Suedezii au dat lovitura. Primele impresii de la volanul noului Volvo XC60

Suedezii au dat lovitura. Primele impresii de la volanul noului Volvo XC60
  • Noul Volvo XC60 a debutat public cu ocazia Salonului de la Geneva
  • Crossoverul suedez imprumuta platforma si motorizarile de la seria 90
  • Anumite similaritati intalnim si la nivelul departamentului vizual
Distribuie pe Facebook

Lansarea internationala a noului Volvo XC60 ne aduce primele impresii de la volanul crossover-ului suedez. Cum se conduce concurentul suedezilor pentru Audi Q5, BMW X3 si Mercedes GLC aflam chiar din urmatorul material video.

Inainte de toate insa, tinem sa (re)aducem aminte ca generatia cu numarul doi a modelului Volvo XC60 a debutat public in toamna acestui an, cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, si este construita pe aceeasi platforma modulara SPA precum seria 90.

De la seria 90 provine, de altfel, si gama de motorizari a crossover-ului de origine suedeza, astfel ca si in cazul de fata clientii vor putea opta numai pentru unitati supraalimentate cu patru cilindri in linie si capacitati de 1.969 centimetri cubi.

Daca mai conteaza, traditionalelor versiuni pe benzina si motorina li se alatura si o varianta cu propulsie hibrida, care ofera peste 400 de cai putere multumita unei trupe formate dintr-un motor electric si un benzina cu turbina, plus compresor mecanic.

O alta caracteristica tipica seriei 90 si imprumutata de generatia cu numarul doi a modelului Volvo XC60 are legatura cu aspectul estetic, ceea ce inseamna ca si de-aceasta data dam peste faimoasele faruri 'ciocanul lui Thor' si ecran tactil supradimensionat.

Intr-un final, despre crossover-ul de origine suedeza mai merita mentionat si ca dispune de toata tehnologia necesara - senzori, radare, camere si asa mai departe, pentru a accelera, frana si chiar vira de unul singur pana la viteza maxime de pana la 130 kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 24 Mai 2017