EXCLUSIV 4Tuning! Cel mai puternic Logan din Romania, in actiune!

EXCLUSIV 4Tuning! Cel mai puternic Logan din Romania, in actiune!

Nu demult prezentam proiectul celui mai puternic Logan din Romania. Este vorba de un Logan cu motor V6 de 2.8 litri ce produce 174 de cp, realizat de SGM. Iata ca acum aceasta Dacia Logan VR6, cunoscut in lumea underground drept "Varu6", a luat viata. Cel mai puternic Logan din Romania a iesit pe strazi!!!

SGM a luat un Logan simplu si i-a montat un motor VR6 Volkswagen. Motorul este de 2.800 cmc si produce 174 de cp si un cuplu mult mai mare. Cutia de viteze este tot de VR6. Franele sunt acum toate pe disc, o alta premiera pentru Dacia Logan! Iar suspensia este una reglabila, mult mai rigida. Vom reveni cu detalii complete si in amanunt despre aceasta transformare senzationala a unei Dacia Logan.

Dacia Logan VR6 in actiune!

DATA PUBLICĂRII: 30 Noiembrie
250
  Comentarii
Comentează
[+] mai multe

Adauga anunt GRATUIT

BAZAR 4TUNING - Anunturi promovate

PĂREREA TA (250 comentarii )
22 feb 2012, 13:05
+3
pentru ca a putut
249 comentarii 117 puncte
30 nov 2010, 17:35
+2
Calibreaza dreacului acele alea.
30 nov 2010, 21:20
+4
nici nu a apucat omul sa-si puna motoru sa iasa cu ea in teste si voi va luati de ace credema ca pt el alte lucruri sunt mai importante nu acele
01 dec 2010, 11:57
+1
Da sa sti ca daia nu poate sa mai mearga el cu masina prin oras, ca nu are acele calibrate si ca nu stie cand depaseste viteaza :-j
Tot puneti intrebari de ce pe logan 2.8, da de ce a bagat bani si in fosta lui dacie? Ca in majoritatea filmuletelor pe youtube toti zic ceva gen uite coaie a luat dacia, ceea ce e surprinzator, asta vrea sa faca si acu sa faca intrecere cu nu stiu ce bmw din 90 si toti asteptandu-se la bmw sa castige raman :O cand vad loganu la metri in fata....La exterior pare un logan normal cu niste jante si lasat pe burta, in rest ai zice ca e acelasi motor clasic de 1.4 sau 1.6.
El vrea sa faca din tantar armasar:P
1 comentarii 1 puncte
14 ian 2011, 15:26
+1
E clar ca turometrul ala nu are nicio treaba cu realitatea, e in lumea lui, dar trebuie sa recunosc ca proiectul a fost unul ambitios. Nu stiu daca merita sau nu, pentru cei care au preparat-o probabil ca da. Sunt curios insa de performantele puse pe hartie.
IonutCT
176 comentarii 290 puncte
30 nov 2010, 17:39
-3
sa stii! ai dreptate
30 nov 2010, 18:07
-3
alea sunt in mile ce stiti voi =)) dacia e marda englezeasca =)))))))
13 dec 2010, 20:12
0
Ala e turometrul.
2 comentarii 2 puncte
30 nov 2010, 17:36
+2
Bravo SGM!
30 nov 2010, 19:22
+2
mama cati "mecanici"pe aici nu mai vede Romania atatia...de unde sunteti ma ati venit de la Pitesti de la curse?sunteti spectatorii de pe margine care criticau E30 MOM ca e o janghina de masina ca are 2 tipuri de jante si nu are bara fata ca nu a mai avut bani....eu zic sa inchideti gura daca nu stiti ce vorbiti fac pariu ca multi de aici nici nu stiti sa schimbati o roata de rezerva sau ce zic eu o roata de rezerva cred ca nici nu stiti sa desfaceti busonul de la benzina si voi comentati aiurea....mai ales Vlad Strumph cu masinutza aia a lui Lego care a imbinat-o din chirpici....Bafta cu proiectul SGM!
02 dec 2010, 12:48
+1
asa e ,stiti care sunt cele 3 lucruri la ca se pricepe tot romanul:fotbal ,femei si dacii.deci...
06 dec 2010, 20:00
+2
Astia care comenteaza aiurea sunt posesorii de masini aduse din germania cu 150.000km care de fapt sunt 300.000km si care zic ca loganu e masina proasta, eu nu zic ca ar fi buna dar totusi are motoarele care au fost si pe clio si de ala nu a mai zis nimeni ca e prost.
06 dec 2010, 22:31
0
Bine ai ziso mestere
668 comentarii 673 puncte
30 nov 2010, 18:00
+1
Semanlul ala de la turometru vine de la un motor 6 cilindri in loc de 4, primeste cu 50% mai multe impulsuri, deci arata cu 50% mai mult.
30 nov 2010, 21:51
+2
se dau cunoscatori ma lasa-i ca ei stiu ma bine....astia care se dau cunoscatori pe net si ei nici nu stiu sa mearga in picoare
01 dec 2010, 17:15
0
Nu sunt expert in tabloul TAKOSAN si nici nu lucrez la dacia dar stiu atat

