A testat, in sfarsit, noua masina de la Peugeot. "Arata mai bine decat inainte"

A testat, in sfarsit, noua masina de la Peugeot. "Arata mai bine decat inainte"
  • A testat, in sfarsit, noua masina de la Peugeot: "Arata mai bine decat inainte"
  • Pe piata din Romania, preturile pornesc de la 26.589 de euro, conform configuratorului oficial
Trimite unui prieten

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la 26.589 de euro, conform configuratorului oficial.

Lansat cu surle si trambite in urma cu aproape cinci ani, actualul Peugeot 5008 se poate lauda, de cateva luni, cu o versiune mult imbunatatita. Prezentata publicului larg inca din toamna lui 2020, varianta cu facelift a masinii din Hexagon a pregatit o parte frontala complet noua, cateva modificari fiind operate si in partea din spate a caroseriei, dar si la nivel de departament de interior, daca mai trebuia precizat.

Disponibila la vanzare, cel putin pe piata din Romania, la preturi care pornesc de la 26.589 de euro, respectiva reteta a pregatit inclusiv patru motorizari turbo: doua pe benzina: 1.2 PureTech 130, plus 1.6 PureTech 180; si alte doua pe motorina: 1.5 BlueHDI 130, plus 2.0 BlueHDI 180.

Comercializat sub indicativul ACTIVE 1.2 PureTech 130 BVM6 S&S, cel mai accesibil meniu al gamei Peugeot 5008 Facelift vine cu 130 de cai pe puntea fata si un sprint de la 0 la 100 de km/h in aproximativ 9.9 secunde. Fisa tehnica a masinii cu pricina mai gazduieste si o viteza maxima de circa 188 de km/h, dar si un consum mediu de 5.2 litri la 100 de km, potrivit informatiilor de pe site-ul importatorului local.

Echiparea standard cuprinde, in schimb, inclusiv jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri Eco LED, climatizare cu reglare automata a temperaturii pe doua zone, franare autonoma de urgenta, sistem de infotainment cu display tactil de opt inch, regulator si limitator de viteza etc.

La polul opus, varful gamei Peugeot 5008 Facelift vine cu 180 de cai pe puntea fata si un sprint de la 0 la 100 km/h in 9.2 secunde. Reteta tehnica a versiunii GT PACK 2.0 BlueHDI 180 EAT8 S&S se mai traduce, de asemenea, si printr-o viteza maxima de pana la 208 kmh, dar si printr-un consum mediu de carburant de 4.7 litri la 100 km, dupa cum se precizeaza in brosura oficiala a masinii din Hexagon, evident.

De cealalta parte, dotarea standard a variantei cu pricina propune si o instalatie audio cu difuzoare de la Focal, tapiterie realizata partial din alcantara, scaune fata cu functie de incalzire si masaj, parcare semiautomata, hayon cu deschidere Hands free, cruise control adaptiv s.a.m.d.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2021