Au testat in sfarsit masina fostului inginer sef de la BMW M. In Romania, clientii primesc o reducere uriasa ca s-o cumpere

Au testat in sfarsit masina fostului inginer sef de la BMW M. In Romania, clientii primesc o reducere uriasa ca s-o cumpere
  • Primul Hyundai i30 Fastback N din istorie vine cu 275 CP sub capota
  • Propulsia este asigurata de un benzinar turbo cu capacitatea de doi litri
  • Pachetul tehnic cuprinde inclusiv o cutie manuala si un sistem FWD
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia este asigurata de un benzinar turbo de doi litri si 275 de cai putere, care face ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora sa nu dureze mai mult de 6.1 secunde. Cel putin teoretic.

Lansat cu surle si trambite in toamna anului trecut, cu ocazia celebrului Salon Auto International de la Paris, primul i30 Fastback N din istoria companiei Hyundai este disponibil la vanzare si pe piata din Romania, la un pret de lista de 39.306 euro. Prin programul Hyundai 2019 insa, nota de plata de achitat coboara cu aproape 7.500 de euro, pana la 31.856 de euro.

In schimbul acestei sume de bani, clientii se aleg cu o masina de clasa compacta si design interesant, care gazduieste in compartimentul motor un benzinar turbo cu capacitatea de doi litri. Livrarea celor 275 de cai prezenti la datorie se face exclusiv catre puntea fata, printr-o cutie manuala cu sase rapoarte, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora se realizeaza - teoretic, in 6.1 secunde.

Seria vestilor bune continua cu echiparea standard extrem de generoasa, care cuprinde inclusiv blocuri optice cu tehnologie LED, jante din aliaj pe 19" sau climatizare automata cu reglare a temperaturii pe doua zone. Fara costuri suplimentare sunt oferite si scaunele fata incalzite ori tapiteria dintr-o combinatie de piele / piele de caprioara ecologica.

Pe plan estetic, primul i30 Fastback N din istoria companiei Hyundai vine cu spoilere fata si spate agresiv stilizate, praguri laterale proeminente, dar si evacuare dubla sau eleron pentru capota portbagajului. O suspensie mai joasa cu cativa milimetri - comparativ cu modelul normal, plus cateva elemente interioare specifice transforma automobilul Hyundai intr-o aparitie greu de ignorat.

Distribuie pe Facebook
mai multe