Ordinea de aprindere este controlata de bobina de inductie printr-un semnal de la calculatorul de injectie si tot el trimite si semnal mai departe catre tabloul de bord!.
Din acelasi motiv..cand crapa o fisa-piaton...turometrul indica inca corect...si tot din aceasi cauza TUROMETRELE AM sunt universale si nu vin cu mentiunea "pentru v6,pentru vr5"....

Deci el a cules un semnal complet gresit!
02 dec 2010, 10:17
0
semnalul turatie motorului nu vine de la volanta- si in functie de asta este controleaza si aprinderea si injectia si indicatorul de bord. nu cred ca are v-eo importanta daca este 4 in linie sau V12 turtia se masoara pe arborele cotit.
668 comentarii 673 puncte
02 dec 2010, 13:35
+1
Mai trebuie sa mai inveti. Pe 2 rotatii de arbore un motor de 4 cilindri primeste 4 scantei, la 6 cilindri tot pe 2 rottatii complete primeste 6 scantei. Turometrul electronic primeste aceleasi impulsuri pe care le primeste si bonina(ele), de-acolo isi ia turatia, deci in cazul de fata primeste cu 50% mai multe impulsuri. Daca nu merge senzorul de pe volanta nu primeste nici motorul scanteie nici turometrul semnal, dar semnalul de la senzorul din volanta se duce in computer, nu in turometru.
01 dec 2010, 02:54
-2
si asta de unde ai mai scos.o expertule in motoare...???
DEVIL's Style
42 comentarii 13 puncte
30 nov 2010, 18:46
+1
Nu sunt fan logan , dar sa vad cati din cei care comenteaza aiurea ar fi in stare sa bage un motor cu 6 cilindri sub capota unui logan , sa ranforseze tot cadrul , sa intareasca planetare , sa puna discuri si etc ..... daca voi reusiti ce a facut el , atunci aveti tot respectul meu ! are frane de bmw pe fata cititi topicul omului de pe forum sa vedeti cu cata meticulozitate a facut totul si sunt sigur ca nu ii trebuie multe , ca sa ii faca si conversie turbo !
30 nov 2010, 23:23
+1
lasa-i frate ca toti stiu sa tuneze si sa fulgere masini..daca le pui autogenu in mana arunca in aer juma de cartier
30 nov 2010, 18:55
+1
bha nu mai vorbiti aiurea ce ***** e cu voi omu posteaza aici va arata ce si cum va da toate detalile cum si ce si voi va dati mari zmei ca si voi si plm....gusturile si ideile nu se discuta asa ca mai bine abtineti'va si nu comentati BV DIN PARTEA MEA merita toate laudele
30 nov 2010, 19:17
+1
buna cine are id lu uniculsgm ms..:D
30 nov 2010, 19:30
+1
Bravo! Restu care aduc doar reprosuri...incercati sa va ocupati timpul altfel ;)
58 comentarii 123 puncte
30 nov 2010, 19:41
+1
Inainte sa vorbiti aiurea legat de turometru, ar trebuii sa stiti ca el a fost gandit pentru patru pistoane, nu pentru 6, deci normal ca afisaza total eronat.
Edit: dupa cum a specificat si GTR.
911lau
7 comentarii 8 puncte
30 nov 2010, 20:08
+1
omu e o legenda stie ce face respect
YCEE
531 comentarii 921 puncte
30 nov 2010, 20:22
+1
foarte smecher frate...
dar nu e cea mai puternica...chiar vindea unu la sectiunea bazar un logan mai puternic..cam peste 200 cp... avea compresor de slk ..bla bla bla nu`mi amintesc exact..
oricum felicitari... si sa dai clasa la bashinosii cu cls
30 nov 2010, 20:35
-1
nu ai cum sa dai clasa unui cls cu un logan chiar daca ai pui motor de tir :)) . am avut ocazia sa conduc un cls si e senzatie masina
lawrentziu18
426 comentarii 470 puncte
30 nov 2010, 20:54
+1
si eu am condus pagani zonda:D
30 nov 2010, 21:32
0
...Zonda HH :P

