Jaguar XE versus competitia germana. Ce alegi si de ce?

- Audi A4
Primul la catalog, Audi-ul A4 B8 are ceva mai mult de sapte ani de cand se afla pe piata. Si chiar daca a primit recent (a se citi in ultimele 24 de luni) un facelift, automobilul din Ingolstadt nu a reusit sa scape de urmele lasate de trecerea timpului, fiind cu mult in spatele rivalilor sai in materie de design.
Pentru cei care nu pun insa accentul pe aspectul vizual, Audi-ul A4 B8 ar putea fi decizia ideala multumita portbagajului sau incapator, de 480 litri. Totusi, spre deosebire de concurentii sai, modelul din Ingolstadt nu sta la fel de bine si la capitolul spatiu interior, viitorii pasageri avand la dispozitie un ampatament de numai 2.808 milimetri.
Situatia se schimba atunci cand vine vorba de gama de motorizari, Audi-ul A4 B8 beneficiind de numeroase propulsoare supraalimentate pe benzina si motorina, atat cu patru, cat si cu sase cilindri, cu puteri cuprinse intre 120 si 333 CP.
Intr-o alta ordine, cei care prefera motoarele TFSI pot opta pentru un 1.8 de 120 sau 170 CP, un 2.0 de 180 sau 225 CP, la varf regasindu-se un 3.0 TFSI de 272 sau 333 CP. Pentru fanii unitatilor TDI, marea batalie se va da intre un 2.0 de 120, 136, 150, 177 sau 190 CP si un 3.0 de 204 sau 245 CP. In functie de alegerea facuta, valorile maxime sunt livrate fie catre puntea fata, fie catre toate cele patru roti, prin intermediul unei cutii manuale sau automate.
Versiunea de baza cantareste 1.505 kilograme, iar varianta 2.0 TDI ultra de 136 CP este cea mai eficienta, cu 4.0 litri la 100 km pentru consumul mediu de carburant.
- BMW Seria 3
Mult mai proaspat decat Audi-ul A4 B8, modelul BMW Seria 3 F30 propune un design interesant si totodata atractiv, ce se remarca in special prin blocurile optice interconectate cu grila frontala pozitionata la un unghi aproape drept.
Datorita sistemului de infotainment intuitiv, controlat prin intermediul joystick-ului de la nivelul consolei centrale, automobilul bavarez se poate lauda si cu unul dintre cele mai prietenoase interioare, lista cu bunatati continuand cu ampatamentul de 2.810 milimetri si portbagajul de 480 de litri.
Referitor la paleta de motoare, si in cazul fata avem de-a face cu multiple optiuni, benzinarele fiind reprezentate de motorizarile turbo de 1.6 si 136 sau 170 CP, 2.0 si 184 sau 245 CP, respectiv 3.0 si 306 sau 431 CP, iar modelele diesel puse in valoare de propulsoarele - tot supraalimentate si ele - de 2.0 litri si 116, 143, 163, 184 sau 218 CP, respectiv de 3.0 litri si 258 sau 313 cai putere.
Important de precizat, BMW-ul Seria 3 F30 dispune si de o versiune hibrid, ce combina un motor turbo pe benzina - de trei litri, si unul electric pentru un total de 340 CP si 400 Nm. In functie de alegerea facuta, valorile maxime sunt livrate fie catre puntea spate, fie catre toate cele patru roti, prin intermediul unei cutii manuale sau automate.
Versiunea de baza cantareste 1.460 kilograme, iar varianta 320d EfficientDynamics Edition de 163 CP este cea mai eficienta, cu 4.1 litri la 100 km pentru consumul mediu de carburant.
- Mercedes C-Class
O replica in miniatura a limuzinei S-Class, noul Mercedes C-Class W205 impresioneaza in primul rand prin liniile si formele sale, atat cele interioare, cat si cele exterioare.
Alte vesti bune includ o suspensie pneumatica oferita in mod optional - o premiera absoluta in acest segment, dar si un ampatament de 2.840 de milimetri, acompaniat de cei 480 de litri din dreptul capacitatii de incarcare a portbagajului.
Fiind la inceput de cariera, modelul din Stuttgart este comercializat alaturi de o gama de motorizari oarecum restransa. Altfel spus, avem, pe benzina, un 1.6 de 156 CP, un 2.0 de 211 CP, un 3.0 de 333 CP si un 4.0 V8 de 476 sau 510 CP. Pe motorina, lupta se da intre un 1.6 de 116 sau 136 CP si un 2.2 de 163, 170 sau 204 CP. Acelasi 2.2 de 204 CP il regasim si sub capota Mercedes-ului C300 Bluetec Hybrid, alaturi de un motor electric de 27 CP.
