CASTIGATORUL concursului: Castiga un set de anvelope inovatoare pentru masina ta!

- CrossClimate este rezultatul a 5.000.000 de km de teste
- 36 de luni a durat dezvoltarea anvelopei
- Pneul are simbolul 3PMSF (3 varfuri muntoase/fulg de nea)
Am tot vorbit despre anvelopele lansate recent de Michelin, modelul CrossClimate. Pentru ca le-am testat si noi, ne-am echipat masinile cu ele si avem convingerea ca ele reprezinta solutia cea mai buna pentru soferii din Romania care vor sa circule in siguranta tot timpul anului. Acum, poti castiga si tu un set de anvelope CrossClimate foarte usor!
UPDATE CONCURS! Castigatorul setului de anvelope MICHELIN CrossClimate este Ionut Chiscareanu din Iasi. Castigatorul a fost ales dintre toti cei care au completat chestionarul si numarul primit pe mail a fost bagat pe random.org de catre reprezentantii Michelin.
Despre MICHELIN CrossClimate
Am scris in repetate randuri despre aceste anvelope, asa ca nu mai au nevoie de nicio prezentare oficiala. Trebuie retinut insa ca modelul CrossClimate este rezultatul a 3 ani de studii, experimente si testari, a 5.000.000 de kilometri de teste in conditii reale de drum si a muncii unei echipe de 150 de specialisti. Asa a luat nastere prima anvelopa de vara omologata de iarna, cu care un sofer poate circula tot timpul anului.
MICHELIN CrossClimate este o anvelopa cu adevarat inovatoare intrucat se poate adapta unor conditii meteo variate. Cu alte cuvinte, este singura anvelopa care combina avantajele anvelopelor de vara cu cele ale anvelopelor de iarna: franeaza pe distante scurte pe suprafete uscate, se incadreaza in clasa A de performanta la franarea pe suprafete umede, este omologata pentru utilizare in timpul iernii, lucru confirmat de marcajul 3PMSF (3 varfuri muntoase/fulg de nea) de pe flanc, care indica posibilitatea utilizarii in timpul iernii, inclusiv in tarile in care echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in timpul anotimpului rece.
Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate adauga acestei performante si celelalte caracteristici de marca ale anvelopelor MICHELIN: longevitate, economie de carburant si confort. Dimensiunile disponibile sunt cuprinse intre 15 si 17 inch in diametru.
De ce este CrossClimate o anvelopa buna pentru Romania?
Pentru ca tara noastra are o clima temperata cu ierni destul de scurte si blande. Nu suntem o tara nordica in care sa ninga 10 luni pe an, ci in cel mai rau caz avem de-a face cu zapada abundenta maximum 3 luni. Insa de obicei, in marea parte a tarii, soferii se confrunta cu perioade scurte de zapezi capabile sa acopere suprafata carosabila. Asadar, solutia unor anvelope cu care se poate circula tot anul pare a fi cea mai buna. Asa ca Michelin s-a gandit la acest aspect si a venit cu ceva nou.
Performantele noii anvelope MICHELIN CrossClimate rezulta din combinarea a trei tehnologii:
1. Un compus inovator al benzii de rulare: in primul rand, banda de rulare este extrem de ingusta, crescand astfel capacitatea compusului de a adera la suprafata de rulare, indiferent de tipul acesteia (uscata, umeda, acoperita cu zapada). in al doilea rand, noul strat intern de cauciuc optimizeaza eficienta energetica a anvelopei, reducand generarea de caldura. Inginerii Michelin au redus acumularea de caldura prin utilizarea de siliciu de ultima generatie, pe care l-au introdus in amestecul de cauciuc, reusind astfel sa imbunatateasca economia de carburant a anvelopei MICHELIN CrossClimate.
2. O combinatie inovatoare intre profilul unic in V si noile lamele 3D interblocante. Acest profil unic in V, cu unghi revolutionar, optimizeaza aderenta pe zapada. Lateral, datorita unghiului zonei centrale a benzii de rulare. Longitudinal, datorita unghiului mai larg din zona umerilor.
3. Un profil in V care se combina cu noile lamele 3D auto-blocante: striate, cu o grosime variabila si geometrie complexa, aceste lamele produc pe zapada un efect de gheara, crescand in acest fel tractiunea. Ondulatiile verticale si laterale prevazute pe lamele asigura functia auto-blocanta a acestora. Altfel spus, lamelele adera unele la altele pentru o mai mare rigiditate a blocurilor de profil. Rezultatul il constituie o stabilitate sporita a anvelopei, indiferent de fortele la care este supusa: forta longitudinala exercitata la franare si accelerare si forta laterala exercitata in viraje. Prin urmare, precizia in deplasare si performantele generale pe carosabil uscat sunt imbunatatite. Cu aceasta combinatie de tehnologii avansate, rigiditatea benzii de rulare este sporita, rezultatul fiind nu doar o manevrabilitate optimizata pe suprafete uscate, ci si o longevitate crescuta.
Pentru a concepe aceasta anvelopa inovatoare, Michelin a trebuit sa inteleaga comportamentul soferilor. Scopul Michelin este acela de a oferi anvelope potrivite pentru fiecare tip de aplicatie si pentru fiecare stil de condus. Atingerea acestui scop implica trei etape:
1. Intelegerea soferilor care se confrunta cu diverse conditii de drum intr-un timp foarte scurt: pleaca pe soare si ajung in zone in care ploua sau ninge. De exemplu, 65% din soferii europeni utilizeaza anvelope de vara pe tot parcursul anului, punandu-si astfel in pericol siguranţa in timpul iernii, atunci cand temperatura este scazuta si carosabilul este acoperit cu zapada si polei. Aceste cifre sunt inregistrate in proportie de 20% in Germania, unde echiparea cu anvelope de iarna este obligatorie in timpul anotimpului rece, si de 76% in Franta, unde nu exista reglementari in acest sens (Sursa - GFK - Study European consumers behaviors - 2014).
