Carlos Ghosn, seful Renault, critica guvernele Europene
Imposiblitatea de a restructura capacitatile de productie europene impinge companiile producatoare de masini catre prapastie. Aceasta este opinia lui Carlos Ghosn, seful grupului francez din care face parte si Dacia.
In opinia oficialului Renault, acuala criza a datoriilor va obliga compania pe care o conduce sa intre in "modul de criza" in ruropa, iar o situatie similara poate intalni si aliatul Nissan in Japonia. Carlos Ghosn considera ca o parte din vina pentru actuala situatie apartine guvernelor din statele europene unde exista uzine de asamblare. Acestea forteaza producatorii sa nu isi restructureze activitatea si sa nu faca disponibilizari in ciuda faptului ca exista o reala problema cu productia excedentara.
"Intr-un orizont de 10 ani nu am nici o indoiala ca lipsa restructurarii, mai ales la companiile care au neaparata nevoie de asa ceva, va fi o piedica pentru gasirea unei strategii de dezvoltare. Atat timp cat nu iti reorganizezi activitatea e posibil sa supravietuiesti dar, cu timpul, devii tot mai slab", a declarat Ghosn la New York, inaintea deschiderii expozitiei auto din "Marele Mar".
Reactia sefulului Renault vine dupa ce, in martie, vanzarile marcii sale pe piata franceza au scazut cu nu mai putin de 30%. Acest rezultat extrem de slab a fortat compania sa isi revizuiasca pana si prognozele privind evolutia piatei europene. In februarie, Carlos Ghosn declara ca se asteapta la un recul de circa 3%, dar acum declinul este eestimat la 5%.
In ciuda declinului pronuntat al pietei franceze, Renault nu poate face restructurari ale capacitatii decat cu acordul guvernului din Hexagon, care este cel mai mare actionar, detinand un pachet de 15%. CA si Renault, companii precum Fiat sau PSA sunt nevoite sa mentina o productie excedentara in statele de origine, in ciuda declinului pronuntat al pietei.
In opinia oficialului Renault, acuala criza a datoriilor va obliga compania pe care o conduce sa intre in "modul de criza" in ruropa, iar o situatie similara poate intalni si aliatul Nissan in Japonia. Carlos Ghosn considera ca o parte din vina pentru actuala situatie apartine guvernelor din statele europene unde exista uzine de asamblare. Acestea forteaza producatorii sa nu isi restructureze activitatea si sa nu faca disponibilizari in ciuda faptului ca exista o reala problema cu productia excedentara.
"Intr-un orizont de 10 ani nu am nici o indoiala ca lipsa restructurarii, mai ales la companiile care au neaparata nevoie de asa ceva, va fi o piedica pentru gasirea unei strategii de dezvoltare. Atat timp cat nu iti reorganizezi activitatea e posibil sa supravietuiesti dar, cu timpul, devii tot mai slab", a declarat Ghosn la New York, inaintea deschiderii expozitiei auto din "Marele Mar".
Reactia sefulului Renault vine dupa ce, in martie, vanzarile marcii sale pe piata franceza au scazut cu nu mai putin de 30%. Acest rezultat extrem de slab a fortat compania sa isi revizuiasca pana si prognozele privind evolutia piatei europene. In februarie, Carlos Ghosn declara ca se asteapta la un recul de circa 3%, dar acum declinul este eestimat la 5%.
In ciuda declinului pronuntat al pietei franceze, Renault nu poate face restructurari ale capacitatii decat cu acordul guvernului din Hexagon, care este cel mai mare actionar, detinand un pachet de 15%. CA si Renault, companii precum Fiat sau PSA sunt nevoite sa mentina o productie excedentara in statele de origine, in ciuda declinului pronuntat al pietei.
In prezent se estimeaza ca 20% din productia realizata de constructori in Europa nu isi poate gasi clienti generand stocuri masive.
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw touran diesel 2011 5790 €
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Bandou ornament lampa lampi numar maner clapeta actionare... 299.99 Lei Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei
- Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Ford focus cabrio 2007 3500 Lei Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
- Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei Kia carens euro 5b 2015 7950 €
- Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2100 Lei Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 €
StiriPeSurse.ro
Americanii doboară patru drone ale rebelilor houthi: ce țintă se pare că vizau acestea
PieseAuto.ro
Nu mai coboara geamurile: probleme cu macaraua de geam si rezolvarea lor
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie
DATA PUBLICĂRII: 5 Aprilie 2012