Furnizorii au cedat dupa doar 24 de ore, iar productia Volkswagen-ului Golf a revenit la normal

Furnizorii au cedat dupa doar 24 de ore, iar productia Volkswagen-ului Golf a revenit la normal
  • Seceta a luat sfarsit la Volkswagen
  • Productia Golf-ului a intrat in normal
  • Cei doi furnizori care initial au refuzat sa mai livreze componente catre producatorul german s-au razgandit
Distribuie pe Facebook

Cei doi furnizori care au mai refuzat sa livreze componente catre producatorul german Volkswagen au cedat, iar nemtii au anuntat ca productia a revenit la normal.

Recent, producatorul din Wolfsburg anunta ca urmeaza sa opreasca productia celui mai bine vandut model al lui din Europa, Golf-ul, din cauza unor probleme cu furnizorii. Initial, Volkswagen anuntase ca aceasta "seceta" se va intinde pe durata a 5 zile, dar acum, la nici 24 de ore de la pornirea scandalului, ES Automobilguss si Car Trim s-au inteles din cate se pare cu constructorul de automobile si au inceput din nou livrarea componentelor.

Acesti doi furnizori au luat decizia de a opri livrarile catre nemtii de la Volkswagen dupa ce acestia din urma au cerut reducerea preturilor din dorinta de a reduce costurile dupa Dieselgate, dar si din cauza unor neintelegeri privind unele plati.

Conform analistilor, aceasta urma sa fie o lovitura puternica pentru constructorul de automobile, o lovitura care putea sa-l coste pozitia de lider mondial la vanzari, castigat cu ceva timp in urma in fata celor de la Toyota.

Oficialii din Wolfsburg s-au miscat repede si au incheiat azi un acord cu Eastern Horizon Group, din care fac parte si cei doi furnizori, dar din nefericire, detaliile raman deocamdata confidentiale.

Un purtator de cuvant al Volkswagen a declarat ca "Furnizorii isi vor reincepe treaba [...] iar pe viitor vom face tot ce ne sta in putinta ca clientii nostri sa nu sufere dupa urma consectintelor actiunilor noastre."

Si constructorul de automobile japonez Toyota trece printr-o asemenea criza, dar spre deosebire de cei de la Volkswagen, niponii au raportat pierderi mult mai mari, inclusiv al titlului de cel mai mare producator mondial.

Distribuie pe Facebook
mai multe