Primul Volkswagen ID.7 din istorie, surprins in teste pe strazile Europei. Inlocuitorul celebrului Passat B8 a fost fotografiat cu un display urias in mijlocul bordului

Primul Volkswagen ID.7 din istorie, surprins in teste pe strazile Europei. Inlocuitorul celebrului Passat B8 a fost fotografiat cu un display urias in mijlocul bordului
  • Primul Volkswagen ID.7 din istorie, surprins in teste pe strazile Europei
  • Inlocuitorul celebrului Passat B8 a fost fotografiat cu un display urias in mijlocul bordului
Distribuie pe Facebook

Debutul mult anticipatului sedan german cu propulsie electrica ar putea avea loc in mai putin de 12 luni, pana la jumatatea anului viitor.

Volkswagen pregateste, zilele acestea, lansarea unui nou model pe baterii, celebrul constructor cu sediul in Wolfsburg fiind surprins de curand - la mijlocul saptamanii curente, in timpul testelor cu primul ID.7 din istorie. Anuntat de conceptul ID. Aero, respectivul produs va inlocui varianta cu patru portiere a celebrului Passat B8 si va concura impotriva unor automobile precum Tesla Model 3.

Volkswagen ID.7 - Poze spion

Volkswagen ID.7 - Poze spion

Asteptat sa debuteze in perioada imediat urmatoare, pana la sfarsitul primaverii lui 2023, autoturismul companiei nemtesti ia forma unei berline cu alura de fastback - ultimele fotografii spion scotand la iveala inclusiv un set de jante cu design cu cinci spite, un volan sport, dotat cu o parte inferioara plata si comenzi tactile, un display urias instalat in centrul plansei de bord, scaune cu suport lateral marit.

Meniul specific primului Volkswagen ID.7 din istorie ar putea continua cu o pereche de faruri cu matrice de LED-uri si instrumente de bord digitale - sansele ca printre echipamentele disponibile sa isi faca aparitia si o instalatie audio semnata Harman Kardon fiind extrem de mari. Daca vine insa vorba despre elementele caracteristice departamentului tehnic, lista detaliilor cu pricina va cuprinde si...

... unul sau doua motoare electrice, astfel ca puterea pusa la dispozitia clientilor va urca - in cazul versiunii de performanta GTX, pana la 299 de cai, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in circa sase secunde, daca aruncam o privire asupra performantelor duo-ului format din ID.4 si ID.5 GTX.

Volkswagen ID.7 - Poze spion

Sursa Foto: Motor16

Distribuie pe Facebook
mai multe