Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8
Astazi va prezentam povestea lui Antony Ply, un drifter din Franta. Antony a intrat in lumea sporturilor cu motor in urma cu aproximativ 7 ani, cand a inceput sa participe la Grip Race. In cei 5 ani de zile in care a practicat acest sport, el a concurat pe Renault 5 GT turbo, Citroen aX Sport, BMW E30 325i si Renault Clio Williams.
Distribuie pe Facebook

In urma cu 2 ani de zile, Antony s-a hotarat sa incerce un nou sport, total diferit de ceea ce practicase pana atunci. A achizitionat un BMW 525i E34 pe care a montat un motor V8 imprumutat de la BMW 740, a sudat diferentialul si a inlocuit suspensia stock cu una sport. Pe parcursul anului 2008, a inceput sa se antreneze si sa participe in diferite competitii de Drift din Franta.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8


Pe data de 12.12.2008, Antony a hotarat sa isi cumpere o masina japoneza, aceasta fiind o baza buna de plecare pentru a construi o masina de Drift. Astfel a achizitionat un Nissan Skyline R32 GTS T din 1991. Indragostit fiind de cuplul oferit de un V8, a hotarat sa renunte la motorul RB20DET de 220 cp pe care il avea Nissanul si sa-l inlocuiasca cu un V8 de 4.000cmc de pe BMW 740.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8

Instalarea nu a fost tocmai usoara deoarece au trebuit modificati suportii motor, instalatia electrica inlocuita in totalitate si cardanul modificat. De asemenea, la acest motor era nevoie de o cutie rezistenta avand in vedere scopul pentru care urma sa fie folosit. Astfel si-a facut aparitia o cutie de viteze in 6 trepte de BMW M5 e39.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8

La interior au fost instalate un rollcage custom, scaun sport OMP, ceasurile stock fiind de asemenea inlocuite cu unele aftermarket.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8

In locul suspensiei stock a aparut una Zenky Racing Drift spec, compusa din arcuri fata de 14kg/forta si spate 15kg/forta. Diferentialul stock, ce are un raport de 4.71, a fost sudat, urmand ca pe viitor sa fie inlocuit cu unul aftermarket. La partea de evacuare s-a ales un traseu direct cu diametru de 63mm.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8


Sfarsitul anului 2009 a venit cu noi modificari pentru masina. Motorul a fost mutat inspre interior cu 19 cm si mai jos cu 10 cm. Aceasta modificare nu a fost tocmai usoara, tunelul cardanului fiind construit de la zero. Mai mult de atat, panoul ignifug a trebuit si el modificat pentru a face loc motorului si cutiei. Scopul acestei modificari este de a imparti masele cat mai egal pe cele 2 punti si de a cobora centrul de greutate al masinii.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8


In privinta premiilor castigate, pilotul nu se poate lauda cu nici un podium, anul trecut participand numai la doua etape din KOE Drift Series. In Campionatul Francez de Drift s-a clasat in primii 16.

Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8


Pentru anul acesta, Antony isi cauta sponsori pentru a reusi sa ajunga la toate etapele KOE Drift Series.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (132) Poze Antony Ply si Nissan Skyline R32 V8
mai multe
Publicat în categoria: Piloti si masini de drift DATA PUBLICĂRII: 4 Martie 2010