Au testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"

Au testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP. "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
  • Au testat, in sfarsit, masina cu motor de 2.0 litri si 404 CP
  • "Ar trebui s-o treci pe lista scurta de cumparaturi"
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 126.000 de euro, conform configuratorului oficial.

Opt ani, patru luni si doua saptamani. Atat a trecut de la prima aparitie in public a celei mai recente generatii a legendarului Range Rover, masina care a primit, de-a lungul timpului, nenumarate imbunatatiri, atat de ordin tehnic, cat si estetic si chiar tehnologic.

Lista modificarilor capabile sa faca diferenta si, prin urmare, demne de mentionat, cuprinde inclusiv un sistem de propulsie PHEV, compus dintr-un motor electric si o unitate turbo de 2.0 litri, pe benzina.

404 CP si 640 Nm. Sunt valorile maxime pe care solutia mentionata anterior le va livra tuturor celor patru roti, printr-o transmisie automata cu opt rapoarte, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se va realiza intr-un timp de circa 6.4 secunde.

Viteza maxima a masinii comercializate sub denumirea de Range Rover P400e este de aproximativ 220 km/h, pe cand consumul mediu de carburant se invarte in jurul valorii de 3.5 - 3.6 litri la 100 de kilometri.

Specificatiile de ordin tehnic continua cu autonomia de pana la 46 km, in modul complet electric, in cazul in care mai era nevoie de aceasta precizare, si greutatea de peste 2.5 tone. Pe piata din Romania, preturile pornesc de la peste 126.000 de euro.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 15 Februarie 2021