Daniel Onoriu a testat noul model Volkswagen Tiguan

Daniel Onoriu a testat noul model Volkswagen Tiguan
Aflat la antrenamente in zona Brasovului pentru prima etapa a Campionatului National de Raliuri, Daniel Onoriu a participat la test drive-ul noului model Volkswagen Tiguan.
Trimite unui prieten

Saptamana trecuta a avut loc in Poiana Brasov lansarea noului model SUV compact Volkswagen Tiguan, cel care se doreste a fi competitorul direct pe piata al modelelor Toyota RAV 4, Hyundai Santa Fe sau BMW X3. Evenimentul care a inclus o conferinta de presa, un test drive pe un traseu off-road special amenajat si un cocktail, a reunit cei mai buni jurnalisti din domeniu. Printre invitatii la acest eveniment s-a numarat si pilotul de raliuri Daniel Onoriu, vicecampionul national al Campionatului de Viteza in Coasta.

Daniel a avut placerea sa testeze noul model Tiguan chiar pe traseul de concurs din campionat, urmarind comportamentul masinii in virajele complexe ale traseului. Spre surprinderea mea, masina s-a comportat destul de bine pe traseu. Nu este o masina foarte puternica, asa cum sunt eu obisnuit sa conduc. Este mai degraba o masina adecvata unei doamne, eventual unei familii cu copii. Am remarcat si spatiile de depozitare care pot fi folosite pentru acestia. Ca tinuta, Tiguan are stabilitate buna, ia virajele corect, suspensiile au fost destul de bune. Nu stiu de ce, dar cred ca pentru off-road si conditiile de iarna, cauciucurile nu au fost cel mai bine alese.

Noul Tiguan vine in Romania in trei echipari: Trend&Fun, Sport&Style si Track&Field. Primele doua sunt destinate rularii on-road, in timp ce a treia varianta vine cu dotari speciale si cu un design special conceput pentru rularea pe teren accidentat, cu un unghi de atac marit, de 28 de grade, si cu un scut special conceput pentru urcarea pantelor abrupte. Versiunea Track&Field dispune, de asemenea, si de o multime de sisteme de asistare care isi intra in drepturi la nevoie pentru a conferi siguranta.

In ceea ce priveste motorizarile, Tiguan vine in Romania cu trei versiuni pe benzina TSI - cu injectie directa cu turbocompresie sau cu turbocompresie si supraalimentare: 150 CP, 170 CP si 200 CP. Gama diesel e reprezentata de doua TDI-uri, de 140 si 170 CP. Tiguan se bazeaza pe ultima generatie a sistemului de transmisie integrala 4Motion, controlata de cutii manuale sau automate cu sase trepte.

La finalul evenimentului, Daniel a declarat: Este o masina care mi-a placut. Ma gandesc serios sa achizitionez un Tiguan pentru sotia mea, mai ales ca ea duce copiii la scoala si cred ca o astfel de masina s-ar preta foarte bine la aceste necesitati.

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (10) Poze Daniel Onoriu a testat noul model Volkswagen Tiguan
VW
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 21 Ianuarie 2008