Sa fie pe benzina sau motorina? Test comparativ intre noul BMW M340i si primul BMW M340d din istorie

Sa fie pe benzina sau motorina? Test comparativ intre noul BMW M340i si primul BMW M340d din istorie
  • Sa fie pe benzina sau motorina?
  • Test comparativ intre noul BMW M340i si primul BMW M340d din istorie
Distribuie pe Facebook

BMW M340i ori BMW M340d? Raspunsul la aceasta intrebare il aflam din urmatorul amterial video!

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de patru ani si trecut de curand, chiar la finalul primaverii trecute, printr-un facelift major, actualul BMW Seria 3 se vinde - zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni puse de bavarezi la dispozitia cumparatorilor se regaseste - pentru prima data in istorie, si o varianta comercializata sub numele de M340d xDrive, alaturi de un propulsor diesel in sase cilindri, cu o capacitate de 3.0 litri si undeva in jurul a 340 CP.

Disponibil si pe piata din Romania - la preturi incepand de la aproximativ 68.663 de euro, respectivul vehicul de dimensiuni medii pluseaza cu o transmisie automata in opt rapoarte, cu convertizor de cuplu, si un sistem MHEV la 48 de volti, sinonim cu 11 cai putere, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un timp de doar 4.6 secunde. La polul opus, consumul mediu de carburant se invarte in jurul unei valori de 5.9 - 6.4 litri la 100 de kilometri - conform fisei cu specificatii tehnice.

Compromisul perfect intre eficienta si performanta, primul BMW M340d xDrive din istorie nu reprezinta insa singura alternativa demna de luat in calcul de persoanele dornice sa experimenteze, in viata cotidiana, un M3 xDrive, dar fara sa detina - din pacate, bugetul necesar pentru o asemenea achizitie. Ba dimpotriva - dupa cum o demonstreaza noul M340i xDrive, un model cu o nota de plata de minim 68.187 de euro, acompaniat de un motor pe benzina, in sase cilindri, cu o capacitate de...

... trei litri si circa 374 CP - insotit, la randul sau, de o cutie automata in opt trepte, cu convertizor de cuplu, si un sistem MHEV la 48 de volti, sinonim cu 11 cai putere. Indeajuns pentru ca respectivul produs al companiei bavareze sa accelereze de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un interval de numai 4.4 secunde - conform brosurii oficiale, reteta caracteristica masinii de clasa medie cuprinzand inclusiv un consum mediu de carburant de 7.8 - 8.5 litri la 100 de kilometri, se mai precizeaza in cadrul documentului mentionat anterior.

Distribuie pe Facebook
mai multe