Opel, pe drumul cel bun pentru crestere in Turcia

Opel, pe drumul cel bun pentru crestere in Turcia
Turcia este una dintre pietele cele mai importante de crestere pentru marca Opel. Acest lucru a fost subliniat si de catre Vice Presedintele Opel pentru Vanzari, Marketing si Servicii Post Vanzare, Alfred Rieck, la debutul Salonului Auto International de la Istanbul (2 - 11 noiembrie 2012).
Distribuie pe Facebook
Rieck a spus: "In acest an vom vinde mai mult de 50.000 de vehicule, crescand cota de piata de la 6,0 pana la o valoare estimata de 6,3 la suta. Aceata va fi cea mai mare cota a noastra din 2005. Opel este unul dintre importatorii de top in Turcia si unul dintre cele mai populare branduri. Vom construi pe aceste premise si vom fi mai performanti decat cresterea pietei locale."
Strategia companiei de crestere se bazeaza pe imaginea sa de brand, un portofoliu puternic de produse si o retea de dealeri de incredere. In plus, ofensiva Opel ce include noi motoare, chiar mai eficiente si mai ecologice, este de asteptat sa ii creasca in continuare popularitatea printre clientii sai turci.

Noul Opel ADAM sarbatoreste premiera sa din Turcia la Istanbul. In afara de acest model mic, sic, urban, sub-compactul SUV Mokka, alaturi de Astra sedan vor fi punctele principale de atractie ale standului Opel. Peste 200 de companii isi vor dezvalui noile produse la Istanbul. Pana la un milion de vizitatori sunt asteptati la salonul auto al Turciei, care are loc la fiecare doi ani. Aceasta performanta il face al treilea cel mai mare salon auto din acest an, dupa Geneva si Paris.

Distribuie pe Facebook
mai multe