BMW 750Li xDrive Sedan

"Cu masina asta esti in centrul atentiei, oriunde te-ai afla"
PUNCTAJ
4TUNING
95
PRIZA LA PUBLIC
51
NOTA CITITORULUI
100
DESPRE TEST SI SUMAR PUNCTAJ
Testat de: Alexandru Monenciu
  • Km. la bord: 4885 km
  • Km. efectuati: 400 km
  • Tipul drumului: Asfalt
  • Mediul de condus: Urban/Extraurban
  • Conditii meteo: Uscat
  • Traseu: Bucuresti
  • Numar de pasageri: 3
  • Bagaje: Nu
  • Stil de condus: Legal
Cand am aflat ca urmeaza sa iau in teste un BMW 750Li, de-abia asteptam sa ma urc la volan si sa ma las cucerit de cei 530 de cai putere dezvoltati de motorul V8 twin-turbo. Dar la un moment dat m-am asezat confortabil pe locurile din spate si am inteles imediat ca de aici trebuie experimentat un Seria 7 de ultima generatie, mai ales unul cu ampatament lung.

Specificatii tehnice

AFACERISTI Cel mai probabil sa o conduca:
AFACERISTI
PE AUTOSTRADA Conceputa sa fie condusa:
PE AUTOSTRADA
MAGNET ABSOLUT Sex-Appeal:
MAGNET ABSOLUT
  • Carburant
    Benzina
  • Cilindree
    4395 cmc
  • Putere
    530 CP
  • Cuplu
    750 Nm
  • 0 - 100 km/h
    4.1 secunde
  • Viteza maxima
    250 km/h
  • Tractiune
    Integrala
  • Greutate
    2075 kg
  • Consum mixt
    9.5 l/100 km
  • Nr. locuri
    5
  • Nr. usi
    5
  • Volum portbagaj
    515 litri
  • Pret de pornire
    129.148 euro
  • Pret model testat
    162.348 euro
  • Impozit anual
    7143 lei

Exterior

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

BMW a lansat actuala generatie Seria 7, cu codul intern G11, in 2015 iar la inceputul anului trecut sedanul de lux a primit un facelift. Odata cu el, design-ul exterior a suferit cateva modificari, cea mai notabila - si controversata totodata- fiind grila frontala care este acum cu 40% mai mare decat inainte. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Dar, sa-ti zic sincer, in realitate acest artificiu de design se imbina armonios cu spoiler-ul frontal impunator, cu capota lunga si cu farurile inguste, disponibile optional si in varianta laser. Varful de lance al bavarezilor va fi intotdeauna in centrul atentiei cu aspectul sau alungit si elegant dar si cu liniile curate, intrerupte pe ici pe colo de cateva prize de aer si de multe ornamente cromate. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Privit din lateral, Seria 7 facelift impresioneaza cu jantele supradimensionate (in cazul nostru a fost vorba de unele cu diametrul de 20 de inch incluse in colectia Individual), cu prizele de aer Air Breather si cu linia plafonului care coboara gratios spre spate. Aici, spoilerul a fost redesenat, stopurile cu tehnologie LED sunt unite de o banda ingusta de lumina iar terminatiile sistemului de evacuare sunt incadrate de ornamente trapezoidale. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Paleta de culori include atat nuante metalizate cat si nemetalizate iar pentru pretentiosi exista varianta Individual. Masina condusa de noi a fost finisata in nuanta Royal Burgundy, un visiniu superb care in lumina soarelui subliniaza si mai tare eleganta sedanului din Munchen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interior

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Pentru oamenii bogati si influenti, acestia fiind cei care cumpara de obicei un sedan luxos de mari dimensiuni, masina nu mai este doar un vehicul care sa ii transporte din punctul A in punctul B. Este casa departe de casa sau biroul de unde sa isi conduca afacerile atunci cand sunt intre doua intalniri importante.

