Dacia reface conceptul de showroom si il transforma intr-un spatiu prietenos

Dacia reface conceptul de showroom si il transforma intr-un spatiu prietenos
  • Exista spatiu special amenajat pentru copii
  • Locul de receptie si asteptare este mai primitor si spatios
  • Receptia vehiculelor in service se face cu ajutor tabletelor
Trimite unui prieten

Marca autohtona Dacia face un pas important in fata si isi modernizeaza reteaua de showroom-uri la nivel national. Ultima trasatura care inca mai asocia intr-o masura minima brandul de succes international cu o calitate redusa a serviciilor de vanzare, service si livrare, tocmai a disparut. Acum, Dacia s-a aliniat celor mai inalte standarde de calitate si imagine datorita unui nou standard numit "Dacia Evolution +".

Preocupata sa imbunatateasca permanent calitatea serviciilor oferite clientilor sai, Dacia s-a angajat intr-un amplu demers de modernizare a retelei sale comerciale din Romania. Obiectivul urmarit este acela de a face ca showroom-urile Dacia sa devina cat mai primitoare si mai bine adaptate la asteptarile clientilor.

Din iunie 2014 pana in decembrie 2015, 40 de showroom-uri au fost deja reamenajate si aduse la noul standard, cunoscut sub numele de « Dacia Evolution + ». Aceasta reprezinta mai mult de 50% din întreaga retea Dacia. Investitia realizata depaseste 500 000 de Euro.

Noul concept de showroom aduce nu doar o evolutie importanta a ambiantei din interiorul spatiilor de expunere a vehiculelor, ci si o îmbunatatire a conditiilor de primire a clientilor.

Dacia Evolution +Dacia Evolution +

Mobilierul nou, modern, prezenta unei zone de tip lounge si a unui spatiu pentru copii, prezentarea detaliata si accesibila a serviciilor propuse si a diferitelor oferte de finantare, sunt tot atatea elemente destinate sa asigure o interactiune mai profesionista si mai eficienta cu clientii. Noutatile gamei Dacia sunt mai bine puse în valoare iar accesul clientilor la informatii are loc într-o atmosfera calda, primitoare.

La randul lor, atelierele service dispun de acum de o zona dedicata primirii clientilor în timpul receptiei vehiculelor. Utilizarea tabletelor pentru redactarea documentelor de receptie si de livrare a vehiculelor în service, precum si prezentarea dinamica a ofertelor în vigoare pe ecrane LCD, asigura o pretioasa economie de timp pentru clienti.

Vastul santier de modernizare demarat în 2014 va continua si anul urmator, astfel încat la începutul anului 2017 întreaga retea de showroom-uri a marcii sa fie adusa la noul standard « Dacia Evolution + ».

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 11 Decembrie 2015