4 din 10 soferi europeni considera ca schimbarea anvelopelor in functie de anotimp reprezinta o constrangere, astfel incat recurg la schimbarea anvelopelor chiar in ultimul moment (Sursa - Ipsos - Purchasing Behaviors tires Winter 2014/2015). Soferii care nu isi permit sau nu sunt de acord cu aceasta cheltuiala refuza sa isi echipeze masinile cu anvelope de iarna.
3% din soferii din Germania si 7% din soferii din Franta utilizeaza anvelopele de iarna pe tot parcursul anului, compromitand astfel franarea pe suprafete uscate, in mod special la temperaturi ridicate, crescand totodata consumul de carburant.
2. Inovarea. Inovarea permite Michelin sa obtina un echilibru perfect intre tehnologia avansata si tipul de utilizare. Anual, Michelin investeste peste 640 milioane de euro in cercetare si dezvoltare, realizeaza 75.000 de teste printre utilizatorii din intreaga lume, si efectueaza sondaje printre aproximativ 11.000 de cumparatori de anvelope.
3. Produsul final. Noua anvelopa MICHELIN CrossClimate satisface nevoia constanta de siguranţa si mobilitate.
Cum poti castiga si tu un set de anvelope MICHELIN CrossClimate pentru masina ta?
Foarte simplu: participi la concursul de mai jos, raspunzi la toate intrebarile si poti castiga unul din premiile instant sau la finalul campaniei un set de anvelope! Arata cat de bine cunosti aceste pneuri inovatoare, raspunde corect la intrebari, completezi formularul si te inscrii automat in concurs!
Poti castiga unul din cele 60 de premii instant, 30 de ceasuri Michelin si 30 de manometre digitale. Fiecare al 100-lea participant castiga automat! Daca ai castigat unul dintre aceste premii esti anuntat pe loc! Daca raspunzi corect la toate intrebarile, vei fi automat inscris pentru tragerea la sorti in urma careia poti castiga un set de anvelope.
Regulamentul complet al concursului poate fi accesat AICI.
Completeaza formularul si primesti un cod unic de participare, cod ce va fi extras la finalul campaniei. Extragerea premiului cel mare se va face pe 26 octombrie 2015 iar castigatorul va fi anuntat pe site.
APASA SAGEATA ALBA DE MAI JOS CA SA INTRI IN CONCURS!
-
Citroen c-elysée 1.6diesel euro 6 ~ clima pilot senz park 2016 4500 €
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Ford puma full led motorizare 1,5 diesel ecoboost consum 4... 13500 €
-
Motor benzina apf 1.6 benzina volkswagen golf iv 1j1 1997-2005 1000 Lei
Motor benzina 266920 1.5 benzina mercedes-benz a-class w169 2004 2000 Lei
Set curea transmisie cu caneluri bmw seria 1 (e87) (2003 -... 506 Lei
-
Opel insignia diesel 2014 5399 €
Set curea transmisie cu caneluri bmw seria 3 touring (e46)... 506 Lei
Bmw f10 xdrive 528i defect (nu porneste) m-paket 2.0 benzina... 11500 €
-
Vw golf benzina 2010 2901 €
Vw golf 1.6 tdi 2013 2999 €
Set curea transmisie cu caneluri bmw seria 3 cupe (e92) (2006... 506 Lei
-
Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
Debitmetru volkswagen polo 6r, 6c 2009 - > 1.2 tdi cfwa, skoda... 200 Lei
Chevrolet aveo diesel euro 5 trapa senz park scaune incalzite... 3000 €
-
Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
Chevrolet aveo base 56 2009 1990 €
Seat leon benzina euro 5 clima geamuri+oglinzi electrice 2011 3000 €
-
Renault fluence 1.5diesel euro 5 a/c geamuri+oglinzi electrice... 3700 €
Jeep grand cherokee 159000 km ~ diesel euro 5 ~ 4x4 automata 2013 10990 €
Mazda 6 diesel 2013 6500 €
-
Vw amarok 2.0 tdi 2011 10700 €
Citroen ds5 2.0bluehdi 2015 7050 €
Mitsubishi outlander 4g63t 2006 4000 €
-
Nissan leaf tekna special 2019 18900 €
Dacia duster 1,5 dci , 110 cp 2013 6400 €
Set curea transmisie cu caneluri bmw seria 3 compact (e46)... 506 Lei
-
Mini cooper s countryman all4 2014 9990 €
Bmw 520 diesel 2009 8200 €
Vw golf 1,4 tsi 2015 8500 €
-
Mercedes a 160 benzina 2010 2899 €
Anvelopa r20 255/55 dot 2018 land rover freelander [1998 -... 300 Lei
Bmw 118 118i ~ benzina euro 5 ~ a/c senz park scaune incalzite... 3300 €
-
Set curea transmisie cu caneluri bmw x3 (e83) (2004 - 2011)... 506 Lei
Dacia pick up benzina+gpl 2008 5500 €
Dezmembrez ford tourneo connect 1.0 ecoboost sfcf 100 cai...