 

BMW 750Li xDrive

Tocmai de aceea, interiorul BMW-ului Seria 7 facelift le pune pasagerilor la dispozitie tot ce-ti poate trece prin cap in materie de lux. De la scaune extrem de confortabile, care la nevoie se pot transforma in adevarate fotolii, la display-uri pentru ocupantii locurilor din spate, o tableta, instalata in cotiera centrala, de la care acestia pot controla diverse functii (cum ar fi climatizarea, inchiderea/deschiderea parasolarelor etc.) posibilitatea de a viziona filme, lada frigorifica electrica cu o capacitate de 15 litri, masute si multe alte echipamente care sa faca deplasarea cat mai placuta si relaxanta.

Nu mai trebuie sa spun despre materialele si finisajele interioare ca sunt de cea mai buna calitate pentru ca asta se subintelege. Oferta de personalizare a habitaclului este foarte generoasa, bavarezii incurajandu-te si in acest caz sa iti dai frau liber imaginatiei.

BMW 750Li xDrive

Noi ne-am petrecut cele trei zile inconjurati de o tapiterie din piele Nappa neagra, plafon din Alcantara, ornamente piano black si o trapa panoramica Sky Lounge care, atunci cand este inchisa, creeaza o atmosfera (si mai) luminoasa in interior. In conditii de lumina slaba sau atunci cand afara se lasa intunericul, cabina este animata de lumina ambientala. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Insa nu numai pasagerii din spate sunt rasfatati cu tehnologie intr-un 750Li facelift. Cel de la volan ramane centrul universului BMW, toate butoanele si display-urile fiind indreptate catre el. Sistemul BMW Live Cockpit Professional, cu functie de navigatie inclusa si doua afisaje - unul de 10.25 inch pentru ceasurile de bord si unul de 12.3 inch pentru sistemul de infotainment - este oferit in standard pe aceasta versiune, la fel si sistemul de incarcare wireless a telefonului mobil. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spatiu

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Lipsa de spatiu este ultima problema pe care o ai intr-un Seria 7 facelift cu ampatament lung. Inainte sa continuam, haide sa trecem putin in revista dimensiunile sedanului de lux bavarez, pentru a intelege ce vreau sa spun. Lungimea lui 750Li facelift ajunge la 5260 de milimetri, latimea este de 1902 milimetri (2169 daca punem si oglinzile laterale) iar inaltimea masoara 1479 de milimetri. Ampatamentul este de 3210 milimetri. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In fata, bordul lung si tunelul median ridicat nu influenteaza prea mult spatiul pe care il are cel de la volan si pasagerul din dreapta, acesta din urma avand destul loc chiar si atunci cand ocupantul locului din dreapta-spate are nevoie sa se destinda putin.

BMW Seria 7 facelift poate gazdui pana la 5 pasageri insa daca vrei sa experimentezi cel mai inalt nivel de confort de pe bancheta modelului bavarez trebuie sa bifezi asa-numitul scaun spate Executive Lounge. In acest caz, cotiera centrala este fixa -si implicit elimina locul din mijloc - iar scaunul din dreapta are o functie de masaj si diferite posibilitati de reglare. Daca nu ocupa nimeni locul din fata, iti poti intinde lejer picioarele pe suportul montat pe partea din spate a spatarului scaunului.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Noi nu am avut aceasta dotare insa chiar si asa locurile din spate au fost extrem de confortabile si aveau functie de reglare electrica a sezutului, spatarului si chiar si a tetierei. Cu alte cuvinte, puteai sa adormi linistit, mai ales ca tetierele au si niste mini-perne foarte moi.

Spatiile de depozitare din usile fata nu sunt atat de incapatoare pe cat te-ai astepta, asa ca singurele locuri unde poti depozita o sticla de apa mai maricica raman suporturile de pahare din tunelul median. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In ceea ce priveste volumul de incarcare al portbagajului, cu bancheta spate in pozitie normala poti "inghesui" aici minim 515 litri de bagaje. Inauntru gasesti doua puncte de ancorare iar pragul de incarcare din otel inoxidabil imbunatateste aspectul si utilitatea portbagajului. 