In functie de alegerea facuta, valorile maxime sunt livrate fie catre puntea spate, fie catre toate cele patru roti, prin intermediul unei cutii manuale sau automate. Versiunea de baza cantareste 1.395 kilograme, iar varianta C300 Bluetec Hybrid este cea mai eficienta, cu 3.6 litri la 100 km pentru consumul mediu de carburant
- Jaguar XE
Cel mai nou membru al clasei mediu premium, modelul Jaguar XE are la baza o structura monococa realizata in mare parte din aluminiu, head-up display-ul cu tehnologie laser fiind o alta premiera propusa de automobilul din Whitley, Coventry pentru acest segment.
Rivalul britanicilor pentru trio-ul german format din Audi A4, BMW Seria 3 si Mercedes C-Class face o figura frumoasa si atunci cand vine vorba de aspectul vizual, in timp ce la capitolul practicabilitate intalnim un contrast intre ampatamentul de 2.835 milimetri si portbagajul de numai 455 litri.
Cat despre paleta de propulsoare, reamintim ca viitorii clienti vor trebui sa se decida intre un turbodiesel de 2.0 litri si 163 sau 180 CP, un turbo-benzinar de 2.0 litri si 200 sau 240 CP, respectiv un V6 supraalimentat de trei litri si 340 cai putere.
In functie de alegerea facuta, valorile maxime sunt livrate catre puntea spate prin intermediul unei cutii manuale sau automate. Versiunea de baza cantareste 1.474 kilograme, iar varianta 2.0 de 163 CP este cea mai eficienta, cu 3.8 litri la 100 km pentru consumul mediu de carburant.
Britanicii sau germanii?
Ajunsi la final cu prezentarea contracandidatilor, a sosit si momentul mult asteptat. Care este favoritul tau? Audi-ul A4, BMW-ul Seria 3, Mercedes-ul C-Class sau noul Jaguar XE?
Toate cele patru automobile au propriile avantaje si dezavantaje, insa pretul de pornire ar putea fi pana la urma urmei factorul decivis. Din acest punct de vedere, versusul nostru arata in urmatorul mod: 28.450 euro pentru Audi A4 vs. 29.350 euro pentru BMW Seria 3 vs. 33.915 euro pentru Mercedes C-Class vs. 36.500 euro pentru Jaguar XE.
- Vezi albumul #2 (25 poze)
- Vezi albumul #3 (76 poze)
- Vezi albumul #4 (101 poze)
- Vezi albumul #5 (87 poze)
-
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
Dezmembrez,piese vw polo variant verde 1.6 benzina 1999
-
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Amplificator b o original nou audi a4 8k a5 8t0035223t pe comanda 7200 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
-
Tips ornament toba bmw e71 1700 Lei
Planetara dreapta fata, cod 96348791, chevrolet aveo sedan... 248 Lei
Galerie evacuare 4m509428ab ford focus 2 [2004 - 2008] 150 Lei
-
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
Ornament bandou - toyota rav 4 2012 , 75605-0r030 177.61 Lei
-
Far dreapta volkswagen golf 6 plus (2009-2014) 5m2941006c 449 Lei
Racitor ulei, ford fiesta 6, 1.5 tdci, ugjc (id:163955) 120 Lei
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
-
Carenaj stanga fata vw golf 7 1.6 tdi cod motor clh... 200 Lei
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
-
Magnetou (stator aprindere) aprilia mojito 125cc - gilera... 200 Lei
Ceasuri bord uk bmw x1 2.0 2010, 215463001 / 924234701 238 Lei
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
-
Set rulment roata ford transit ( lichidare de stoc) 200 Lei
Dezmembrez audi a6 2.0 tdi blb 140 de cai
Cutie viteze opel astra h j zafira b mokka meriva corsa 1.7... 2000 Lei
-
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Ford focus benzina 2014 4650 €
-
Scut motor plastic audi a3 8p 2005 hatchback 2.0 tdi bkd 150 Lei
Traversa superioara bmw seria 5 (2010-2017) [f10] 7200689 249 Lei
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
-
Motor mercedes 2,0 cdi 2018 cod 654920 w213 sau w205 2000 €
Pompa recirculare apa 8k0819147 / 8k0965561a audi a5 8t [2007... 150 Lei
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
-
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
Rezervor adblue peugeot 308 ii citroen c4 picasso cod 12674101... 900 Lei
Janta aliaj oe mercedes-benz 17" a25340105007x45 1200 Lei


