Franare optima, uzura minima si zgomot redus cu placutele de frana Delphi Tehnologies

Delphi Technologies a atins un echilibru optim între zgomot, uzură și performanțe de frânare, folosind o plăcuță de frână de înaltă calitate, pe care tehnicienii o pot monta cu încredere.
Rezultatele remarcabile vin să confirme testele precedente efectuate pe un VW Passat, în cazul căruia plăcuțele Delphi Technologies au frânat mai rapid, mai silențios și au rezistat mai mult decât cele ale concurenței.
Delphi Technologies și-a testat recent plăcuțele de frână, contra furnizorilor de echipamente originale și a altor patru concurenți de top, pe un VW Touareg II V6 TDI, un vehicul din vârful gamei sale, care rulează pe aceeași platformă ca Porsche Cayenne și Audi Q7. Plăcuțele de la Delphi Technologies au surclasat patru mărci din aftermarket, oprind mai rapid și controlat, chiar și la temperaturi mari, frânând silențios, uzându-se mai puțin și oferind astfel o componentă desăvârșită, cu performanțe înalte. Rezultate la fel de impresionante au fost obținute și la testele anterioare efectuate cu un VW Passat 2.0 TSI.
Pe măsură ce crește puterea motorului, crește și potențialul unor viteze mai mari, solicitările la care este supus sistemul de frânare și implicit riscul de slăbire a frânelor - una dintre cele mai mari dificultăți întâmpinate în frânarea de înaltă performanță. Pentru a reproduce aceste condiții, s-au efectuat frânări de urgență la cinci temperaturi de funcționare diferite, în intervalul 50 °C – 400 °C. La viteze de 170 km/h, vehiculul prevăzut cu plăcuțele Delphi Technologies a oprit mai rapid decât toate celelalte patru mărci din aftermarket, la fiecare test în parte. Mai mult, a oprit controlat și a înregistrat doar o mică variație de performanță în intervalul termic, oprindu-se după 114 metri la 50 °C și la doar doi metri în plus la 400 °C. Aceste valori sunt dovada stabilității termice excelente a plăcuțelor Delphi Technologies.
La doi concurenți s-au constatat diferențe mari, aceștia oprindu-se mult mai lent, iar sistemul de frânare reacționând mult mai târziu pe măsură ce temperaturile au crescut. De exemplu, la 400 °C, vehiculul echipat cu plăcuțele Delphi Technologies a oprit cu trei metri înaintea următoarei mărci din clasamentul aftermarket, cu 17 metri înainte de a doua și – uluitor – cu 52 și 56 de metri înainte de a treia și a patra, aceasta din urmă oprindu-se de-abia după încă 37 de metri la 400 °C, față de 50 °C. La fel de important este și faptul că, atunci când vehiculul echipat cu Delphi Technologies se oprise, cele două mărci cu cele mai slabe rezultate ar fi continuat să ruleze la peste 87 km/h, iar consecințele ar fi putut fi grave.
„Noi punem siguranța pe primul loc”, afirmă Neil Fryer, vicepreședinte diviziei globală de marketing, produs și strategie a Delphi Technologies Aftermarket. „Noi selecționăm constant cele mai bune materiale de frecare pentru sistemul în care urmează să fie montate. Iar, în cazul vehiculelor de înaltă performanță, asta înseamnă un compus de plăcuțe care poate asigura un coeficient de frânare înalt și stabil, pentru un control și o forță de frânare optime, dar care să poată rezista și la energia mai mare generată de frânarea la viteză înaltă. Testele au dovedit că, spre deosebire de unele mărci, plăcuțele noastre oferă constant forță și control în frânare la nivel de echipare originală, cu slăbire minimă a frânelor.”
Montarea unei plăcuțe cu generare redusă de zgomot este, de asemenea, importantă. Delphi Technologies a demonstrat încă o dată că produce printre cele mai silențioase plăcuțe de frână de pe piață și, cel mai important, plăcuțe mai silențioase decât cele din echiparea originală, înregistrând un zgomot mai mare de 70 dB doar în câteva situații. Mai mult, pe scara emisiilor de zgomot, plăcuțele noastre au obținut punctajul 9,0, fiind aproape perfect silențioase (plăcuțele cu valori egale sau mai mici de șapte pot fi auzite, iar cele cu zece sunt perfect silențioase).
„Revenirile în service din cauza zgomotului sunt o problemă pentru multe ateliere, de aceea, plăcuțele noastre includ soluții de antifonare dovedite, precum adaosuri, șanfrenuri și tehnologie de substrat la nivel de echipare originală. Este evident că acestea își ating scopul, creând o plăcuță mai silențioasă și decât cea din echiparea originală”, a continuat Fryer.
