Au testat, in sfarsit, SUV-ul cu motor de Ferrari. "Ar trebui sa il cumperi chiar si numai pentru asta"

Au testat, in sfarsit, SUV-ul cu motor de Ferrari. "Ar trebui sa il cumperi chiar si numai pentru asta"
  • Au testat, in sfarsit, SUV-ul cu motor de Ferrari
  • "Ar trebui sa il cumperi chiar si numai pentru asta"
Distribuie pe Facebook

Respectivul model are, ca principali rivali, produse precum BMW X6 M si Porsche Cayenne Turbo Coupe.

Se remarca numaidecat prin spoilerele fata si spate agresiv (re)stilizate, insa nici evacuarea sport, cu patru tobe de esapament, sau pragurile laterale proeminente nu vor trece intocmai neobservate. Ba din contra, am putea spune, aceeasi serie a principalelor atractii exterioare continuand cu eleronul supradimensionat destinat plafonului si incheindu-se, intr-un final, cu jantele uriase, realizate din aliaj.

In ceea ce priveste reteta specifica departamentului interior, meniul disponibil in cazul de fata cuprinde inclusiv un volan multifunctional cu design in trei spite si padele pentru schimbarea treptelor de viteza, plus scaune fata cu suport lateral marit si diferite accente contrastante.

Niciunul aceste elemente nu se ridica insa la nivelul motorului ascuns sub capota modelului Maserati Levante Trofeo: un V8 cu doua turbine si capacitatea cilindrica de 3.8 litri, construit de Ferrari. Care livreaza ambelor punti, prin intermediul unei transmisii automate cu opt rapoarte, undeva in jurul a 580 de cai putere, suficient pentru un 0 - 96 de kilometri pe ora in 3.84 secunde chiar si pe ploaie.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 7 Ianuarie 2021