Toti spun ca arata la fel, insa nu e chiar asa. Noul Mercedes-AMG G63 a fost reproiectat de la zero

Toti spun ca arata la fel, insa nu e chiar asa. Noul Mercedes-AMG G63 a fost reproiectat de la zero
  • Noua generatie a Mercedes-ului G-Class a fost reproiectata de la zero
  • Aceasta va debuta anul viitor, cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt
  • Noutatile includ o gama de motorizari revizuita, un nou sasiu si o suspensie independenta
Distribuie pe Facebook

Cea mai noua generatie a Mercedes-ului AMG G63 a fost surprinsa in teste cu o caroserie noua si un motor diferit fata de actualul model.

Putina lume stie, insa Mercedes-ul G-Class a fost dezvoltat ca un vehicul militar la insistentele Sahului Iranului, si a parasit pentru prima data portile fabricii Magna Steyr din Austria ca vehicul civil in 1979.

2019 Mercedes-AMG G63

Cu un serviciu care se intinde pe o perioada de 35 de ani, unul dintre cele mai longevive modele construite de Mercedes este si unul dintre cele mai usor de recunoscut, in mare parte datorita formei caroseriei care a ramas la fel in toti acesti ani.

2019 Mercedes-AMG G632019 Mercedes-AMG G63

Insa, noua generatie care este asteptata sa debuteze in 2017 a fost surprinsa in timp ce era testata pe drumurile publice, si potrivit zvonurilor pregateste o mare surpriza. Mai exact, Mercedes-ul G-Class a fost reproiectat de la zero, si isi va surprinde fanii cu o caroserie noua si o gama de motorizari revizuita.

2019 Mercedes-AMG G63

Asa cum se poate observa din acest set de fotografii spion, G-Class-ul pastreaza aceeasi forma patratoasa cu care ne-a obisnuit, dar multumita unui nou sasiu in constructia caruia inginerii au folosit aluminiu din abundenta, plafonul a coborat putin, iar cabina este cu 10 centimetri mai lata. In plus, greutatea totala a scazut semnificativ, astfel ca noua generatie a Clasei G ar urma sa fie cu pana la 400 de kilograme mai usoara decat cea pe care o inlocuieste.

2019 Mercedes-AMG G63

In ceea ce priveste gama de motorizari, majoritatea propulsoarelor vor utiliza un sistem hibrid de 48 de volti pentru un plus de putere si un consum redus de carburant. Probabil cea mai notabila modificare a suferit-o versiunea G63 AMG, care renunta la agregatul de 5.5 litri in favoarea V8-ului de 4.0 litri folsit momentan de G500 si G500 Squared.

2019 Mercedes-AMG G63

In cazul ei, acest propulsor ar urma sa produca pana la 612 cai putere si 850 Nm cuplu, care vor fi trimisi celor 4 roti prin intermediul unei transmisii automate cu 9 trepte, fara convertizor de cuplu.

O alta noutate o reprezinta renuntarea la suspensia actuala in favoarea uneia independente, si implicit folosirea platformei MHA a constructorului german, insa pana in acest moment aceasta informatie nu a fost confirmata oficial.

2019 Mercedes-AMG G63

Noua Clasa G este asteptata sa debuteze cel mai probabil la Salonul Auto de la Frankfurt de anul viitor. Versiunea G63 va fi disponibila de-abia in a doua parte a lui 2018 si va urmata la scurt timp de uriasul G65, propulsat de un motor V12.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze 2019 Mercedes-AMG G63
mai multe