L-au pozat chiar in fabrica, imediat ce a parasit linia de productie. Acesta este noul Mercedes E63 AMG!

L-au pozat chiar in fabrica, imediat ce a parasit linia de productie. Acesta este noul Mercedes E63 AMG!
  • Noul Mercedes E63 AMG a ajuns mai devreme pe internet
  • Facelift-ul aduce numeroase schimbari la exterior
  • Interiorul a scapat momentan de aparatul de fotografiat
Distribuie pe Facebook

Sub capota, automobilul companiei germane gazduieste un benzinar cu opt cilindri in V si doua turbine pentru un maximum de performanta.

La mai putin de o saptamana de la prima aparitie oficiala a noului Mercedes E-Class Facelift, internetul ne scoate in cale versiunea de top a gamei proiectate sa concureze impotriva unor modele precum Audi A6 si BMW Seria 5. Surprinsa complet necamuflata, atat de la nivelul partii frontale, cat si din "spate", varianta imbunatatita a impresionantului E63 AMG scoate la iveala diferite modificari.

Cea mai notabila dintre acestea consta, evident, in grila destinata radiatorului - care imprumuta celebrul si, totodata, controversatul design Panamericana.

Asa cum era de asteptat, schimbari majore au suferit si blocurile optice echipate cu tehnologie LED, seria noutatilor de ordin exterior continuand cu eleronul destinat portbagajului si ornamentele din dotarea sistemului de evacuare, la randul lor atent redesenate. Daca si, eventual, modul in care reteta specifica departamentului interior a evoluat... ei bine, reprezinta doar un mare mister la momentul de fata.

O alta necunoscuta ce asteapta sa fie risipita se afla in stransa legatura cu motorizarea de patru litri - sau, mai corect spus, cu puterea maxima a acesteia.

In prezent, varful gamei de modele Mercedes E-Class ofera 612 CP si 850 Nm, suficient pentru ca timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa nu depaseasca, teoretic, 3.4 secunde. La performantele demne de un supercar ale impresionantului E63 AMG contribuie, din plin, si cutia automata cu noua rapoarte acompaniata de un sistem inteligent de tractiune integrala.

Distribuie pe Facebook
mai multe