 

 

 

 

 

Motor

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Versiunea 750Li facelift ascunde sub capota un superb motor V8 twin-turbo de 4.4 litri care dezvolta 530 de cai putere, la 5.500 de rotatii pe minut, si un cuplu maxim de 750 Nm disponibil de la 1.800 de rotatii pe minut. Imi este foarte greu sa descriu in cuvinte cum se simt aceste valori de la volan, chiar daca vorbim despre o masina de 2 tone, insa la prima acceleratie mai hotarata - si nu de pe loc - pot sa-ti spun ca ochii mi-au ramas undeva in spate, restul corpului a tasnit in fata iar creierul meu incerca sa inteleaga ce se petrece. Asta a fost impresia mea. Si masina era in modul Comfort.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In Sport, turbo lag-ul este mai mic (dar nu dispare) iar pedala de acceleratie si piciorul tau drept sunt in perfecta armonie, raspunzand fara vreo intarziere la orice miscare - oricat de delicata ar fi ea. Practic, de la orice viteza calci pedala de acceleratie pregateste-te sa fii uimit de felul in care trage unitatea V8. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Motorul (N63B44T3) echipeaza mai multe modele din gama, inclusiv Seria 8 in versiunea M850i sau noile M5, M8, X5M si X6M. In buna traditie BMW, sub capota acestora poarta denumirea de S63B44.

 

Transmisie

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Resursele propulsorului V8 sunt gestionate de o transmisie automata Steptronic (cu functie Sport in cazul nostru) cu opt trepte semnata de ZF si un sistem de tractiune integrala xDrive. In ciuda numelui pompos, este vorba despre o cutie de viteze automata cu convertizor de cuplu care iti da ocazia sa schimbi treptele si manual, de la padele sau selector. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Schimbarea rapoartelor se face lin si precis, indiferent de trafic sau de modul de rulare, insa lipsa celui de-al doilea ambreiaj se simte atunci cand vrei sa grabesti putin lucrurile. Dar pana la urma Seria 7 nu este o masina pe care sa o bruschezi, asa ca acest detaliu este oarecum irelevant.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Daca pui transmisia in modul Sport schimbarea se face la turatii mai mari iar treapta este mentinuta mai mult, insa in modul standard trecerea prin treptele de viteza este rapida astfel incat zgomotul motorului sa fie intotdeauna la minim.

 

Performante

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Asa cum spuneam mai sus, BMW 750Li cantareste putin peste 2 tone (2075 kg mai exact) si masoara peste 5 metri lungime. Chiar si asa, gabaritul nu o impiedica sa atinga 100 de km/h in 4.1 secunde. Cat despre viteza maxima, aceasta este limitata la 250 de km/h ca urmare a acordului incheiat intre marii constructori de automobile germani. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Suspensia fata este de tip dublu iades (Double Wishbone) iar cea spate este independenta multi-link. Surprinzator, putin cam zgomotoasa pentru un sedan de lux, dar in rest este foarte confortabila si absoarbe bine denivelarile din sosea, chiar si pe cele mai pronuntate.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Sistemul de franare M Sport cu care a fost echipata masina condusa de noi nu este standard insa merita cu prisosinta cei 307 euro pe care trebuie sa ii platesti extra. Discurile ventilate in interior, de dimensiuni mari, sunt mai mult decat eficiente si vin alaturi de niste etriere albastre cu sigla M. 

Tinuta de drum

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Cum se conduce un sedan de lux al carui pret depaseste 150.000 de euro? In primul rand, intr-o astfel de masina nu te urci la volan si conduci tu de nebun ci te asezi confortabil pe locurile din spate si te lasi condus oriunde ai nevoie. De aici ti se va parea masina perfecta (chiar daca nu exista asa ceva).

