Carola Mecan si Nissan S14

Carola Mecan si Nissan S14
Chiar daca pana acum v-am prezentat doar barbati, asta nu inseamna ca in lumea driftului nu avem si piloti de sex feminin. Doamnelor si, in special, domnilor, faceti cunostinta cu Carola Mecan, o drifterita in varsta de 41 ani din Suedia.
Distribuie pe Facebook

A intrat in lumea motorsportului in anul 2005 fara a avea vreo cunostinta despre ce se intampla aici. S-a apucat de drift mai mult din ambitie, fiind impinsa de un prieten care si-a dorit ca ea sa fie prima femeie participanta in German Driftchallenge. Masina cu care a inceput? Un Nissan 350Z, cat se poate de standard.

Carola Mecan si Nissan S14


In prezent, masina sa de drift este un Nissan S14 complet modificat pentru a face fata cerintelor acestui sport. Motorul a ramas cel de fabrica, SR20DET, fiind inlocuite doar cateva componente - injectoarele sunt Subaru de 440cc, debitmetrul vine de la un Nissan 300ZX , galeria de evacuare este semnata de Apex, fiind montat de asemenea si un intercooler GReddy in spoilerul fata. Rezultatul? Puterea masurata este de 300 CP si 290 Nm, fiind obtinuta la o presiune de 1.2 bar.

Carola Mecan si Nissan S14


In ceea ce priveste transmisia, s-a mers pe urmatoarele: volanta usurata de la APT, ambreiaj Exedy Hyper Single si, nu in ultimul rand, diferential Kazz 2 Way.

Carola Mecan si Nissan S14


Suspensia este una Alex Coilover, compusa din arcuri de 8 kg/f pe fata si 6 kg/f pe spate, brate reglabile Apex pentru puntile fata/spate si bucsi Powerflex. In plus, la diferential au fost montate bucsi dure pentru a inlatura orice miscare inutila a acestuia. De asemenea, suportii motor si cutie au fost inlocuiti cu unii sport, in timp ce suportii casetei de directie vin acum de la Nismo. Nici franele nu au ramas neschimbate, un sistem complet de la K Sport (discuri de 356 mm si etriere cu 8 pistoane pe fata si discuri de 356 mm si etriere cu 6 pistoane pe spate) facandu-si aparitia.

Carola Mecan si Nissan S14


La interior s-a modificat in primul si in primul rand instalatia electrica, aceasta fiind mutata prin stalpul A, plafon si stalpul C. Mai mult de atat, toate ornamentele si fetele usilor au fost demontate, iar mocheta si izolatia sonora au fost scoase. Bateria a fost montata in portbagaj, extinctorul in spatele scaunului soferului, iar duza de iesire sub bord. Pentru siguranta si rigidizare a fost montat un rollcage de la Fabricage, in 6 puncte si cu bare in dreptul usilor. Scaunul soferului a fost inlocuit cu unul Sparco Pro2000, volanul este Momo, iar frana de mana vine de la K-Sport.

Carola Mecan si Nissan S14

La exterior, aripile fata si spate au fost roluite, iar in partea din fata a fost montat un carlig de remorcare de la Driftworks. In plus, body kit-ul URAS Type 2 este completat de jantele Alutec Toxic 8,5 J x 18” sau Skyline GTR 9 J x 17”.

Carola Mecan si Nissan S14


Carola Mecan a participat pana acum in German Driftchallenge, International Driftseries si King of Europe Drift Series.
In palmaresul ei regasim:
2006 Locul 1 Recaro Tuning Days
         Locul 1 fFmei Driftchallenge Germany, Locul 11 la general.
2008 Locul 1 Women Swis Driftchallenge
2009 Locul 15 International Driftseries
         Locul 5 King of Europe Drift Series Serbia

Carola Mecan si Nissan S14 in actiune



Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (29) Poze Carola Mecan si Nissan S14
mai multe
Publicat în categoria: Piloti si masini de drift DATA PUBLICĂRII: 16 Martie 2010