Nu va avea nicio problema sa concureze cu mai marii din segment. Primul hot-hatch Hyundai promite multe

Nu va avea nicio problema sa concureze cu mai marii din segment. Primul hot-hatch Hyundai promite multe
  • Prototipul Hyundai RM16 N a fost surprins in timp ce era testat
  • Acesta prevesteste primul hot-hatch din istoria sud-coreenilor
  • Masina va avea motor amplasat central si tractiune spate
Trimite unui prieten

Primul hot-hatch din istoria sud-coreenilor de la Hyundai este din ce in ce mai aproape sa intre in productie. Prototipul cunoscut deocamdata sub numele RM16 N a fost suprins recent in timp ce era testat, si trebuie sa spunem ca ne place ce vedem.

Hyundai a crescut enorm in ultimii ani, dupa o infuzie considerabila de capital, mai multe schimbari de strategii si desigur, aducerea unor oameni competenti. Unul dintre acestia este Albert Biermann, neamtul care timp de 32 de ani a lucrat pentru bavarezii de la BMW, unde a condus o perioada si divizia M.

Hyundai RM16 N- Poze spion

De la mijlocul anului trecut, Biermann lucreaza pentru sud-coreenii de la Hyundai, acolo unde conduce in prezent divizia N, si judecand dupa prototipul RM16 N pe care il puteti vedea in aceste fotografii, face o treaba excelenta.

Hyundai RM16 N- Poze spionHyundai RM16 N- Poze spion

Prezentat in premiera la Salonul Auto de la Busan din acest an, conceptul cunoscut deocamdata sub acest nume ne-a dat ocazia sa ne facem o idee despre cum va arata primul hot-hatch din istoria constructorului sud-coreean, cel mai probabil viitorul Veloster N.

Hyundai RM16 N- Poze spion

De obicei, versiunea de productie se distanteaza in ceea ce priveste design-ul, de conceptul care o preceda. Dar, aceasta regula nu se aplica acum, deoarece dupa cum puteti vedea, cele doua masini seamana ca doua picaturi de apa.

Hyundai RM16 N- Poze spion

In aceste fotografii, noul Hyundai RM16 N a fost surprins in timp ce era testat pe legendarul Nurburgring Nordschleife, si putem vedea aceleasi aripi evazate, aceeasi parte frontala, bara spate si chiar si priza de aer de pe plafon pe care le avea si conceptul prezentat la Busan.

Hyundai RM16 N- Poze spionHyundai RM16 N- Poze spion

Dar ceea ce ne atrage cu adevarat atentia sunt geamurile spate camuflate, prizele de aer laterale de dimensiuni considerabile si arcadele aripilor spate. Toate acestea indica faptul ca versiunea de productie va fi propulsata de motorul turbo de 300 de cai putere, amplasat central, de care se tot vorbea pana acum.

Hyundai RM16 N- Poze spion

Chiar daca pentru unii s-ar putea sa nu insemne nimic acest detaliu, majoritatea dintre noi stim ca aceasta combinatie de motor amplasat central si tractiune spate a fost intalnita pe unele dintre cele mai apreciate masini din istorie. Amintim aici Renault-ul 5 Turbo, Renault-ul Clio V6 Renault Sport sau Lancia Delta S4.

Hyundai RM16 N- Poze spionHyundai RM16 N- Poze spion

In plus, daca intr-adevar noul hot-hatch al celor de la Hyundai adopta aceasta configuratie, va insemna o mare palma data rivalilor din segment, Volkswagen-ul Golf R sau Ford-ul Focus RS, care beneficiaza de o tractiune integrala si motorul amplasat in fata.

Hyundai RM16 N- Poze spion

Hyundai RM16 N- Poze spion

Hyundai RM16 N- Poze spion

Hyundai RM16 N- Poze spion

Hyundai RM16 N- Poze spion

Sursa foto: Autoevolution

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (18) Poze Hyundai RM16 N- Poze spion
Publicat în categoria: Poze si Filme spion DATA PUBLICĂRII: 26 Octombrie 2016