Gasirea unui loc de parcare indeajuns de mare, evitarea gropilor, incalecarea denivelarilor, stresul traficului de zi cu zi, manevrarea celor 5.2 metri de metal prin aglomeratie si pe stradutele inguste, toate acestea sunt problema altcuiva intr-un BMW Seria 7. Nicidecum a ta.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In cazul in care te incapatanezi si vrei sa fii tu cel din spatele volanului, atunci trebuie sa stii ca experienta nu este cu nimic mai prejos decat a celui care ocupa locul din spate. In ciuda dimensiunilor, masina se simte foarte sprintena, manevrabila si, nu in ultimul rand, rapida. Nu numai ca se simte ci chiar este mai rapida in linie dreapta decat multe dintre masinile sport disponibile in prezent pe piata.

Am inceput sa spun despre manevrarea masinii prin oras. Nu este chiar cel mai linistitor lucru pe care poti sa-l faci intr-un Seria 7, avand in vedere dimensiunile lui, dar armata de senzori si camere video (plus sistemul de asistenta la parcare sau parcarea automata) se vor asigura ca scapi fara nicio zgarietura pe vopsea sau alt eveniment neplacut. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Din pacate sistemul Integral Active Steering, in traducere libera virarea cu toate rotile, nu este standard nici chiar pe 750Li insa contribuie foarte mult la tinuta de drum. La viteze mici rotile spate vireaza in sens opus celor de pe puntea fata, pentru o manevrare mult mai usoara a masinii prin locurile inguste, iar la viteze de croaziera rotile de pe puntea spate vireaza in acelasi sens cu cele de pe fata, iar astfel vei putea aborda cu si mai multa incredere virajele rapide.

Croaziera. Acesta este cuvantul de ordine intr-un BMW Seria 7. La asta se pricepe, pana la urma, cel mai bine sedanul de lux al bavarezilor. La inghititul de kilometri pe autostrada, la calatoriile lungi. Isi transporta pasagerii in confort, lux si liniste, oriunde au nevoie sa mearga. Exact ca si o nava de croaziera. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Comportamentul motorului, suspensiei, directiei si al transmisiei poate fi modificat cu ajutorul modurilor de rulare puse la dispozitie de bavarezi. Este vorba despre Comfort, Sport, Adaptive si Eco Pro. Daca in Eco Pro este clar ce se intampla, in Adaptive sistemul iti "citeste" miscarile si face modificarile necesare, automat, in functie de acestea.

Spre deosebire de alte modele din gama BMW, in cazul lui 750Li facelift modul Comfort are doua optiuni: Comfort standard si Comfort Plus. Acesta din urma seteaza absolut tot ce se poate in modul cel mai confortabil. Chiar si pornirea de pe loc este diferita, in sensul ca se face extrem de lin, astfel incat cel din spate sa nu verse cafeaua sau paharul cu sampanie.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In Comfort Plus amortizoarele sunt cam prea moi, daca ma intrebi pe mine, iar daca drumul are diferente de nivel va aparea acea senzatie de barca. 

Cu modul Sport activat suspensia devine putin mai rigida iar cei 530 de cai putere iti arata tot ce pot sa faca, fara oprelisti. Si pot mult, crede-ma. In tot acest timp, coloana sonora este asigurata de V8-ul care se face auzit in cabina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vizibilitate

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Parbrizul, geamurile laterale, oglinzile exterioare care au si sistem de monitorizare a unghiului mort, luneta, toate sunt direct proportionale cu dimensiunile masinii, asa ca nu vor ridica probleme de vizibilitate. O va face insa montantul B care iti cam afecteaza campul vizual atunci cand te asiguri pe diagonala.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Siguranta

