Mercedes, noul lider pe segmentul auto de lux din SUA

Mercedes, noul lider pe segmentul auto de lux din SUA
Segmentul auto de lux din Statele Unite are un nou lider. In luna ianuarie a acestui an, vanzarile Mercedes-Benz au fost de peste 22.500 de unitati, in crestere cu 11%, constructorul auto reusind sa se impuna in fata rivalilor de la BMW si Lexus.
Distribuie pe Facebook

In cazul BMW, cresterea a fost de 0,7 procente, la 16.513, in timp ce Lexus, divizia de lux a constructorului nipon Toyota, a avut un avans de 32%, cifra vanzarilor ajungand la 16.211 unitati.

Pe urmatoarele locuri ale topului ne intalnim cu marcile Cadillac (+47%, 13.116 de unitati) si Audi (7,5%, 10.056 de unitati).

Segmentul auto de lux din SUA a fost dominat timp de 11 ani de marca Lexus. Brandul si-a pierdut suprematia dupa cutremurul din Japonia din martie 2011, locul sau fiind luat de Mercedes-Benz. Marca germana a fost lider in primele 11 luni ale anului trecut, insa in luna decembrie a fost detronata de BMW.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 4 Februarie 2013