EXCLUSIV 4Tuning! Cel mai puternic Logan din Romania, in actiune! Masini tunate din Romania 30 Noiembrie EXCLUSIV 4Tuning! Cel mai puternic Logan din Romania, in actiune!
Toate comentariile (250):
249 comentarii 115 puncte
Calibreaza dreacului acele alea.
30 nov 2010, 17:35
+2
IonutCT
176 comentarii 288 puncte
sa stii! ai dreptate
30 nov 2010, 17:39
-3
121 comentarii 182 puncte
alea sunt in mile ce stiti voi =)) dacia e marda englezeasca =)))))))
30 nov 2010, 18:07
-3
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
58 comentarii 122 puncte
S-a si spus in articol ca sunt toate pe disc!
30 nov 2010, 19:39
+2
gamercosti
1383 comentarii 1746 puncte
ok dar sper sa reziste cutia. O sa plezneasca toate tiganiile de piese din distributie daca raman originalele mai ales daca o duci la 240 cai
30 nov 2010, 21:39
-2
3 comentarii -4 puncte
Ala e turometrul.
13 dec 2010, 20:12
0
66 comentarii 60 puncte
nici nu a apucat omul sa-si puna motoru sa iasa cu ea in teste si voi va luati de ace credema ca pt el alte lucruri sunt mai importante nu acele
30 nov 2010, 21:20
+4
79 comentarii 112 puncte
Da sa sti ca daia nu poate sa mai mearga el cu masina prin oras, ca nu are acele calibrate si ca nu stie cand depaseste viteaza :-j Tot puneti intrebari de ce pe logan 2.8, da de ce a bagat bani si in fosta lui dacie? Ca in majoritatea filmuletelor pe youtube toti zic ceva gen uite coaie a luat dacia, ceea ce e surprinzator, asta vrea sa faca si acu sa faca intrecere cu nu stiu ce bmw din 90 si toti asteptandu-se la bmw sa castige raman :O cand vad loganu la metri in fata....La exterior pare un logan normal cu niste jante si lasat pe burta, in rest ai zice ca e acelasi motor clasic de 1.4 sau 1.6. El vrea sa faca din tantar armasar:P
01 dec 2010, 11:57
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hirig
609 comentarii 1017 puncte
hai sa zicem, bine, lasam acele si restu in draci, dreptui, sa functioneze, DAR acuma toti sar cu gura, ca va face BMW din ala si audi din alalalt....inca un DAR, dar cu motor de 2.8!! Care VW? Ca de dacine nu,in fine , sa fie asa, DAR as fii curios, pe care pisica de 2.8 o face? Acuma sa fim cinstiti, ca...e evident ca face orice 316,318, 320 probabil, dar...unu la categoria lui...oare?! si sa nu vina vorba de o curba....
02 dec 2010, 01:18
-2
1 comentarii 1 puncte
E clar ca turometrul ala nu are nicio treaba cu realitatea, e in lumea lui, dar trebuie sa recunosc ca proiectul a fost unul ambitios. Nu stiu daca merita sau nu, pentru cei care au preparat-o probabil ca da. Sunt curios insa de performantele puse pe hartie.
14 ian 2011, 15:26
+1
2 comentarii 2 puncte
Bravo SGM!
30 nov 2010, 17:36
+2
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
60 comentarii 74 puncte
este motorul de Passat, Golf vr6...ce ti se pare asa ciudat ?
30 nov 2010, 17:41
+1
b13
459 comentarii 800 puncte
deocamdata e bine bv,treci la finisaje fao cum trebuie!
30 nov 2010, 17:46
0
bDzz
19 comentarii 21 puncte
usor urmeaza mai multe sigur.
30 nov 2010, 17:49
0
65 comentarii 8 puncte
Sunt sigur vere ca voi tiganii caldarari puteti pune mai multi cai din ciocan.
