A mai primit o turbina si a ajuns la patru. Cat de rapida este noua masina diesel fata de generatia anterioara

A mai primit o turbina si a ajuns la patru. Cat de rapida este noua masina diesel fata de generatia anterioara
  • Primul BMW M550d xDrive a debutat oficial in 2012
  • Automobilul bavarez oferea un motor tri-turbodiesel
  • Noua generatie a primit o turbina si 19 CP in plus
Distribuie pe Facebook

Potrivit primelor informatii oficiale, timpul necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora a scazut cu aproximativ 0.3 secunde.

Lansata pe piata la inceputul acestei decade, in cursul anului 2012, celebra versiune de motorizare BMW M550d xDrive a primit cateva modificari extrem de interesante inainte de a reveni sub capota noii generatii G30.

Mai precis, unitatea cu sase cilindri in linie, trei turbine si capacitatea de trei litri a evoluat in sigurul propulsor cvadri-turbodiesel al planetei, dezvoltand acum o putere maxima de 400 CP - cu 19 CP mai mult decat anterior.

In acelasi timp, cuplul motor a crescut de la 740 la 760 Nm, o alta stire interesanta cu privire la cea de-a doua reiteretie a variantei BMW M550d xDrive constand in reducerea timpului necesar realizarii sprintului 0 - 100 km/h.

Dupa cum precizam si doar cateva randuri mai sus, in paragraful de deschidere al materialului, imbunatatirile aduse motorizarii diesel de trei litri au facut ca valoarea respectiva sa coboare cu 0.3 secunde, pana la 4.4 secunde.

Asa se face ca, pe hartie, noua generatie BMW M550d xDrive reuseste sa accelereze de la 0 pana la 100 de kilometri pe ora la fel de repede precum un M5 F10, automobil pus in miscare de un benzinar V8 bit-urbo de 560 CP.

Chiar daca ar fi fost extrem de interesant de vazut, nu despre acest duel este vorba in urmatorul material video - care are ca subiect principal cursa dintre actuala versiune si varianta originala a motorului de pe M550d.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 22 Martie 2018