Plăcuțele de frână de la Delphi Technologies au punctat la fel de bine și la capitolul uzură. Pe axul față, unde se execută cea mai mare parte din frânare, ele s-au uzat cu 0,1 mm mai puțin decât următoarea marcă din clasamentul aftermarket și cu 1 mm mai puțin decât cea mai slabă, după 2.140 de opriri la diferite viteze și presiuni. Pe spate, rezultatele au fost similare, surclasând chiar și plăcuțele din echiparea originală. Și pe față, și pe spate, plăcuțele Delphi Technologies au uzat discul semnificativ mai puțin.
„Uneori, alegerea unei plăcuțe de frână pare un exercițiu de echilibristică”, a încheiat Fryer. „De exemplu, o plăcuță care oferă o forță de frânare excelentă se poate uza mai rapid. Însă, o plăcuță care rezistă mai mult ar putea fi mai zgomotoasă. Nu e cazul și cu plăcuțele Delphi Technologies. Pe VW Touareg, plăcuțele noastre au obținut echilibrul optim între zgomot, uzură și performanțe la frânare, satisfăcând totodată și cererile suplimentare care vizează vehiculele de înaltă performanță. Astfel, ne asigurăm că avem o plăcuță de calitate superioară, despre care și tehnicienii, și șoferii știu că va oferi performanțe la fiecare nivel.”
În 2018, Delphi Technologies a desfășurat teste similare asupra unui VW Passat, un sedan de familie tipic, de talie medie. Și în acest caz, s-au înregistrat rezultate pozitive, care subliniază importanța de a alege întotdeauna plăcuțe concepute pentru marca și modelul specifice.
Pentru mai multe informații despre ambele teste, vizitați delphiaftermarket.com.
-
Ceasuri bord uk bmw x1 2.0 2010, 215463001 / 924234701 238 Lei
Pompa abs bmw seria 3 e90 2.0 motorina 2012, 686224601 666 Lei
Dezmembrez audi a6 2.0 tdi blb 140 de cai
-
Racitor ulei, ford fiesta 6, 1.5 tdci, ugjc (id:163955) 120 Lei
Volan punte fata (1034e64 sas) citroen,fiat,peugeot 531.76 Lei
Geam spate dreapta audi a4 8k sedan original 52 €
-
Termostat,lichid racire (7282280006 meyle) ford,volvo 93.5 Lei
Calculator confort bmw e46 61.35-6 914 364.9 689667 75 Lei
Trim ornament ceasuri bord 51452991364 bmw x1 e84 [2009 - 2012] 70 Lei
-
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
Teava intercooler bmw e46 320d 2.0d;2247324 150 Lei
-
Capac chrysler 300m 2001 (oglinda) 50 Lei
Dezmembrez mercedes benz cls 250 cdi amg
Dezmembrez mercedes c 2.2cdi
-
Carlig remorca volkswagen vw sharan [facelift] [2000 - 2003]... 300 Lei
Pompa recirculare apa 8k0819147 / 8k0965561a audi a5 8t [2007... 150 Lei
Calculator control lumini bmw 5 (e39) 1995-2004 6908467,... 250 Lei
-
Chiulasa, mini, 1.6 hdi, 9hz, cod 9655911480 (id:442112) 355 Lei
Janta aliaj oe mercedes-benz 17" a25340105007x45 1200 Lei
Amplificator antena a1569050902 mercedes-benz b-class w246... 190 Lei
-
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei
Capota portbagaj spate volkswagen passat b6 2007 limuzina 1.9 300 Lei
Motoras geam spate dreapta audi a6 4f facelift 2010 - 2,0tdi... 20 €
-
Pompa recirculare apa 059121012a audi a5 8t [2007 - 2011] 235 Lei
Instalatie electrica motor bmw seria 3 e90/e91/e92/e93... 217 Lei
Airbag volan peugeot 307 1.6 b an fabr. 2005 160 Lei
-
Evacuare (tobe esapament) audi a8l (d5) 3.0 tdi 2017-prezent 1000 Lei
Traversa superioara bmw seria 5 (2010-2017) [f10] 7200689 249 Lei
Bara fata prevazut cu gauri pentru prelungire nissan patrol... 1150 Lei
-
Dezmembrez vw polo 6r
Eleron portbagaj audi a7 4g8 s-line facelift 2014-2017 v1 -... 720 Lei
Ornament bandou - toyota rav 4 2012 , 75605-0r030 177.61 Lei
-
Amplificator b o original nou audi a4 8k a5 8t0035223t pe comanda 7200 Lei
Set fise bujii subaru forester, impreza, legacy iii, outback... 128 Lei
Set rulment roata ford transit ( lichidare de stoc) 200 Lei


