Duster s-a vandut in peste 23.000 de unitati in India

Duster s-a vandut in peste 23.000 de unitati in India
Duster este un adevarat succes pe piata din India. In cele sase luni care au trecut de la debutul sau in aceasta tara, Dusterul comercializat sub sigla Renault a generat vanzari de 23.731 de unitati.
Distribuie pe Facebook

Acest rezultat vine pe fondul unui apetit crescut al consumatorilor indieni pentru SUV-uri. Acestia considera ca vehiculele din acest segment le ofera o protectie mai buna atunci cand circula pe drumurile de proasta calitate din aceasta zona a lumii. Statistica arata ca in primele noua luni ale anului fiscal 2012, vanzarile de SUV-uri in India au crescut cu 59%.

Duster vine ca o alternativa de aproape sapte ori mai ieftina a unui Volkswagen Touareg, care are in India un pret de plecare de 110.000 de euro. "Duster a creat o nisa pentru Renault. Segmentul SUV a crescut, iar Volkswagen nu are un model competitiv", sustine Deepech Rathore, managing director in cadrul IHS Automotive Delhi.

Piata de SUV-uri din India se va imbogati in acest an cu modele lansate de Maruki Suzuki si Ford.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 11 Februarie 2013