30 nov 2010, 17:53
0
141 comentarii 196 puncte
Esti batut in cap ? Vr6 de 2.8 are 174 de cai din fabrica.. nu e motor de Honda.e de Vw.. :)
30 nov 2010, 18:13
+1
23 comentarii 6 puncte
adevarat , proasta combinatie
30 nov 2010, 19:51
-2
13 comentarii 19 puncte
Tu crezi ca el a proectat motorul asta?:)) Si nu uita ca nu numai CP conteaza...
30 nov 2010, 19:53
0
23 comentarii 6 puncte
adevarat , are ceva ani motorul , pana la urma nu e chiar rau , pt baza e bun dar totusi .... nu stiu nu as fi facut asa ceva , in primul rand nu pe logan si plus ca cilindree mai mare greutate mai mare mai multa bataie de cap , un piston o problema ....4 sunt de ajuns , 6 ... inseamna 2 probleme in plus :)
30 nov 2010, 20:26
0
BR-18-DOG
30 comentarii 39 puncte
daaaa c rusine ti-ar fi....sunt sigur ca tu ai 1.4 65 de cai si l-ai face pe asta cu vr6 :))
30 nov 2010, 21:46
+5
197 comentarii -155 puncte
tiar fi rusine cu un motor 2.8 4 cilindri stock la 170 hp prin 80 -90 w dwatul de bn unu deabi descopereau masina gen romania:)
30 nov 2010, 23:58
-2
37 comentarii 71 puncte
ma ce copac esti... aia 174 de cai din 2.8 sunt scosi din fabrica nu din garaj, se pare ca nu ai nici cea mai mica idee de ce motor vorbesti, vorbesti ca sa nu taci... acum zi-mi, stii ce e un sleeper???
02 dec 2010, 17:10
+1
AlexFS
111 comentarii 83 puncte
Acele nu mai are cum sa le calibreze....e absolut ridicol....nici nu cred ca e un vr6 "underTHEhood"!... Turometru ar trebuii sa indice corect....si cu toate astea...se duce dincolo de 7000rpm desii motoru nici nu se aude a 7000....deci de unde vine semnalul ala... :-" ! Vitezometru...nici daca iti colectezi semnalul de pe un traductor GPS nu o sa fie aceasi treaba ca si semnalul traductorului din cutie si probabil ala pe care il etine cutia acum oscileaza mai rar dat fiind faptul ca arata 70 si depasea toate masinile!! E...bafta..si tie ca si prietenului meu KOZMA cu a lui ASTRA F cu motor de CALIBRA :)):)):)::)))
30 nov 2010, 17:48
-2
vlad_strumph
201 comentarii 261 puncte
Ar fi considerat tuning dasca luai un 1,6 16v si il duceai in 170 de cai sau alt motor de pe logan.respect munca pentur ce ai facut tu,si apreciez ca te-ai chinuit ,dar sincer,asta pot si eu...am si eu atelier,si eu lucrez singur la masini ,si eu imi fac motorul singur...puteam sa pun si eu motoru asta pe logan.tu nu faci tuning,faci o tiganie.te ia politia ,pa...vii la curse,intri in clasa mare,ti-o iei de la toti,de aratat arata ca dreaq masina,motoru nu`i vreo opera de arta,consuma mult,nu merge pe curbe masina ...ce ai vrut sa faci cu ea? nu poti sa te plimbi,la curse ti-o iei (poate bati vreun logan :))) ),te ia politia dai spaga,arata ca dreaq masina...daca era vreun vis,sa ai cel mai rapid logan,felicitari,l-ai implinit...in rest.de *****...
30 nov 2010, 17:58
0
141 comentarii 196 puncte
Daca tot esti asa de destept.. de ce nu te pui tu si faci un Logan Vr6 mai puternic,mai tare ? priveste masina ca pe o provocare. Chiar credeti ca e usor,sunt o gramada de rahaturi de piese ce trebuiesc adaptate..De ce cand cineva face ceva mai diferit aruncam cu rahat ?..Iar despre 1.6 16v..ala nu e motor de scos 170 de cai din el...Si daca ii pui turbo,aduci modificari la el,crezi ca nu te ia politia ? :))
30 nov 2010, 18:10
+2
23 comentarii 6 puncte
un motor de honda de 1,6 16v , ma refer la b16a2 face lejer mult peste 200 de cai aspirat , cat despre b16b nu mai zic ca vine din fabrica cu mai mult de 170 de cai. nu tot timpul conteaza marime :)
30 nov 2010, 19:53
0
141 comentarii 196 puncte
Stai linistit..stiu si eu motoarele de Honda si de ce sunt capabile.. sunt cele mai bune la capitolul litraj/cai putere.
