A testat, in sfarsit, noul Hyundai Santa Fe. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"

A testat, in sfarsit, noul Hyundai Santa Fe. "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
  • A testat, in sfarsit, noul Hyundai Santa Fe
  • "Ar trebui sa mergi direct si sa-l cumperi"
Trimite unui prieten

Pe piata din Romania, preturile de vanzare incep de la o suma de 52.995 de euro. Conform configuratorului oficial.

Introdus lumii intregi acum mai bine de-un an - inca de vara trecuta, noul Hyundai Santa Fe stie, cu siguranta, cum sa impresioneze. Privit de la exterior spre interior, spectaculosul produs se remarca numaidecat prin design-ul patratos al caroseriei - livrat in compania unor jante cu diametrul de pana la 20 de inch, confectionate din aliaj usor, insa nici scaunele actionate electric, cu functie de incalzire, ventilatie si, mai mult sau mai putin surprinzator, memorie, servite, la nivel de cabina, alaturi de instrumente de bord digitale, tapiterie realizata din piele perforata ori display tactil cu diagonala de 12.3 inch, nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate.

Oferita si pe piata din Romania - la preturi pornind de la o suma de 52.995 de euro, potrivit configuratorului oficial, respectiva reteta continua cu doua versiuni diferite de motorizare, ambele electrificate. In varianta de top, meniul in cauza combina un propulsor turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.598 de centimetri cubi - pe benzina, cu unul electric, animat de un acumulator litiu-ion de 13.8 kilowati-ora, intr-un ansamblu plug-in hybrid sinonim cu un total de 253 de cai putere, suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie blocata la podea, rezolvarea intr-un interval de timp de 9.3 secunde.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 25 Octombrie 2024