Test-drive: Volkswagen GTD

Test-drive: Volkswagen GTD
Volkswagen GTD: un Golf GTI pe care nemtii au pus un motor diesel. Prin aceasta miscare constructorul german vrea sa demonstreze ca si motorina se poate misca la fel de bine precum un benzinar.
Distribuie pe Facebook

GTD-ul este copy-paste dupa GTI, aceeasi structura si interior, plus motorul diesel al Golfului TDI caruia i s-au adaugat inca 30CP. A rezultat acelasi 2,0 litri cu 16 valve, dar cu 170CP in loc de 140CP, asa cum are TDI-ul. Plajele de viteza largi si cuplul la turatii joase oferite de un propulsor pe motorina sunt doua dintre avantajele pe care un diesel le ofera si in acelasi timp doua raspunsuri la intrebarea de ce prefera europenii motorina si nu hibridele.

Test-drive: Volkswagen GTD

Confortul la volan este la standarde ridicate si asta din cauza suspensiilor adaptive. Nasul masinii este mentinut jos, astfel incat masina sa poata rula la viteze mari cu usurinta. Interioruleste unul placut, ergonomic, cu materiale de calitate. Robustetea lucrului german bine facut este, de asemenea, prezenta. Si cu toate acestea, GTD-ul nu se infige la fel de bine precum GTI-ul.


Test-drive: Volkswagen GTD

Sa trecem la rezultatele din teste. GTD-ul ajunge de la 0 la 100 de kilometri pe ora in 8,1 secunde; GTI-ul in 6,9 secunde.

Plus alte cteva date tehnice

Test-drive: Volkswagen GTD


Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Test-drive: Volkswagen GTD
mai multe
Publicat în categoria: Teste Auto DATA PUBLICĂRII: 12 Iunie 2009