Noul varf de gama al nemtilor de la Audi nu este deloc rusinos in fata camerei

Noul varf de gama al nemtilor de la Audi nu este deloc rusinos in fata camerei
  • Noul Audi A8 a fost surprins in teste
  • Este construit pe platforma MLB Evo
  • Va imparti gama de motorizari cu SUV-ul Q7
Distribuie pe Facebook

Viitorul Audi A8 a fost surprins in timp ce era testat in conditii de iarna undeva in nordul Europei, cel mai probabil in Suedia. Limuzina germana va propune mai multa tehnologie ca niciodata si o gama de motorizari performanta.

Nemtii de la Audi incearca de ceva vreme sa recupereze terenul pierdut in fata conationalilor de la BMW si Mercedes, inclusiv in segmentul limuzinelor de lux. Astfel, pentru a concura cu Seria 7 si S-Class, constructorul din Ingolstadt lucreaza de zor la noua generatie A8, al carei prototip a fost suprins recent pe drumurile publice din Suedia.

Exteriorul este in continuare acoperit in totalitate de camuflaj, insa din informatii mai vechi stim ca design-ul va fi doar o evolutie a celui actual, asa ca nu ar trebui sa ne asteptam la imbunatatiri majore. Totusi, vorbim despre un viitor varf de gama, care are o misiune extrem de dificila de indeplinit.

Audi-ul A8 este construit pe platforma modulara MLB Evo, pe care o imparte cu noile modele Q7 si A4. Multumita acesteia, limuzina nemtilor va avea o greutate totala scazuta, un consum redus de combustibil si manevrabilitate sporita.

Implicit, A8-ul va imparti si mai multe componente cu cele doua modele, in special cu SUV-ul Q7, de la care ar urma sa imprumute gama de motorizari. Unele voci sustin ca pe langa propulsoarele conventionale, clientii vor putea alege si unitati plug-in hybrid, care isi vor face aparitia in gama ceva mai incolo.

Probabil cele mai notabile imbunatatiri vor fi regasite la interior, acolo unde pasagerii vor fi inconjurati de materiale de cea mai buna calitate, finisaje demne de clasa premium si asa cum ii sta bine unui model din secolul 21, tehnologie din plin. Printre sistemele de siguranta active si pasive, vom regasi si cateva sisteme autonome, care insa nu vor putea fi oferite in standard.

Planul general al habitaclului va fi simplificat, numarul mare de butoane fizice urmand sa fie inlocuite cu suprafete si display-ul touchscreen dar si cu o functie de control prin gesturi, incorporata in sistemul de infotainment.

Sursa video: autoevolution

Distribuie pe Facebook
mai multe