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

BMW Seria 7 nu a fost testat de specialistii Euro NCAP si nici nu va fi prea curand. Sedanul de lux al bavarezilor este insa dezvoltat pe o platforma similara cu Seria 5 care a primit punctajul maxim de 5 stele la testele de siguranta.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Cele doua modele impart chiar si sistemele electronice de siguranta, inclusiv sistemele inovatoare de asistare a conducatorului auto ale Driving Assistant Professional, cum ar fi asistentul la directie si la mentinerea traseului, sistemul de avertizare de pericole, asistentul de mentiniere a benzii de circulatie cu protectie activa impotriva coliziunilor laterale sau alte functii de siguranta care sporesc confortul si siguranta in situatii de condus monotone si critice. Toate acestea permit un condus semi-autonom. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In plus, 750Li facelift vine inca din standard cu sistem de monitorizare a presiunii din anvelope si cu un asistent de faza lunga. Mai mult, il poti echipa cu camera pentru marsarier sau sistem activ de asistenta la parcare cu functie de franare de urgenta. 

 

Dotari

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Pe langa toate acele dotari standard pe care le-am enumerat mai sus, oferta BMW-ului 750Li facelift mai include prezoane antifurt, sistem de alarma, sistem de acces Comfort, cheie BMW cu display, triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor, bancheta spate rabatabila, iluminare ambientala, head-up display, serviciile BMW Connected Drive (asistent personal, meteo, informatii din trafic in timp real), pachetul Connected Professional (inclusiv Automate My Habits), sistem wireless de incarcare a telefonului mobil, BMW Live Cockpit Professional cu cele doua display-uri pentru instrumentarul de bord si sistemul de infotainment (BMW 7.0), controlul diferitelor functii prin gesturi, jante cu diametrul de 19 inch, scaune incalzite pentru pasagerii din fata, faruri adaptive cu LED, tapiterie din piele Dakota sau volan sport imbracat in piele.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Daca vrei o masina identica cu cea din imagini mai trebuie sa selectezi cateva dotari optionale. Mai exact culoarea exterioara Royal Burgundy, tapiteria din piele Nappa, jantele din aliaj usor BMW Individiual cu diametrul de 20 de inch, sistemul de franare M Sport, Integral Active Steering, geamurile confort, parbriz izolat termic, design exterior si interior Pure Excellence, trapa panoramica Sky Lounge, parasolare electrice, scaune fata Confort ventilate si reglabile electric, aer conditionat pe patru zone, Driving Assistant Professional, sistem audio Harman Kardon, ornamente BMW Individual negru piano, pachetul Advanced Heating, care include reglare electrica a locurilor din spate, sistem de incalzire auxiliar si pachetul Heat confort, sau Pachetul Innovation.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Acesta din urma include suspensia Executive Drive Pro, farurile BMW Laserlight, Asistent Parcare Plus sau sistemul de parcare de la distanta (din cheie).

 

 

Consum

PUNCTAJ 4TUNING
7 /10

Cand ai sa dai peste 100.000 de euro pe un BMW Seria 7 facelift cu motor V8 twin-turbo si ampatament lung, consumul ar trebui sa fie ultima ta grija.

Dar de dragul discutiei, constructorul german de automobile declara pentru 750Li xDrive facelift un consum urban de 13.2 litri/100 de kilometri, unul extra urban de 7.5 litri la fiecare 100 de kilometri parcursi si unul combinat de 9.6 litri/100 de kilometri. 

Ce pot eu sa-ti spun este ca la o viteza constanta de 130 de km/h consumul instant aratat de bord varia intre 10 si ceva si 11.3l/100 de km. Dar a aratat si un consum mediu urban de 30 litri la suta de kilometri. Si asta la circa 25 de kilometri facuti prin oras, in traficul de vineri dupa amiaza. Deci bara la bara. 

BMW 750Li xDrive

La finalul weekend-ului, dupa ce am parcurs aproximativ 400 de kilometri atat extraurban cat si urban, consumul mediu era de 17.8 litri/100 de kilometri. 

Rezervorul are o capacitate de 78 de litri. 

