Ce Seria 1 sau A-Class? Toata lumea s-ar inghesui sa cumpere o Giulietta daca masina italiana ar arata asa

Ce Seria 1 sau A-Class? Toata lumea s-ar inghesui sa cumpere o Giulietta daca masina italiana ar arata asa
  • Alfa Romeo Giulietta se apropie cu pasi repezi de sfarsitul carierei
  • Nu exista inca nicio informatie cum ca italienii ar pregati un inlocuitor
  • Daca va fi lansat, noul model ar trebui sa imprumute design-ul Giuliei
Distribuie pe Facebook

Chiar daca ar putea parea greu de crezut, adevarul este ca au trecut deja sapte ani de la prezentarea oficiala a modelului Alfa Romeo Giulietta. Drept urmare, compacta de origine italiana se apropie cu pasi repezi de sfarsitul carierei sale.

Lansata pe piata la inceputul acestei decade, in locul modelului 147, Alfa Romeo Giulietta a terminat pe locul doi competitia Car of the Year 2011. Compacta italiana se poate mai lauda, de asemenea, si cu peste 300.000 exemplare livrate pana in prezent.

Prezent care surprinde aceeasi Alfa Romeo Giulietta cu un pas mai aproape de sfarsitul carierei. Si cel putin doi in urma competitorilor directi atunci cand vine vorba despre gama de motorizari, respectiv tehnologiile oferite de compacta italiana.

Ce urmeaza, asadar, pentru Alfa Romeo Giulietta? Aceasta este intrebarea la care atat admiratorii, cat si rivalii compactei italiene asteapta cu nerabadare un raspuns; raspuns care pentru moment, din motive complet necunoscute, lipseste cu desavarsire.

Daca va exista insa o noua Alfa Romeo Giulietta, compacta italiana ar trebuie sa arate exact ca in aceasta 'schita' de X-Tomi Design. Sau, in libera traducere, cu o parte frontala, dar si alte elementele estetice inspirate de proaspat lansata Giulia.

Alfa Romeo Giulia care, pe piata auto din Romania, se vinde la pretul special de 33.825 euro. Pret pentru echiparea de baza Giulia, insotita de motorizarea 2.2 JTDM 150 CP, de 2.143 centimetri cubi si 150 cai putere, cuplata la o manuala cu sase rapoarte.

In asteptarea noii Giulietta, admiratorii marcii Alfa Romeo se pot delecta, de altfel, si cu primul SUV al companiei. Vorbim, bineinteles, despre Stelvio, a carei nota de plata porneste pe piata locala de la 52.200 euro (pret valabil pana la 31 mai).

Revenind acum la Alfa Romeo Giulietta, cel mai interesant detaliu cu privire la viitoarea compacta italiana - in cazul in care aceasta va primi unda verde, are legatura cu platforma. Va trece ea la tractiune spate, facandu-le astfel in ciuda modelelor A3, Seria 1 si A-Class?

Alfa Romeo Giulietta - Ipoteza de design

Distribuie pe Facebook
mai multe