A fost produsa unitatea cu numarul 1.000.000 a modelului Fiat 500

A fost produsa unitatea cu numarul 1.000.000 a modelului Fiat 500
Produs incepand cu 2007 in Polonia si cu 2011 in Mexic, Fiat 500 a ajuns la unitatea cu numarul 1.000.000. Comercializat in peste 100 de tari din intreaga lume, emblema stilului italian se mandreste cu mii de posibilitati de personalizare, atat de multe incat este dificil sa gasesti doua care sunt identice.
Distribuie pe Facebook

O adevarata expresie a stilului si personalitatii italiane, modelul a inregistrat realizari importante in segmentul sau, inovand produsul cu un ritm naucitor.

Aceasta poveste de succes a inceput pe 4 iulie 2007 cand a fost prezentat in fata a 7.000 de oameni din peste 63 de tari din intreaga lume, ajunsi la Torino pentru lansarea oficiala a modelului.

O cota de piata record(13.9%) a fost inregistrata in 2008 in Europa, iar in 2009 volumul vanzarilor a inregistrat un record de aproximativ 186.000 unitati.

In America de Nord, Fiat 500 a inregistrat cea de-a opta luna de crestere a vanzarilor, devenind lider in segmentul sau. Peste 73.000 de vehicule au fost inregistrate de la sfarsitul anului 2010 si pana in prezent.
Pagina oficiala de Facebook (www.facebook.com/fiat500) inregistreaza peste 300.000 de fani.
Unitatea Fiat 500 cu numarul 1.000.000 a iesit de pe linia de productie Fiat Auto Polonia. Acest model emblematic lansat in 2007, comercializat in peste 100 de tari din intreaga lume - Italia, Brazilia, Africa de Sud, Japonia si Statele Unite, Orientul Mijlociu etc., si-a inceput, de asemenea, din 2011, productia in fabrica mexicana Toluca.
Unitatea cu numarul 1.000.000 este o versiune Lounge, garnisita cu eleganta vopsea in 3 straturi, Funky White, si dotata cu un motor de 1,2 litri de 69 CP. Este o masina unica, la fel ca toate cele produse pana in prezent. De fapt, datorita miilor de variante de personalizare posibile - care combina culori exterioare, interioare, motoare, tipuri de combustibil si echipamente - este foarte greu sa gasim doua Fiat 500 identice in cele un milion de unitati produse.

O expresie veritabila de stil si caracter, Fiat 500 este o inventie pur italiana creata pentru a satisface pe oricine iubeste distractia si caruia ii face placere sa ajunga oriunde la volanul unei masini interesante si pline de farmec. Fiat 500, mereu un jucator important pe pietele internationale, a fost recent upgradat la gama 2013 - berlina si cabrio. S-au lansat sase culori de caroserie noi, doua versiuni noi (Street si Color Therapy), precum si alte detalii de stil care sporesc spiritul pop distractiv al modelului emblematic. O expresie autentica a stilului si personalitatii italiane, noua gama include doua versiuni (berlina si cabrio), sase niveluri de echipare (Pop, Pop Star, Color Therapy, Lounge, Street si "By Gucci") si cinci variante de motorizare (1.2 69 CP , 0.9 Turbo TwinAir 85 CP, 1.4 16v 100 CP, 1.2 69 CP EasyPower si 1.3 16v MultiJet 95 CP).

Fiat 500 a inregistrat realizari importante in segmentul sau datorita designului sau tipic italian si a tehnologiei sofisticate, reprezentata de motorul revolutionar si multi-premiat, TwinAir. Cu cele peste 40 de premii castigate pana in prezent la nivel international, noul model a dovedit, inca de la lansarea sa in iulie 2007, ca nu este doar o masina super-compacta de oras, ci si o platforma autentica pe care Fiat construieste o intreaga gama de masini cu tehnologia si atentia la detalii demne de o categorie superioara.

