Apesi acceleratia la podea si 3.9 secunde mai tarziu esti la 100 de km/h. La ce-ti mai trebuie un M5?

Apesi acceleratia la podea si 3.9 secunde mai tarziu esti la 100 de km/h. La ce-ti mai trebuie un M5?
  • Are tot un motor V8 twin-turbo
  • Dispune de 462 CP
  • Teoretic, atinge 100 de km/h in fix 4 secunde
Distribuie pe Facebook

Cu un propulsor V8 twin-turbo sub capota, BMW-ul M550i atinge 100 de km/h in fix 4 secunde. Cel putin asa declara producatorul bavarez de automobile, pentru ca in realitate treaba sta altfel.

Versiunea de performanta M5 este cel mai puternic Seria 5 stock pe care il poti cumpara in acest moment. Pretul de pornire este direct proportional cu exclusivitatea: 120.012 euro pe piata din Romania.

Nu contesta nimeni performantele sedanului bavarez, insa daca ne referim strict la bani, o alegere mult mai inteleapta ar fi un M550i. Sub capota ai tot un propulsor V8 twin-turbo de 4.4 litri, ca si in cazul lui M5, dar care in acest caz livreaza 462 de cai putere si 650 Nm cuplu. Nu sunt 600 CP, dar sunt mai mult decat suficienti.

Apoi, avem valorile acceleratiei: M5 atinge 100 de km/h in 3.4 secunde (teoretic), in timp ce lui M550i ii ia fix 4 secunde sa ajunga la aceeasi viteza.

In realitate insa, sedanul este putin mai rapid, asa cum ne arata clipul video de mai jos in care un M550i face repriza 0-100 de km/h in 3.9 secunde inainte sa atinga 260 de km/h pe o portiune de autostrada din Germania fara limita de viteza.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 26 Februarie 2019