Pret

PUNCTAJ 4TUNING
9 /10

Am lasat pretul la final, chiar daca ti-am cam dat de inteles de mai multe ori pe unde s-ar situa. BMW Seria 7 facelift cu ampatament lung porneste in Romania de la 102.102 euro (730Ld Sedan) insa un 750 Li xDrive cu transmisie Steptronic sport, ca si masina din testul nostru, costa cel putin 129.184 de euro, potrivit site-ului oficial BMW Romania. 

Dupa toate dotarile optionale pe care le-am trecut mai sus in revista, si care au costat cat o masina noua, pretul de lista a ajuns la 162.348 de euro cu TVA inclus.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

Hai sa vedem putin cum sta treaba in curtea rivalilor de la Mercedes-Benz si Audi. Spre exemplu, un S560 4Matic (tot cu motor V8 benzina, dar cu 469 CP) pleaca de la 128.390 de euro in Romania. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

De cealalta parte, Audi nu are practic un rival direct pentru 750Li xDrive facelift, in contextul in care singurul A8 L disponibil momentan cu motor pe benzina este versiunea 55 TFSI, cu propulsor de 3.0 litri si 340 de cai putere. Pretul sau este de 100.626 euro.

 

 

 

Special

PUNCTAJ 4TUNING
10 /10

Motorul V8 twin-turbo de 4.4 litri este foarte important pentru constructorul german de automobile. De ce spun asta? Pentru ca familia de motoare N63 a debutat in 2008 si este primul V8 turbo de la BMW dar si primul V8 de productie cu asa numita configuratie "hot vee". Pe scurt, cele doua turbocompresoare sunt pozitionate in mod compact intre randurile de cilindri pentru un raspuns imbunatatit si o reducere a turbo lag-ului. 

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

De-a lungul anilor a primit mai multe imbunatatiri, cele mai recente datand din 2018. Printre noutatile primite atunci regasim un nou sistem de aprindere, injectoare cu debit marit, turbine mai mari, o galerie de admisie modificata si radiatoare mai performante.

Concluzii

PUNCTAJ TOTAL
95 / 100

Sa ne intelegem. Seria 7 se ridica si inainte la inaltimea titlului de nava amiral a brand-ului din Munchen insa acest facelift duce sedanul de lux cu un pas si mai aproape de perfectiune. Cu un design exterior impunator, un habitaclu mai rafinat ca oricand, cea mai noua tehnologie disponibila in oferta BMW si o gama de propulsoare diversificata, Seria 7 facelift pune din ce in ce mai multa presiune pe Mercedes-Benz Clasa S.

BMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac MihaiBMW 750Li xDriveFoto: Dirdiiac Mihai

In tot acest timp, modelul bavarez reuseste cumva sa ramana o masina pentru iubitorii de condus. Asta, desigur, daca cel care da o suta si ceva de mii de euro pe ea renunta la confortul scaunelor din spate pentru cativa kilometri in spatele volanului. 

 

 

 

 

 

 

 
  • Suspensie putin cam galagioasa
  • Calitatea materialelor interioare
  • Sistemul audio Harman Kardon
  • Tinuta de drum
  • Motorul V8
  • Confortul

 

SPUNE-TI PAREREA!

NOTA CITITORULUI
100 / 100
Browser-ul tau nu suporta javascript. Te rugam sa-l actualizezi.
Acordă o notă maşinii
Salvează
Punctajul dat de 4Tuning este cat se poate de obiectiv, fiind rezultatul propriei experiente acumulata conducand mai multe masini similare. Punctajul 4Tuning al fiecarei masini este si ca urmare a comparatiei cu alte modele din acelasi segment, niciodata cu masini din alte categorii. Popularitatea unei masini este calculata in functie de numarul de citiri ale articolului, impactul in mediul social online si comentarii. Nota cititorului este media notelor date de vizitatori, in functie de propriile preferinte. Spune-ti si tu parerea despre aceasta masina mai jos.
Da o nota masinii testate

Distribuie pe Facebook


Vezi toate pozele (34) Poze BMW 750Li xDrive
[+] mai multe