Nu este intamplator faptul ca Fiat 500 a introdus multe inovatii si ca a inregistrat realizari semnificative in segmentul sau. Fiat 500 a fost primul care a oferit sapte airbag-uri ca dotare standard; primul automobil care a oferit o gama de peste 1 milion de posibilitati de personalizare; primul vehicul de 3.55 metri lungime care a fost desemnat cu 5 stele EuroNCAP 5; primul automobil care a oferit un sistem ESP avansat pe toate motorizarile disponibile; primul model care a oferit 100 de accesorii personalizate, special concepute; precum si, primul automobil din Grupul Fiat Group care a fost inzestrat cu motorul revolutionar in doi cilindri TwinAir.

De asemenea, noile modele au fost lansate in numar mare si intr-un ritm rapid: 500 Abarth (martie 2008), 500 by Diesel (septembrie 2008), 500 Pink (iunie 2009), 500C (iulie 2009), 500C Abarth (martie 2010), 500C by Diesel (iunie 2010), 500 TwinAir (iulie 2010), 500 Matt Black (septembrie 2010), 500 Two-Tone (decembrie 2010), 500 si 500C by Gucci (in aprilie si august 2011, respectiv), 500 TwinAir cu pachetul "byAbarth"(septembrie 2011) si 500 America Limited Edition (februarie 2012). Mai mult, au fost create numeroase masini speciale de expunere pe baza modelului Fiat 500, cum ar fi: 500 Barbie, 500 China Edition, 500 Why Africa, 500 Pepita, 500 Peter Blake, 500 Arik Levi si 500 Diabolik.

Lansat pe 4 iulie 2007, noul Fiat 500 a trezit imediat un interes enorm in randul publicului, inregistrand recenzii extrem de favorabile in randul a peste 7.000 de oameni din 63 de tari din intreaga lume (din care mai mult de 1.000 de jurnalisti acreditati) care au fost prezenti la Torino pentru lansarea noului model. Publicul prezent a inclus autoritati locale, analisti financiari, antreprenori, VIP-uri din lumea mondena, moda si sport.

Din acea zi, modelul a captivat atat publicul, cat si criticii din domeniul auto la nivel mondial prin al sau "A little touch of happiness"( "Un strop de fericire"). Daca luam in considerare piata europeana (UE-27 + AELS), in 2008, Fiat 500 a atins o cota de piata record de 13,9% si, in anul imediat urmator, a inregistrat volume de vanzari de top: aproximativ 186.000 de unitati. Un fapt interesant: precursorul sau, modelul din 1957 - cu mai mult de 3.4 milioane de unitati produse pana in august 1975 - a avut nevoie de patru ani pentru a ajunge la cele 180.000 de comenzi.

Acestea sunt realizari care cu siguranta nu se opresc la granitele europene. Lansat in Statele Unite la sfarsitul anului 201 si produs in fabrica din Toluca, Mexic, azi Fiat 500 este lider in clasa sa. In luna octombrie a marcat a opta luna consecutiva de crestere a vanzarilor. Daca aruncam o privire mai atenta, in America de Nord vanzarile de 500 berlina au crescut cu 109%, in timp ce vanzarile de 500 cabrio au inregistrat o crestere de 21%. In total, peste 73.000 de autovehicule au fost inmatriculate pe piata nord-americana incepand cu anul 2011, dintre care 42.000 doar in primele 10 luni ale anului 2012. Cu doar cateva saptamani in urma, inceperea comercializarii in toata reteaua de dealeri din SUA a noului Fiat 500 Turbo, dotat cu motor de 1.4 MultiAirt de 135 CP, a fost intampinata cu mare entuziasm.
Ultima dovada ce confirma succesul de care se bucura Fiat 500 este Pagina Oficiala a Fiat 500 de pe site-ul de socializare Facebook( www.facebook.com/fiat500 ). Pagina inregistreaza peste 300.000 de fani din intreaga lume, o adevarata comunitate globala de entuziasti care interactioneaza zilnic cu privire la continutul propus, care schimba pareri si imagini legate de modelul care, mai mult decat oricare altul, le inspira caldura, stil si libertate maxima de personalizare.
Distribuie pe Facebook
mai multe