New Kopel Group, o crestere a cifrei de afaceri de 78% in 2010, in domeniul auto

New Kopel Group, o crestere a cifrei de afaceri de 78% in 2010, in domeniul auto
Asa cum sectorul imobiliar si cel auto au fost primele care au semnalizat aparitia unei crize financiare, tot ele sunt si cele care aduc semne bune. Mai precis, situatia economica incepe sa-si revina, drept dovada stand si cifrele de afaceri care sunt in crestere. New Kopel Group a raportat pentru 2010 o crestere a cifrei de afaceri cu 78% fata de anul 2009.
Distribuie pe Facebook

New Kopel Group, unul dintre liderii pietei auto din Romania, a raportat pentru 2010 o crestere cu 78% a cifrei de afaceri fata de anul 2009. Totalul de 25 milioane Euro se datoreaza atat activitatii companiilor deja consacrate din grup cat si a celor noi: comercializarea marcilor auto Opel si Suzuki.

"Rezultatul imbucurator este o consecinta fireasca a punerii in practica a crezului New Kopel Group care promite clientilor grija si flexibilitatea de care acestia au nevoie", a declarat David Perry, CEO New Kopel Group. "Faptul ca nu doar vindem masini, ci oferim servicii complete si integrate in domeniul auto, de la leasing operational la service si trade in, reunite sub conceptul de One Stop Auto Center, a reusit sa atraga numerosi clienti, fie ca vorbim de persoane fizice sau de companii medii si mari."

New Kopel Group, care numara in prezent 200 de angajati, a obtinut in 2010 un profit net de aproape 500.000 Euro, cu aproape 150% in plus fata de profitul anului 2009.

Pentru 2011, New Kopel Group previzioneaza o cifra de afaceri cu 30 % mai mare prin comparatie cu cea de anul trecut. Principalul liant al cresterii este dezghetarea in acest an a pietei auto, motivata in principal de reinoirea si cresterea de catre companii a parcurilor auto.

"Din ce in ce mai multe companii medii externalizeaza managementul flotelor auto pentru a-si eficientiza activitatea", spune David Perry. "Serviciile si flexibilitatea oferite acestora de catre Sixt New Kopel au convins nu numai multinationalele, dar si companiile medii, ca leasing-ul operational este o solutie pentru imbunatatirea propriului business."

In 2011 AAA New Kopel, divizia care comercializeaza automobile second hand provenite in special in urma reimprospatarii parcurilor auto de catre companii cliente ale Sixt New Kopel, va continua cresterea sustinuta din ultimii ani, avand ca principal atu garantia oferita clientilor si transparenta totala fata de acestia cu privire la provenienta, istoricul si documentele automobilului.

Vanzarile marcilor Opel si Suzuki vor creste pe masura ce clientii se vor familiariza cu Union Motors, nu doar ca service auto profesionalizat, ci si ca un dealer important de automobile.

Pozitia de lider de piata a Sixt Rent A Car continua sa se consolideze in 2011 datorita afluentei sporite de cetateni straini ce vor sosi in Romania si a companiilor care folosesc aceasta solutie pe termen scurt si mediu.
In 2010, New Kopel Group a operat o flota de peste 7000 de automobile.


Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Vanzari / Economie DATA PUBLICĂRII: 5 Mai 2011