30 nov 2010, 21:26
0
13 comentarii -3 puncte
si cuplu ioc......nu poti compara, sunt 2 motoare diferite, principii diferite.....dc voi astia cu honde nu puteti intelege ca mai exista si altceva pe lumea asta, asa si un 1.8t il poti duce "lejer" in 400 de cai....
30 nov 2010, 22:28
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Conteaza mult si cuplu. Si dute tata si viseaza tu honda si skyline si bugatti si lasa-i pe astia care se pricep si au pasiune sa isi prepare masina cu ce vrea el. Bravo frate. Mult respect. Buna alegere cu motoru asta. Are un sound belea. Cat despre cai si cuplu rezolvi tot cu un turbo sau un compressor daca chiar nu iti ajunge. Dar eu am 2 vr6, unu 2.9 si unu 2.8 si pot sa zic ca trage rau.
02 dec 2010, 14:44
+2
77 comentarii 63 puncte
nu, nu te ia! pt ce sa te ia? port ilegal de turbina?=)))) un motor care vine de pe o alta marca, e cu totul alta problema... bravo SGM pt rezultate si pt munca! dar tuningul e altceva! :)
03 dec 2010, 01:50
-1
6 comentarii 6 puncte
Copilas dute dreacu la oi ca puti a prostie.
30 nov 2010, 18:44
+2
147 comentarii 43 puncte
Pana inveti si tu sa scrii , mergi cu el ? :>
30 nov 2010, 22:34
+1
6 comentarii 6 puncte
Pustiulica nu mai bine te-ai intoarce tu la jucarioarele tale?N-ai inteles fraza daca n-am scris un cuvant despartit?!Am inteles ca vrei sa te dai cu mintea rotunda dar mai trebuie sa mananci spanac sa cresti.
01 dec 2010, 20:59
+1
13 comentarii 19 puncte
Vlad strumph, tu din cate spui pari foarte incompetent, in primul rand nimeni nu spune nimic de "tuning" (aici e mult mai mult de atat), in al 2 lea rand dintr-un 2.8 ai o baza pe care poti sa faci mult mai multe modificari decat dintr-un 1.6, dar tu nu ai de unde sa sti, pt ca esti incompetent , dupa cum am spus. Vad ca esti si "reisar" din cele spuse...
30 nov 2010, 19:50
0
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
arata-ne si noua creatiile tale
30 nov 2010, 21:26
0
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
legat de vlad strumph...nu e atat de incompetent omul...legat de creatiile din atelier...e vb de un ford fiesta xr2..care bate lejer 2.8 de pe varu6,si are doar 1.8 , si un opel ascona '78 http://forum.4tuning.ro/116-masina-mea-opel/113681-masina-mea-opel-ascona-78-a/page-13.html "freestle rider" restul le intelegi tu "reisare" . loganul facut e foarte tare ptr felul in care este realizat, ptr munca depusa, si ptr faptul ca e unic.
