4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Motor > 6 V in calculator opel calibra...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

6 V in calculator opel calibra?

salutare tuturor! am un opel calibra din 94 cu motor 2000 cmc 8 v, sisaptamana trecuta mi sa oprit in mers... am duso la service ca sa o repare, dar baietii in loc sa se apuce de  treaba au incepus sa-si dea cu parerea..deci problema ar fi ca in calculator (mai exact calculatorul motor ecu ) intra curent cu tensiune de 6v in loc de 12v..... ma poate lamuri cineva? este adevarat? si ce ar putea fi stricat? orce parere, sau concluzie este bn venita!!!
A intrebat andrey_mess92 (730 puncte) acum 11 ani in categoria Motor
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns coostta (39,490 puncte) acum 11 ani am avut aceeasi problema la opel vectra,,am duso la zeci de experti si cu milioane bune bagate in ea k pana la urma sa fie de la bobina,verifica bobina,delcou,fise tot ceea ce tine de sis aprindere.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Cum naiba sa isi dea cu parerea despre voltajul din motor?Au facut un test log ceva?
Putin de crezut asa ceva,pe traseul baterie ecu nu ai consumatori.
Benzina cand se opreste in mers de obicei se verifica alimentarea,curentul,daca are scanteie si apoi se trece la lucruri mai serioase.
Verifica daca ajunge benzina,apoi verifica daca ai scanteie pe fiecare cilindru si daca bujiile sunt in regula.
P:S.S-a oprit in mers si apoi nu a mai pornit sau a pornit si ai dus-o pe roti la service?

Comentarii:

A comentat andrey_mess92 (730 puncte) acum 11 ani da asa a fost la inceput... prima data mi-au zis ca e nustiu ce stabilizator de tensiune,apoi mi-au zis ca e dus ECU...le-am dus alt ECU, iar dupa ce le-am dus asta... mi-au zis ca problema nu e de la el, ci ca in loc de 12 V imi ajunge 6 V in ECU....bujiile, le-am verificat, functioneaza ok.... benzina ajunge si aia.... Hai sa-ti explic cum sa intamplat cand mi sa oprit.. mergeam cu vre-o 80 km/h in a4-a... la un momentdat a inceput sa-mi dea suturi cand dadea sa se opreasca, cand o lua din nou... pana sa oprit, dupa aia am incercat sa o pornesc, dar nimic ....la service am duso tractata.......
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
S-a aprins ceva in bord?
Problema cred ca e de la benzina,verifica daca face pompa presiunea necesara,nu e destul sa ai benzina,filtru in ce stare e?
Pana la schimbat ecu is multe de verificat,pompa releu si filtru ar fi primele.
0 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 11 ani Verifica bujiile.
.

Salut
!