Un cunoscut jurnalist britanic lauda noua masina de la Volkswagen. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"

Un cunoscut jurnalist britanic lauda noua masina de la Volkswagen. "Ar trebui sa mergi direct si s-o cumperi"
Datorita unui motor TSI de 2.0 litri, ce livreaza ambelor punti, printr-o cutie DSG in sapte viteze, un total sinonim cu 333 CP si 420 Nm, aceasta necesita doar 4.6 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la 0 la 100 km/h.
Trimite unui prieten

Anuntat cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de jumatate de an, inca din prima parte a verii lui 2024, noul Golf R nu mai necesita niciun fel de introducere sau prezentare. Vandut si pe piata din Romania, la preturi incepand de la suma de 49.140 de euro, modelul cu pricina se remarca in special prin spoilerele fata si spate agresiv stilizate, servite alaturi de prize supradimensionate, respectiv un difuzor masiv de aer, insa nici pragurile laterale proeminente ori jantele cu diametrul de 19 inch, confectionate din aliaj usor, nu vor trece intocmai neobservate.

Multumita unui propulsor turbo de 1.984 de centimetri cubi, pe benzina, care livreaza rotilor de pe ambele punti, prin intermediul unei transmisii automate in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, un total sinonim cu 333 de cai putere si 420 de Newton-Metri, acesta are nevoie de numai 4.6 secunde pentru a sprinta, cu acceleratia la podea, de la zero la 100 de kilometri pe ora.

Noul Volkswagen Golf R mai iese in evidenta si prin echiparea standard deloc neglijabila, printre multiplele dotari oferite fara costuri suplimentare numarandu-se farurile cu matrice de LED-uri, stopurile cu semnalizare dinamica, instrumentele de bord digitale, scaunele fata sport, display-ul central cu diagonala de 12.9 inch, bancheta spate rabatabila fractionat, climatizarea cu reglare pe trei zone a temperaturii, tapiteria realizata din material textil. Sau, mai mult ori mai putin surprinzator, statia cu incarcare wireless pentru telefonul mobil.

Trimite unui prieten