Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie

Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii. Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
  • Daca ramane asa, Mercedes, Audi si BMW si-ar putea pierde toti clientii
  • Nemtii se roaga acum ca noua masina sa nu intre niciodata in productia de serie
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un motor cu sase cilindri in V si doua turbine ar reprezenta, oarecum inutil de precizat, solutia ideala pentru propulsia respectivului automobil de inalta performanta. Astfel, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora si-ar gasi rezolvarea, in teorie, ce este drept, intr-un timp mai mic de patru secunde.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de sapte ani si trecuta relativ recent, la finalul toamnei trecute, printr-un binemeritat facelift, cea mai recenta generatie a celebrei game oferite de Alfa sub denumirea de Giulia isi intampina cumparatorii, in aceste zile, doar intr-o singura varianta de caroserie. Dar daca oficialii legendarei companii italiene s-ar razgandi si ar lua decizia, in urmatoarea perioada de timp, sa vanda inclusiv o versiune condimentata cu cinci portiere, capabila sa concureze, cu mari sanse la un loc pe podium, impotriva unor nume precum Mercedes C-Class T-Modell, Audi A4 Avant ori, daca mai trebuia mentionat, BMW Seria 3 Touring?

Cu o asemenea dilema pare sa isi fi inceput micul dejun, intr-o oarecare dimineata a iernii lui 2022, si artistul ce se recomanda, pe platforma Instagram, Sugar Design, astfel luand nastere actorul principal al scurtei noastre povesti: Giulia Quadrifoglio Wagon, un break cu spoilere agresiv stilizate, praguri proeminente. Plus o evacuare cvadrupla si, de ce nu, un V6 biturbo de 2.9 litri, cu 510 CP.

Distribuie pe Facebook
mai multe