Cursa dintre Audi RS5 si BMW M4 ne arata de ce tractiunea integrala e cea mai buna alegere

Cursa dintre Audi RS5 si BMW M4 ne arata de ce tractiunea integrala e cea mai buna alegere
  • Cursa de acceleratie intre Audi RS5 si BMW M4 Competition
  • Ambele automobile germane ascund sub capota cate 450 CP
  • Unul are tractiune integrala, celalalt cantareste mai putin
Distribuie pe Facebook

Chiar daca are acelasi numar de cai putere la mult mai putine kilograme, noul BMW M4 Competition pierde cursa in linie dreapta la care a fost invitat sa participe alaturi de proaspat (re)lansatul Audi RS5.

Cu doar cativa ani in urma, clientii lor primeau pe maini fraiele unui V8 aspirat natural. Astazi, modele precum Audi RS5 si BMW M4 sunt oferite in compania unui propulsor cu sase cilindri si doua turbine.

Unul dezvolta 450 CP, altul "numai" 431 CP. Situatia se aplica strict in cazul versiunilor standard, automobilul companiei bavareze punand la bataie inclusiv o varianta Competition, echipata la randul ei cu 450 CP.

O spunem pentru ca exact despre aceasta este vorba in cazul de fata. Audi RS5 si BMW M4 Competition au iesit pe circuit pentru a raspunde la o intrebare pusa de toata lumea: care sta mai bine cu acceleratia.

Tinand cont de greutatea mai mare a modelului din Ingolstadt, automobilul din Munchen ar trebui sa se impune fara prea mari batai de cap. Doar ca nu acesta este deznodamantul, dupa cum urmeaza sa vezi.

Proaspat (re)lansatul Audi RS5 reuseste sa castige in fata noului BMW M4 Competition datorita sistemului de tractiune integrala din dotare. Sistem pe care l-ar putea adopta si viitoarea generatie a sportivei bavareze.

Distribuie pe Facebook
mai multe