Interviu cu Rovana Plumb despre Timbrul de Mediu

Interviu cu Rovana Plumb despre Timbrul de Mediu
La fel ca toti politicienii, nici Ministrul Mediului, Rovana Plumb, nu se dezminte de la a oferi raspunsuri fara... raspuns. Cei de la Gandul au intrebat-o diverse lucruri care momentan nu sunt puse la punct referitoare cu noua taxa auto. Si, cu talentul unui politician cu greutate, Rovana a eschivat raspunsul concret in favoarea unor generalitati.
Distribuie pe Facebook

Rovana Plumb spune ca masinile pe motorina vor plati mai mult decat cele pe benzina. Dar nu spune nimic de masinile diesel cu filtru de particule, daca platesc sau nu mai mult.

Tot ea spune si ca masinile non-Euro, Euro 1 si Euro 2 vor plati mai putin pentru ca e vorba de masini aflate la finalul ciclului de viata. Insa in acelasi timp, recunoaste ca e vorba de peste 1 milion de astfel de masini in parcul national.

Masinile vechi vor avea timbrul de mediu mai mic pentru ca nu se doreste un blocaj al acestor masini pe piata. Cu alte cuvinte, se incurajeaza simultan poluarea, vanzarea de masini vechi, dar si ecologia. Wtf?

Rovana mai ne spune ca exista 300.000 de procese cu persoane care au dat statul in judecata pentru recuperarea Taxei Auto. Mai mult, cica sumele pe care le va incasa statul din acest timbru sunt mai mici decat datoria catre acesti oameni. Cum vine asta? De unde vor scoate diferenta?

In rest, va lasam sa va delectati cu un alt pion nefericit care este la carma ministerului mediului. Pana cand vom vedea si noi un interviu despre cate hectare de padure s-au plantat, cate rauri si lacuri au fost igienizate si populate cu peste, cate micro-hidrocentrale ilegale au fost inchise si cate zone au fost declarate strict protejate, e cale incredibil de lunga.

Distribuie pe Facebook
mai multe