Cat despre proiect:cum zicea cva mai sus (ulysee), ce **** vrea asta cu turometrele alea necalibrate? Sa vedem cum sare acul??? Sau ce pwla? Normal ca sare la un motor vr6. Mai bine nu filma!!! In rest mi se pare ok proiectul, si BAFTA in continuare... numai sa faci video-uri de acum incolo cum trebuie, si cu CE! trebuie ;)
30 nov 2010, 23:08
0
bv tie ;)
30 nov 2010, 23:09
0
bv tie laurentiu
alex.panciu
143 comentarii 106 puncte
01 dec 2010, 21:27
+1
ba frate tu te cam bagi in seama cu japca si vb.f.mult si aiurea.....dute ma frate la treaba ta si nu mai comenta aiurea...poate ai condus vreun cls amg si atunci da,e senzatie masina dar vezi ca un cls 320 cdi si-o cam fura de la sgm.....asta daca trage cum trebuie si cred ca trage.....
30 nov 2010, 21:31
+1
Ce mai stiu unii sa baseasca pe aici mai ales prin primele comentarii despre masina, ca nu e tuning ca nu e sa nu mai zic.Faceti voi asa in pw_la mea si pe urma vorbiti.Comenta unu in primele randuri ca era tuning daca avea motor de 1.6 16V si il ducea in 170 de cai pe ala.Nu compara motorizarea ta de logan cu ce a pus SGM pe loganul asta.Ahtiati dupa spoilere de 3 parale ce sunteti cu sisteme audio si fuste ce atarna la fiecare groapa luata.ASTA E TUNING....da nu romanesc cum stiti voi ci tuning facut in stil nemtesc.Uitat-va pe forumuri de specialitate sa vedeti nemti care in spatele blocului pun motoare V8 de BMW pe LADA.Daca la voi inca nu a a juns denumirea de SLEEPER, recomand cu caldura sa stati in banca voastra!Vlad_strumph........ai sa ramai strumph pana la moarte ca pentru el sunt scrise 99% randurile.Intai citeste fostul topic cu fosta dacie a lui SGM, gandeste si proceseaza de 10 ori si pe urma scoate cuvantul potrivit pe gura!RESPECT INCA ODATA SGM-ule PT MUNCA SI EFORTUL DEPUS!ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
01 dec 2010, 20:47
-1
"ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!" nu prea o sa fie mare lista:) daca se da la clasa lui..iar legat de vorbit...cred ca u esti singurul care "baseste"...e chiar asha de important sa dai exemple de bmw-uri??probabil ai pisica.dar dc ii sari in cap lui vlad strumph atat??eu cred ..ca are cu ce sa-ti dea peste nas..destul de usor..cum am spus si mai sus..ti-am aratat un thread..il poti citi la fel de usor..cum tu il recomanzi pe cel al lui sgm..e simplu..loganul e foarte tare.dar doar atat.logan cu motor de vr6.in rest? ce bati la curse?
nimic..ai 2.8..170 de cai..daca aveai 2.8 400 de cai..era cu totul alta mancare..dar poate pe viitor o sa vina un turbo...si va fi ceva special..asha ca nu mai jigni. atat timp cat tu nu ai un argument solid
alex.panciu
143 comentarii 106 puncte
01 dec 2010, 21:31
0
vad ca tu bagi in fata pe alti cu masinile lor...mai bine taci ca vorbesti aiurea si ai vazut tu loganul lu sgm ca s-a dat cu cineva pana acum????te unde stii tu ca trage sau nu???
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
02 dec 2010, 10:17
0
exact..scuze tie...e vb ca si eu lucrez la aceleasi masini..find amici..legat de tras, vb degeaba acum..doar ne dam castane unul altuia, din fata calculatoarelor.
30 nov 2010, 22:03
+1
BRAVO!
Pentru cei cu comment-uri "destepte": cred ca SGM ar fi mai mult decat incantat sa va arate la o liniuta cat de calibrate ii sunt acele si ce pot cei "doar" 174 de caluti :)
30 nov 2010, 22:39
+1
toti astia care comentati aiurea...ca nu stiu ce tigani caldariari pot scoate mai mult din asta sau alte rahaturi.... voi habar nu aveti cine e SGM-u....bravo frate,,tine-o tot asa,o asteptam la liniute,bafta cu ea
b-01-ptk
13 comentarii 1 puncte
30 nov 2010, 22:50
+1
bla bla bla........... mult succes robert
13 comentarii 32 puncte
30 nov 2010, 22:55
+1
cati viseaza pe aici sute de cai putere,motoare de honda,spoilere din vitan si alte rahaturi,cica asta nu`i tuning..
Bafta in continuare SGM !
dan_eclipse4g63t
242 comentarii 80 puncte
01 dec 2010, 13:44
-1
Pai da prietene,chiar nu este tuning.este un TRANSPLANT de motor,cu mai multe modificari.
30 nov 2010, 23:43
+1
constat ca sunteti mult sub nivelul marii multi dintre voi,nici macar nu cititi ce scrie in topic ai vazut titulu dacie cu 1000 de cai si intri direct "Add Comm" si frane pl se infige cu ea in mama!!sau altii ca nu cred ca e VR6,pai nu e VR6 pt tine e WW18 cel mai motor puternic!si aveti ce mai aveti si cu acele alea,cum sa nu le calibrezi domne,de parca trebuiesc calibrate nu schimbat turometrul,dar de...