30 nov 2010, 23:23
+1
360 comentarii 207 puncte
acum le-ai dat cacao la bot la toti cunoscatorii si reisari de pe aici. SMG multe sucese
30 nov 2010, 23:59
0
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
acum am inteles... prima data am crezut ca e vre-un bagator de seama cum sunt multi pe aici. scuzele mele daca te-am jignit. bafta SGM si bafta si lui vlad_strumph cu forduletul
01 dec 2010, 00:19
+1
70 comentarii 107 puncte
nu stiu cat de lejer va bate xr2
01 dec 2010, 01:18
+1
285 comentarii 395 puncte
bai tata bine scoti 170 de cai din 1.6 16v dar ala dupa 10000 km e mort , pa , dus , afumat , explodat. In schimb asta sta lejer la 170 de cai ! si numai zic daca ii pune un turbo mic :)) nu stii ce vorbesti! Omu face o treaba si voi radeti chiar vreau sa vad ce faceti voi acasa ? Sau ca "mai bine facea asa sau asa sau asa. BAI ASA A VRUT OMU ! ce vrei ? putea as ia un LASTUN da voi tot intrebat de ce nu a pus motor de japoneza sau alte nebunii . REPET ASA A VRUT OMUL ! GUSTURILE NU SE DISCUTA SI RESPECT PENTRU EL ! BRAVO
01 dec 2010, 10:04
+2
9 comentarii 3 puncte
mah baiete ia spune-mi tu mie pe cine nu ia politia si mai taci **** din gura ca nici nu stii ce vorbesti nici nu stii ce inseamna ala tuning.mai departe nu mai zic despre masini......ca esti degeaba.
01 dec 2010, 14:05
+1
2 comentarii 0 puncte
http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/221105-3-0-4-sgm-the-comeback/page-11.html AlexFS ia uita`te pe linkul ala , exista sau nu motorul sub capota ? Retardatule.....
30 nov 2010, 17:58
0
AlexFS
111 comentarii 83 puncte
Pentru tine fratzica,,, Fugi si da o laba mica! ****** esti tu sa ne traiesti Asai frumos ca sa jignesti! MARS!
01 dec 2010, 17:06
-1
GTR
719 comentarii 693 puncte
Semanlul ala de la turometru vine de la un motor 6 cilindri in loc de 4, primeste cu 50% mai multe impulsuri, deci arata cu 50% mai mult.
30 nov 2010, 18:00
+1
BR-18-DOG
30 comentarii 39 puncte
se dau cunoscatori ma lasa-i ca ei stiu ma bine....astia care se dau cunoscatori pe net si ei nici nu stiu sa mearga in picoare
30 nov 2010, 21:51
+2
iustin_1988
15 comentarii 2 puncte
si asta de unde ai mai scos.o expertule in motoare...???
01 dec 2010, 02:54
-2
AlexFS
111 comentarii 83 puncte
Nu sunt expert in tabloul TAKOSAN si nici nu lucrez la dacia dar stiu atat Ordinea de aprindere este controlata de bobina de inductie printr-un semnal de la calculatorul de injectie si tot el trimite si semnal mai departe catre tabloul de bord!. Din acelasi motiv..cand crapa o fisa-piaton...turometrul indica inca corect...si tot din aceasi cauza TUROMETRELE AM sunt universale si nu vin cu mentiunea "pentru v6,pentru vr5".... Deci el a cules un semnal complet gresit!
01 dec 2010, 17:15
0
mae
124 comentarii 73 puncte
semnalul turatie motorului nu vine de la volanta- si in functie de asta este controleaza si aprinderea si injectia si indicatorul de bord. nu cred ca are v-eo importanta daca este 4 in linie sau V12 turtia se masoara pe arborele cotit.
02 dec 2010, 10:17
0
GTR
719 comentarii 693 puncte
Mai trebuie sa mai inveti. Pe 2 rotatii de arbore un motor de 4 cilindri primeste 4 scantei, la 6 cilindri tot pe 2 rottatii complete primeste 6 scantei. Turometrul electronic primeste aceleasi impulsuri pe care le primeste si bonina(ele), de-acolo isi ia turatia, deci in cazul de fata primeste cu 50% mai multe impulsuri. Daca nu merge senzorul de pe volanta nu primeste nici motorul scanteie nici turometrul semnal, dar semnalul de la senzorul din volanta se duce in computer, nu in turometru.
02 dec 2010, 13:35
+1
3 comentarii 1 puncte
De ce nu s-a montat motorul de 2.9?
30 nov 2010, 18:27
0
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Pt ca e mult mai rar, a fost pus doar pe corrado, deci ar costa si ceva mai mult.
