Opel Calibra Turbo 4x4 nu este cea mai incapatoare masina de familie, dar are totusi 4 locuri si portbagaj spatios. Opel Calibra a fost la un moment dat o masina preferata de romanii iubitori de curse si viteza. Insa modelul Turbo 4x4 a fost si este in continuare un model destul de rar. Masina avea un motor turbo de 2 litri care oferea 204 cp si tractiune 4x4 cu o cutie manuala in 6 rapoarte, dar cu toate astea, putea atinge 245 km/h si chiar mai mult. Masina, la fel ca si versiunea FWD cu motorul V6 de 2.5 litri avea jante din aliaj cu 5 prezoane, fata de 4 prezoane cat aveau versiunile de 2.0 cu 8 sau 16 supape aspirate, un eleron specific si dotari ceva mai speciale: interior de piele, clima, scauna incalzite, etc. Din pacate, sa gasesti o Calibra Turbo 4x4 in ziua de azi, perfect functionala, sunt sanse slabe. Mai ales ca sistemul 4x4 era unul destul de pretentios. Mai exact, cutia de transfer se uza prematur si se strica daca exista cea mai mica diferenta intre cele 4 anvelope. Mai precis, daca cumva faceai o pana la o roata, trebuia sa le schimbi si pe celelalte, astfel incat toate 4 sa fie mereu identice, atat ca uzura, cat si ca presiune.