Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa

Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa
Desi se vinde deja in Japonia, scuterul electric de la Honda nu-si va face aparitia in Europa decat anul viitor. Si asta pentru ca japonezii vor sa testeze dorinta europenilor de a merge ECO prima oara in Spania, cand scuterul va fi testat la Barcelona. Chiar daca in prezent nu mai tine piept celorlalti producatori de vehicule electrica, Honda isi respecta traditia si vine din nou cu o serie de inovatii, de aceasta data pe 2 roti.
Distribuie pe Facebook

Dupa ce, in 1997, Honda a lansat EV Plus, prima masina electrica de serie din lume, a urmat modelul Insight, motocicleta hibrida CG 150 Titan Mix si scuterul PCX 125 cu sistem Stop and Start. Mai precis, Honda a facut ceva istorie in cadrul vehiculelor "verzi". Iar ultima nascocire este scuterul complet electric ce va ajunge si in Europa. EV-neo imparte cateva materiale compozite si echipamente cu masina Insight hibrida.

Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa

Scuterul primeste un motor pe curent continuu ce permite o putere relativ mare la turatie mica. Scuterul are un ambreiaj automat de tip centrifugal, asa cum regasim pe majoritatea scuterelor cu motor termic. In plus, motoreta electrica de la Honda mai are un sistem de franare regenerator: adica atunci cand pilotul lasa mai moale acceleratia, bateria de 907 Wh se incarca. Bateria este de 72 V si are un amperaj de 12,6 Ah. Cadrul lui EV-neo favorizeaza incastrarea acumulatorului in partea de jos, ceea ce contribuie la un centru de gravitate jos.

Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa

Sistemul de incarcare este prin intermediul unui cablu cu doua mufe speciale: unul pentru priza, altul pentru mufa de pe scuter situata in partea stanga. Incarcatorul este usor de transportat si incape lejer sub saua motoretei.

Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa

Momentan, Honda nu a facut publica o data a lansarii lui EV-neo in Europa. Insa concurenti precum Yamaha EC-03, Matra E-mo, Peugeot e-vivacity, ar trebui sa grabeasca compania "inaripata" cu vanzarea.

Honda EV-neo

Putere: 2,8 kw la 5000 tr/min

Cuplu: 11 Nm la 2000 tr/min
Cadru: deschis cu tevi de otel
Suspensie fata: furca telescopica
Suspensie spate: amortizor simplu
Frana fata: Tambur 130 mm
Frana spate: Tambur 130 mm
Anvelopa fata: 90/90x12
Anvelopa spate: 100/80x12

Inaltime sa: 756 mm

Greutate: 106 kg
Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (7) Poze Scuterul electric Honda EV-neo vine si in Europa
mai multe
Publicat în categoria: Scutere DATA PUBLICĂRII: 17 Iunie 2011