02 dec 2010, 19:38
+1
DEVIL's Style
42 comentarii 15 puncte
Nu sunt fan logan , dar sa vad cati din cei care comenteaza aiurea ar fi in stare sa bage un motor cu 6 cilindri sub capota unui logan , sa ranforseze tot cadrul , sa intareasca planetare , sa puna discuri si etc ..... daca voi reusiti ce a facut el , atunci aveti tot respectul meu ! are frane de bmw pe fata cititi topicul omului de pe forum sa vedeti cu cata meticulozitate a facut totul si sunt sigur ca nu ii trebuie multe , ca sa ii faca si conversie turbo !
30 nov 2010, 18:46
+1
bau88g3
442 comentarii 161 puncte
lasa-i frate ca toti stiu sa tuneze si sa fulgere masini..daca le pui autogenu in mana arunca in aer juma de cartier
30 nov 2010, 23:23
+1
30 comentarii 4 puncte
bha nu mai vorbiti aiurea ce ***** e cu voi omu posteaza aici va arata ce si cum va da toate detalile cum si ce si voi va dati mari zmei ca si voi si plm....gusturile si ideile nu se discuta asa ca mai bine abtineti'va si nu comentati BV DIN PARTEA MEA merita toate laudele
30 nov 2010, 18:55
+1
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
felicitari pentru munca, bani depusa, dar nu ma da pe spate, am mai vazut un Logan 1.6 8v cu kompresor pe el la 170 cp testat pe dyno si prinde peste 200 km/h...oricum succesul si imaginea pe care ai avut-o cu Dacia 1310 Turbo nu o sa mai ai niciodata..Logan au toti sunt strazile pline si un motor pe asa ceva il poti pune si de pe Renault Clio Rs in jur de 200 cp, daca puteai sa gasesti motoru ala sa-l fi pus in locul VR6-lui....oricum e de apreciat si asa, dar fa-i si un tuning exterior ca arata naspa stock.
30 nov 2010, 18:56
0
2 comentarii -14 puncte
si frane oha :)) asai la romani...nu e nevoie sa opreasca...intr-adevar respect munca depusa treaba frumoasa cu acest proiect !
30 nov 2010, 18:59
-1
12 comentarii 8 puncte
Are franele schimbate, daca citeai la continutul topicului vedeai. Franele sunt pe disc fata/spate + unele mult mai capabile decat cele de logan.
30 nov 2010, 19:12
+1
Sevastian_Vr6
477 comentarii 299 puncte
Daca nu citesti ce plm vii si te bati cu pumnii in piept pe aici ma fraiere...
02 dec 2010, 19:41
+1
3 comentarii 1 puncte
buna cine are id lu uniculsgm ms..:D
30 nov 2010, 19:17
+1
13 comentarii 6 puncte
mama cati "mecanici"pe aici nu mai vede Romania atatia...de unde sunteti ma ati venit de la Pitesti de la curse?sunteti spectatorii de pe margine care criticau E30 MOM ca e o janghina de masina ca are 2 tipuri de jante si nu are bara fata ca nu a mai avut bani....eu zic sa inchideti gura daca nu stiti ce vorbiti fac pariu ca multi de aici nici nu stiti sa schimbati o roata de rezerva sau ce zic eu o roata de rezerva cred ca nici nu stiti sa desfaceti busonul de la benzina si voi comentati aiurea....mai ales Vlad Strumph cu masinutza aia a lui Lego care a imbinat-o din chirpici....Bafta cu proiectul SGM!
30 nov 2010, 19:22
+2
11 comentarii 2 puncte
asa e ,stiti care sunt cele 3 lucruri la ca se pricepe tot romanul:fotbal ,femei si dacii.deci...
02 dec 2010, 12:48
+1
6 comentarii 2 puncte
Bravo! Restu care aduc doar reprosuri...incercati sa va ocupati timpul altfel ;)
30 nov 2010, 19:30
+1
58 comentarii 122 puncte
Inainte sa vorbiti aiurea legat de turometru, ar trebuii sa stiti ca el a fost gandit pentru patru pistoane, nu pentru 6, deci normal ca afisaza total eronat. Edit: dupa cum a specificat si GTR.