va pup idioti mici si dragalasi :*:*:*
30 nov 2010, 23:49
+1
'va pup idioti mici si dragalasi :*:*:*'
=)) buna asta
58 comentarii 123 puncte
02 dec 2010, 23:57
+1
bine zis, nici macar articolul nu l-au citit.
30 nov 2010, 23:44
+1
Robert ce sa mai zic frate?!lasa lumea sa zica ce vrea si termina ce ai inceput...unii dintre noi stiu ce e aia masina in adevaratul sens al cuvantului.lasai sa zica si de ace si de motor si de CP..aia sa fie paguba dar sa isi aduca aminte ce facea "B 34 SGM" cand era vie si in putere!!!sunt sigur ca multi de aici vad tunning la o masina daca ai:plasa din vitan,LED-uri la greu,crom si nichele cat cuprinde,folii si stick-ere crezand ca astea le dau CP la masina...mereu la cometat suntem primii dar la a sustine pe cineva,a ajuta a da un sfat sau doar o vorba buna NU NE PRICEPEM.cand vedem ca unu face mai mult decat putem noi incercam sa il demoralizam sperand sa o dea in bara la sfarsit.doar cei care au durere in pu_la de ceea ce credeti "voi-desteptii de duzina" vor duce o viata fericita...bafta SGM-ule si poate o sa ii dai pe VARU'6 lui Mos Craciun ca e satul,saracu de sanie si de Rudolph...
Comentează şi tu: