Goodyear si programul 360 de grade Quality Tests

Goodyear si programul 360 de grade Quality Tests
Cei de la Goodyear au decis ca informatiile de pe noile etichete UE de pe anvelope nu sunt suficiente pentru informarea totala a clientilor sai. Asa ca venit cu programul 360 Quality Tests pentru a informa in detaliu despre produsele sale, anvelope pentru masini si nu numai.
Distribuie pe Facebook

Producatorul de anvelope Goodyear a introdus un program destinat clientilor finali care doresc sa-si achizitioneze anvelope. Noul program 360° Quality Tests da detalii despre etichetarea pneurilor, dar si despre cele 50 de criterii care nu apar pe aceasta eticheta.

“Goodyear a sprijinit şi continuă să sprijine în mod direct şi deschis noua schemă de etichetare UE pentru anvelope, şi face paşi majori în vederea creării de noi oportunităţi şi mijloace prin care consumatorii să înţeleagă cât mai bine un produs care s-a aflat până acum într-un con de umbră" a spus Hugues Despres, Brand Director la Goodyear EMEA.

Noul program menit sa informeze clientul despre anvelopele Goodyear pune la dispozitia cititorului si rezultatele testelor revistelor de specialitate, dar si alte criterii precum manevrabilitatea pe carosabil umed, uscat, franarea pe carosabil uscat, aderenta in viraje, durabilitatea, nivelul de zgomot, acvaplanarea, etc. Astfel, cu ajutorul a peste 50 de criterii bine detaliate, oricine va putea sa-si aleaga mult mai usor anvelopa potrivita.

Distribuie pe Facebook
mai multe