Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii ar trebui sa aiba la dispozitie doua motorizari cu sase cilindri in linie si o tehnologie mild-hybrid pe 48 de volti, plus un sistem de propulsie plug-in hybrid proiectat sa livreze persoanei de la volan un total de pana la 327 de cai putere.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de noua ani si jumatate, la sfarsitul verii lui 2012, daca mai trebuia cumva precizat, actuala Mazda6 se apropie cu pasi mari si repezi de ziua in care va parasi definitiv linia de asamblare. Dar japonezii nu planuiesc sa renunte la celebra lor masina de clasa medie; dimpotriva: au de gand sa imbunatateasca radical respectiva formula.

Asteptata sa debuteze pe parcursul urmatoarelor luni, viitoarea generatie a gamei ce concureaza, zilele acestea, impotriva unor nume precum Volkswagen Passat sau Opel Insignia va imprumuta arhitectura cu tractiune spate a noului CX-60, proaspat lansatul SUV promitand sa imparta si motorizarile.

Drept urmare, spre deosebire de versiunea actuala, urmatoarea Mazda6 va fi pusa in miscare de doua motorizari cu sase cilindri in linie si o tehnologie mild-hybrid pe 48 de volti, impartite astfel: un benzinar de trei litri si un diesel cu o capacitate de 3.3 litri. Regandita pentru a rivaliza, de ce nu, cu Audi A4, BMW Seria 3 si, oarecum inutil de mentionat, Mercedes C-Class...

... formula celebrei masini de clasa medie a japonezilor va cuprinde si un sistem de propulsie plug-in hybrid, care include atat o unitate de 2.5 litri, pe benzina, cat si un motor electric, puterea disponibila la apasarea acceleratiei urcand pana la 327 de cai, daca va fi folosita aceeasi varianta ca la CX-60.

Viitoarea generatie a gamei Mazda6 este asteptata sa ofere si o cutie automata cu opt rapoarte, plus tractiune integrala in anumite cazuri. Din peisaj nu vor lipsi insa nici blocurile optice cu LED, afisajul pe parbriz, instrumentele de bord digitale sau instalatia audio de la Bose, in timp ce design-ul exterior ar trebui sa se apropie de urmatorul rendering, realizat saptamana trecuta:

View this post on Instagram

A post shared by Sugarchow (@sugardesign_1)

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Virtual Tuning DATA PUBLICĂRII: 16 Martie 2022