Sapte supercaruri care au starnit de la inceput nemultumirea publicului

Defectiuni ale unor sisteme, zgarcenia, politica unor companii exclusiviste sau pur si simplu proasta inspiratie au scos pe piata adevarate dezamagiri pe patru roti pentru public.
1. Mitsuoka Orochi
Denumirea este inspirata de un animal din mitologia japoneza, dar masina asiatica, scoasa pe piata in 2007, s-a dovedit o adevarata dezamagire pentru cei care se asteptau la o adevarata bestie a soselelor.
Pana si forma exteriorului a fost subiect de discutii aprinse, insa in momentul in care criticii au ridicat capota motorului nu a mai fost loc de indoiala: Mitsuoka Orochi este un esec. Propulsorul folosit de japonezi este un banal V6 de Toyota Camry cu 158 CP, departe de orice performanta a unui supercar.
2. Ferrari FXX
Din punct de vedere tehnic, modelului italian nu i se poate reprosa absolut nimic. Dezamagirea vine insa din politica companiei din Maranello referitoare la programul FXX.
In primul rand, bolidul de 2,9 milioane dolari nu este o masina de strada. Pentru cei 29 de cumparatori, acest lucru nu a reprezentat o problema. Ceea ce este mai ciudat e faptul ca, si daca ar detine un circuit de curse particular, proprietarul unui FXX nu il poate rula decat in anumite locatii, numai cu ocazia unor evenimente stabilite de Ferrari.
3. Mercedes SLR McLaren
Asocierea dintre reprezentantii luxului german si o echipa de Formula 1 ar fi trebuit sa scoata la iveala, in anul 2003, un supercar demn sa iti taie respiratia inca de la prima sa aparitie.
In schimb, criticii auto sustin ca neintelegerile existente intre cele doua drupuri de ingineri au dus la un adevarat fiasco al gamei SLR. O fata destul de dezagreabila, un aspect balonat si o greutate de doua tone sunt caracteristicile pe care criticii proiectului le arunca de fiecare data in sarcina Mercedes-ului McLaren.
4. Covini C6W
Tendinta de a resuscita imaginea monopostului Tyrell P34, din Formula 1 de la sfarsitul anilor '70, intr-un supercar iesit pe strazi nu a fost una dintre cele mai inspirate idei avute de designerul italian Federico Covini.
Dupa mai multe amanari, in 2005, Covini C6W a intrat in productie, dar dezechilibrul vizual creat de adaugarea celui de-al doilea set de roti pe fata si aspectul disproportionat al caroseriei a facut ca masina lui Federico sa starneasca mai mult priviri mirate decat admirative.
5. TVR Sagaris
Primul model Sagaris, scos de britanicii de la TVR intre 2005 si 2006 avea destula putere pentru a ravni la titlul de supercar. Coupe-ul fortos s-a dovedit insa prea naravas, sistemul de directie dand batai de cap soferilor si facand masina greu de manevrat.
Colac peste pupaza, inginerul Peter Wheeler, reponsabil de aparitia masinii pe piata a refuzat sa instaleze pe un sistem ABS sau airbag-uri, sustinand ca... ar periclita viata soferilor in cazul unei rasturnari.
6. Jaguar XJ220
XJ220 a fost prezentat sub forma de concept inca din 1998. Masina avea un motor V12 sub capota, care promitea senzatii de neuitat in bolidul ascutit al britanicilor.
Dupa patru ani de asteptare, modelul pus in vanzare in 1992 a dezamagit o lume intreaga, in special din cauza inlocuirii motorului in 12 cilindri cu un banal V6. Performantele propriu-zise, 542 CP, 0 - 100 km/h in 3.8 secunde etc, nu ar fi dezamagit nici un impatimit auto, daca firma nu ar fi insistat sa promoveze ideea unui V12 pe Jaguar-ul XJ220.
7. Aston Martin Virage
La aceasta ora, astepti de la un Aston Martin tot luxul si intreaga tehnologie pe care pretentiile tale de "James Bond" amator le pot revendica. In urma cu 24 de ani, Aston Martin Virage demonstra cu brio cat de mult se scufundase firma britanica in apele falimentului.
Virage-ul din 1990 pare asamblat intr-un cimitir de masini sau intr-un atelier auto detinuti de niste hoti pagubosi. Automobilul este asamblat din faruri de Audi, stopuri de VW Scirocco, componente de Ford / Jaguar si transmisie automata de Chrysler. In fine, un model al saraciei lucii pentru un brand de lux!
-
Radiator turbo intercooler toyota rav 4 ii 2000 2001 2002 2003... 250 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Capota fata, skoda octavia 3 combi (5e5) (id:659345) 1055 Lei
-
Coloana directie renault clio 1 1991 1998 80 Lei
Ulei transmisie fatcom valvolina-f 1l 16 Lei
Bara fata grunduita vw jetta 05/10 200 Lei
-
Electrovalva 3.0 tdi cdu cdud audi a6 c7 4g audi q5 a5 8f a6... 100 Lei
Coloana directie renault clio ii 1998 2012 100 Lei
Dezmembram mercedes-benz clk-class c209 [2002 - 2005]...
-
Grila fata dacia duster 2010-2017 [v1] 595 Lei
Trager (panou frontal) bmw x3 f25 1400 Lei
Grila radiator audi a4 b9 8w 2016 2017 2018 2019 350 Lei
-
Cablaj bara spate oe dacia logan 2 2012→ 240153297r 510 Lei
Bandou bara fata - renault captur 2017 , 620722890r 183.3 Lei
Carcasa oglinda pregatita pentru vopsit - ford puma 2000-2001,... 105.14 Lei
-
Armatura superioara bara fata toyota prius 2016-2017-2018 noua... 730 Lei
Injectoare hyundai i30 / kia ceed 1.6 crdi 2007 2008 2009 2010 200 Lei
Dacia logan benzina 2020 7300 €
-
Grila radiator neagra cu rama cromata audi a3 2008-2012 537 Lei
Skoda octavia i 2014 6950 €
Eleron luneta audi a6 c6 typ 4f hsb042 400 Lei
-
Compresor clima citroen c5 2 1.6 hdi 2007-2017 9800839580 750 Lei
Diagnoza motor suzuki marine jet boat - outboard - wave runner... 660 Lei
Tub / furtun / racord aer admisie audi a6 c5 2.5 tdi 4x4 fab.... 30 Lei
-
Ventilator racire motor volvo v40 350 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Set discuri frana față-spate 380 lei 380 Lei
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Senzor presiune ac volkswagen touran (1t1, 1t2) [ 2003 - 2010... 100 Lei
Difuzor bara spate audi a4 b9 (2016-2019) cod 8w0807521g 300 Lei
-
Roata janta tabla rezerva 185 60 15 r15 seat ibiza 2009 - 2014... 249.99 Lei
Vand piese yamaha r6 99-02 50 €
Opel zafira 1.9 cdti 2008 999 €
-
Radio cd cu navigatie, 5p0035191g, seat leon (1p1) (id:314035) 590 Lei
Caseta directie land rover freelander (ln) (1998 - 2006)... 1483 Lei
Camera video marsarier oe mercedes-benz vito w639 2003-2014... 2910 Lei