30 nov 2010, 19:41
+1
11 comentarii 16 puncte
Cica va turba acest 'varu' sase'
30 nov 2010, 19:41
0
365 comentarii 326 puncte
inteleg ca omule priceput si ca a facut eforturi sa duca la capat transformarea asta. ok. dar de ce plm pui filmulete cu un bord care arata ce vrea pla lui? toate filmele urcate pe site sunt cu un turometru care parca e salbatic. pe bune acum, cumparai frate un turometru aftermarket, il prindeai in 2 suruburi pe bord si rez problema, nu? imi pui filmare pe un bulevard si imi arati cum turometrul face crize, ce sa inteleg noi, cei care citim articolul? daca faci o treaba fa-o cum trebuie. detalile sunt extrem de importante...pe langa asta sunt curios cat de practica e masina cu 2.8 pe ea. respect pentru ambitia pe care o ai, jos palaria, dar nu mai urca filme cu un bord care nu functioneaza cum trebuie, ca nu intelegem nimic
30 nov 2010, 19:49
-1
13 comentarii 6 puncte
MMMMMMMAAAAAAAAAAAA desteptule....si care nu gandesti...filmuletul nu e nicidecum pus pe site ca sa ne arata turometrul sau vitezometrul(sau tu ii dai masinii tale 200km/h in oras pe ploaie si in aglomeratie dak da scuzama pe mine)ci sa ne arate sau mai bine zis sa auzim un zgomot produs de un motor foarte ok pe un logan..in fine n-am de ce sa-ti explic tine nimik...
30 nov 2010, 19:53
+1
365 comentarii 326 puncte
daca era pt sunet,care e ok din filmare, de ce filmeaza bordul...nu incerca sa aduci ofense ca nu ma misti. tocmai, nu ai ce sa-mi explici, ai postat degeaba, eu mi-am spus parerea despre film si proiect si tu te bagi in seama cu japca.
30 nov 2010, 20:06
-1
larryeo
73 comentarii 88 puncte
eu cred ca mai bine filma bancheta din spate sa auzi tu sunetu mai bine,nu iti convine,nu te mai uita
30 nov 2010, 23:32
+1
911lau
7 comentarii 8 puncte
omu e o legenda stie ce face respect
30 nov 2010, 20:08
+1
YCEE
557 comentarii 995 puncte
foarte smecher frate... dar nu e cea mai puternica...chiar vindea unu la sectiunea bazar un logan mai puternic..cam peste 200 cp... avea compresor de slk ..bla bla bla nu`mi amintesc exact.. oricum felicitari... si sa dai clasa la bashinosii cu cls
30 nov 2010, 20:22
+1
365 comentarii 326 puncte
nu ai cum sa dai clasa unui cls cu un logan chiar daca ai pui motor de tir :)) . am avut ocazia sa conduc un cls si e senzatie masina
30 nov 2010, 20:35
-1
lawrentziu18
427 comentarii 470 puncte
si eu am condus pagani zonda:D
30 nov 2010, 20:54
+1
23 comentarii 48 puncte
...Zonda HH :P Cat despre proiect:cum zicea cva mai sus (ulysee), ce **** vrea asta cu turometrele alea necalibrate? Sa vedem cum sare acul??? Sau ce pwla? Normal ca sare la un motor vr6. Mai bine nu filma!!! In rest mi se pare ok proiectul, si BAFTA in continuare... numai sa faci video-uri de acum incolo cum trebuie, si cu CE! trebuie ;)
30 nov 2010, 21:32
0
365 comentarii 326 puncte
bv tie ;)
30 nov 2010, 23:08
0
365 comentarii 326 puncte
bv tie laurentiu
30 nov 2010, 23:09
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ba frate tu te cam bagi in seama cu japca si vb.f.mult si aiurea.....dute ma frate la treaba ta si nu mai comenta aiurea...poate ai condus vreun cls amg si atunci da,e senzatie masina dar vezi ca un cls 320 cdi si-o cam fura de la sgm.....asta daca trage cum trebuie si cred ca trage.....
