Ene Sorin si Nissan Silvia S14

HAI-ul a simtit gustul tractiunii spate la inceput anilor 2000, cand a inceput sa participe la diferite demonstratii auto, printre care curse pe 402 metri si indemanare. A debutat pe un binecunoscut BMW E30, ce era echipat cu un motor de 2.500 cmc si 170 cp.
In anul 2008, HAI-ul si-a construit prima masina ce avea sa fie destinata driftului. Aceasta era bazata pe un BMW E30 325 Turbo. La sfarsitul anului 2008, s-a apucat sa contruiasca o alta masina, tot un BMW E30 ce avea sa fie echipat cu un motor V8 4000 cmc. Masina aceasta i-a adus o calificare printre primii 32 la etapa King of Europe din Ungaria, iar la etapa din Romania i-a adus o calificare printre primii 16.
Pentru 2010, HAI-ul a ales o japoneza pur sange, un Nissan Silvia S14 ce a fost modificat in totalitate pentru drift. Masina a fost usurata, a primit brate reglabile, electronica si alte piese necesare motorului de 2000 cmc turbo pentru a dezvolta in prezent o putere de 320 cp.

