Ca sa arate ca masinile din pozele de presa, cumparatorii trebuie sa cheltuiasca mii de euro pe optionale. FOTO

Ca sa arate ca masinile din pozele de presa, cumparatorii trebuie sa cheltuiasca mii de euro pe optionale. FOTO
Noile masini de la saloane au piele, navigatie si faruri cu tehnologie LED. Pentru a fura cat mai multe priviri, constructorii prezinta exemplare cu optionale de mii de euro.
Distribuie pe Facebook

Nemtii de la Auto Bild au realizat de curand o comparatie extrem de interesanta intre masinile fotografiate pentru materialele de presa si exemplarele livrate in configuratia standard, fara niciun fel de dotare optionala.

Intre cele doua sunt diferente de la cer la pamant, atat din punct de vedere estetic, cat si al costurilor de achizitie, dupa cum urmeaza sa descoperim inclusiv din urmatoarele materiale:

Masini de baza versus masini de presaNoul Volkswagen T-Roc porneste in Germania de la 20.390 de euro si ofera in versiunea de baza o caroserie de culoare gri, jante din otel pe 16 inch si faruri cu halogen.

Masini de baza versus masini de presaPentru a conduce un exemplar similar celui din fotografiile de presa, clientul trebuie sa plateasca 2.200 de euro in plus pentru echiparea Style, dar si 595 de euro pe caroseria in doua culori, 1.090 de euro pe jantele din aliaj de 19 inch sau 1.085 de euro pe farurile cu tehnologie LED.

Masini de baza versus masini de presaSituatia se repeta la nivel de interior. In versiunea de baza, noul Volkswagen T-Roc nu este nici pe departe SUV-ul atragator pe care il putem admira in primele materiale oficiale. Negrul predomina cabina, ecranele de dimensiuni generoase lipsesc din peisaj, iar multe dintre butoanele comenzilor sunt... degeaba.

Masini de baza versus masini de presaDe cealalta parte, exemplarul din fotografiile de presa se mandreste cu instrumente de bord digitale (500 de euro), navigatie (565 de euro) si volan multifunctional in trei trepte (190 de euro), printre altele.

Noul Volkswagen T-Roc nu este nici pe departe singurul automobil cu ajutorul caruia se poate observa diferenta uriasa dintre cum arata versiunea din fotografiile de presa si varianta de baza ale aceluiasi model.

Astfel de situatii sunt valabile indiferent de numele producatorului de automobile sau cel al modelului in sine, dupa cum bine scot in evidenta si urmatoarele imagini culese de nemtii de la Auto Bild.

Masini de baza versus masini de presaSEAT Arona in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaSEAT Arona in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaSEAT Arona in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaSEAT Arona in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaOpel Insignia in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaOpel Insignia in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaOpel Insignia in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaOpel Insignia in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaAudi A4 in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaAudi A4 in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaAudi A4 in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaAudi A4 in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaMercedes E-Class in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaMercedes E-Class in varianta de baza.

Masini de baza versus masini de presaMercedes E-Class in versiunea de promovare.Masini de baza versus masini de presaMercedes E-Class in varianta de baza.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Masini de baza versus masini de presa
mai multe
Publicat în categoria: Versus DATA PUBLICĂRII: 26 Septembrie 2017