Goran Simic si BMW E30 327 Turbo

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo
O noua saptamana, un nou pilot de drift pe care sa vi-l prezentam. Astazi vorbim despre Goran Simic, un pilot din Serbia ce are o pasiune speciala pentru tot ceea ce inseamna Motorsport si, in special, Drift.
Trimite unui prieten

Lumea motorsportului i-a fost prezentata inca de mic, tatal lui avand un garaj de mecanica si vopsitorie infiintat in urma cu 35 de ani in Novi Sad, orasul in care Goran locuieste. Interesul lui de a pilota o masina a fost intensificat deoarece aici se organizau doua etape din National Circuit Championship. Dupa ce a participat in acest campionat, a descoperit ce poate face un BMW cu adevarat. Si asa s-a apucat de Drift.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo


Primul aventura a avut loc in anul 2006, dupa ce a fost contactat de organizatorul unui eveniment de Tuning&Styling, ce organiza pentru prima data o etapa de Drift. Pe atunci insa, nivelul cunostintelor in acest sport nu erau foarte mari, dar a incercat si a avut un punct bun de plecare.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo


A inceput driftul cu un BMW E30 325i , in prezent alergand tot pe un BMW E30, dar cu motor M20B27 - adica 2700cmc12 valve cu un turbocompresor imprumutat de pe camion.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo


Motorul a fost construit in totalitate de catre Goran. Chiulasa si blocul au fost refacute, au aparut suruburi de chiulasa ARP, injectoare de 630 cc, aprindere completa si fise MSD, turbina Holset HX35, un intercooler destul de mare si, nu in ultimul rand, un wastegate de 50mm. Ca toate acestea sa functioneze, a fost instalat un ECU Vems. Evacuare este directa pe 76mm pentru a nu opune nici o rezistenta gazelor evacuate.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo



Transmisia nu a suferit mari modificari, fiind montata o cutie imprumutata de la un BMW E36 325i. Ambreiajul a fost schimbat cu unul Sachs Race Engineering, iar diferentialul folosit este unul sudat si are raport 3.73.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo

Suspensia stock a fost inlocuita de una coilover D2 Drift spec, bratele fata-spate fiind modificate pentru a putea deveni reglabile.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo

La interior gasim un rollcage sudat in 6 puncte cu diagonale in zona usilor si ceasuri suplimentare ce indica presiunea si temperatura uleiului, temperatura apei si, bineinteles, boost-ul. In plus, scaunele stock au fost inlocuite cu unele Sparco, volanul este semnat OMP, iar frana de mana hidraulica nu lipseste.

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo


Body kit-ul este M-Technick II, aripile fata-spate fiind evazate pentru a permite rotilor de dimensiuni mari sa fie instalate. Pachetul optic este completat de mai multe seturi de jante cum ar fi :
-CR de 17 inch cu 8J fata si 9J spate
-Alpina 17 inch cu 8J fata si 9J spate
- mai multe seturi de 15 inch pentru antrenamente

Goran Simic si BMW E30 327 Turbo


Din palmaresul lui Goran putem mentiona urmatoarele:
- Locul 1 la una din etapele Campionatului National de Drift
- 3 x Locul 3 la alte trei etape din Campionatului National de Drift
- Locul 11 in KOE Drift etapa Kragujevac
- Locul  17 in KOE Drift 2009 etapa Serres/Grecia


Goran Simic si BMW E30 327 Turbo in actiune



Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (56) Poze Goran Simic si BMW E30 327 Turbo
Publicat în categoria: Piloti si masini de drift DATA PUBLICĂRII: 8 Martie 2010