Bagi in viteza, calci acceleratia, iar 7 secunde mai tarziu gonesti cu 150 km/h. M5 si E63 nu pot tine pasul

Bagi in viteza, calci acceleratia, iar 7 secunde mai tarziu gonesti cu 150 km/h. M5 si E63 nu pot tine pasul
  • Liniuta cu Porsche Panamera, Mercedes E-Class si BMW Seria 5
  • Avem cursa celor mai performante variante oferite la vanzare
  • Fiecare model ofera un motor V8, cutie automata si tractiune 4x4
Distribuie pe Facebook

Echipat cu doua motoare si un total de 680 de cai putere, noul Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid este o bestie de limuzina.

Lansat pe piata in urma cu aproximativ doi ani, actualul Porsche Panamera este disponibil la vanzare in mai multe versiuni de motorizare. Printre acestea si o varianta Turbo S E-Hybrid, echipata cu... un sistem de propulsie hibrid, evident.

Vorbim, mai precis, despre o combinatie intre un V8 pe benzina si o unitate electrica cu bateria de 14.1 kWh, care ofera impreuna 680 de cai putere. Asa se face ca, cel putin in teorie, sprintul de la 0 la 100 km/h dureaza doar 3.4 secunde.

In realitate insa, situatia sta complet diferit. Pus fata in fata cu noile BMW M5 si Mercedes E63 AMG S, modele care anunta la randul lor un 0 - 100 km/h in 3.4 secunde, automobilul companiei din Zuffenhausen a lasat in urma competitia.

Si nu numai la capitolul acceleratie, acelasi Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid reusind sa se impuna si in proba 0 - 402 metri. Deloc surprinzator, performanta a fost repetata atunci cand a venit vorba de... parcurgerea jumatatii de mila.

Totodata, modelul cu doua motoare si un total de 680 de cai putere din Zuffenhausen conduce detasat inclusiv la capitolul pret. Costa peste 185.000 in Germania, cu aproape 70.000 de euro mai mult decat un BMW M5, de exemplu.

De cealalta parte, noul Mercedes E63 AMG pleaca de la 122.724 de euro in versiunea de top S, pusa in miscare de un V8 biturbo cu 612 CP sub capota. Toate cele trei automobile ofera in standard cutii automate si tractiune integrala.

Distribuie pe Facebook
mai multe