A venit momentul sa demonstreze ca-si merita banii. Noua Honda NSX vs. competitia germana

A venit momentul sa demonstreze ca-si merita banii. Noua Honda NSX vs. competitia germana
  • Noua Honda NSX ofera un sistem de propulsie hibrid
  • Supercarul japonez dispune de un benzinar V6 si trei motoare electrice
  • Puterea maxima de 573 CP ajunge catre toate cele patru roti
Distribuie pe Facebook

La un pret de peste 140.000 de lire sterline, noua Honda NSX este mai scumpa atat ca un Audi R8 V10 Plus, cat si in comparatie cu un Porsche 911 Turbo.

Dar este oare supercarul japonez si mai rapid decat cele doua automobile germane de inalta performanta? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam chiar din urmatorul material video.

Inainte de toate insa, tinem sa reamintim ca sub capota celei de-a doua generatii a Hondei NSX se ascunde un sistem de propulsie hibrid, compus dintr-o motorizare V6 twin-turbo si trei motoare electrice.

Puterea maxima se invarte in jurul valorii de 573 CP si ajunge catre toate cele patru roti, prin intermediul unei transmisii DCT cu noua rapoarte, dupa cum precizam inclusiv anterior.

Cum arata fisa tehnica a modelelor pe care supercarul japonez le infrunta astazi pe circuit? Noul Audi R8 V10 Plus se bucura de serviciile unui V10 aspirat de 5.2 litri, care dezvolta peste 600 CP, de exemplu.

Lista cu bunatati este completata si de-aceasta data de o cutie automata cu dublu ambreiaj - si numai sapte trepte de viteza in cazul de fata, respectiv un sistem inteligent de tractiune integrala.

Ultimele doua detalii, in speta transmisia DCT cu sapte rapoarte si tehnologia 4x4, se regasesc si in dotarea Porsche-lui 911 Turbo pus in miscare de o unitate bi-turbo de 3.8 litri si aproximativ 540 de cai putere.

Asadar, fara niciun fel de alta introducere ori prezentare, este momentului adevarului. Cat de rapida este pe circuit noua Honda NSX in comparatie cu rivalii sai directi din Germania?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 26 Octombrie 2016