01 dec 2010, 21:27
+1
15 comentarii -4 puncte
munca depusa si ideea trebuiesc apreciate ,masina ramane LOGAN.200k/h cu un logan e sinucidere curata
30 nov 2010, 20:24
0
dany2good4u
774 comentarii 887 puncte
pai spune omului cam ce vrei sa vezi u in filmare...si acele alea inebunite cred ca iti spune ceva....
30 nov 2010, 23:33
0
15 comentarii -4 puncte
incearca sa reformulezi, ca nu prea are nici o noima raspunsul tau
01 dec 2010, 00:35
+1
285 comentarii 395 puncte
ia zi-mi tu mie cu ce masina nu e sinucidere curata la peste 200km/h ?
01 dec 2010, 10:02
+1
15 comentarii -4 puncte
Simplu,toate masinile care au viteza maxim constructiva de peste 200 km/h.ma referam la logan ca nu este conceput aerodinamic ptr 200km/h.daca too te referi la impact sigur ca ai dreptate.am mers cu un logan cu 160km/h pe autostrada si nu mai era stabil.multumit?
01 dec 2010, 19:17
-1
emy_brabus
1572 comentarii 5643 puncte
Am auzit de la cineva ca are un proiect sa monteze pe Logan motorul+cutie+toata suspensia de la renault clio RS si in afara de asta am inteles ca se potrivesc multe componente (sasiul original de logan provenind de la renault clio). Astept comentarii si pareri despre proiect.
30 nov 2010, 20:49
0
Thomas Everywhere
1092 comentarii 842 puncte
se potrivesc 100% piesele si componentele de pe Clio Rs, numai ca partile sunt putin mai scumpe...oricum e aiurea sa amesteci un Renault cu un motor de Vw...
30 nov 2010, 20:54
+1
Wilgax
37 comentarii 18 puncte
Ce mai stiu unii sa baseasca pe aici mai ales prin primele comentarii despre masina, ca nu e tuning ca nu e sa nu mai zic.Faceti voi asa in pw_la mea si pe urma vorbiti.Comenta unu in primele randuri ca era tuning daca avea motor de 1.6 16V si il ducea in 170 de cai pe ala.Nu compara motorizarea ta de logan cu ce a pus SGM pe loganul asta.Ahtiati dupa spoilere de 3 parale ce sunteti cu sisteme audio si fuste ce atarna la fiecare groapa luata.ASTA E TUNING....da nu romanesc cum stiti voi ci tuning facut in stil nemtesc.Uitat-va pe forumuri de specialitate sa vedeti nemti care in spatele blocului pun motoare V8 de BMW pe LADA.Daca la voi inca nu a a juns denumirea de SLEEPER, recomand cu caldura sa stati in banca voastra!Vlad_strumph........ai sa ramai strumph pana la moarte ca pentru el sunt scrise 99% randurile.Intai citeste fostul topic cu fosta dacie a lui SGM, gandeste si proceseaza de 10 ori si pe urma scoate cuvantul potrivit pe gura!RESPECT INCA ODATA SGM-ule PT MUNCA SI EFORTUL DEPUS!ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!
30 nov 2010, 21:31
+1
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
"ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!" nu prea o sa fie mare lista:) daca se da la clasa lui..iar legat de vorbit...cred ca u esti singurul care "baseste"...e chiar asha de important sa dai exemple de bmw-uri??probabil ai pisica.dar dc ii sari in cap lui vlad strumph atat??eu cred ..ca are cu ce sa-ti dea peste nas..destul de usor..cum am spus si mai sus..ti-am aratat un thread..il poti citi la fel de usor..cum tu il recomanzi pe cel al lui sgm..e simplu..loganul e foarte tare.dar doar atat.logan cu motor de vr6.in rest? ce bati la curse? nimic..ai 2.8..170 de cai..daca aveai 2.8 400 de cai..era cu totul alta mancare..dar poate pe viitor o sa vina un turbo...si va fi ceva special..asha ca nu mai jigni. atat timp cat tu nu ai un argument solid
01 dec 2010, 20:47
-1
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
vad ca tu bagi in fata pe alti cu masinile lor...mai bine taci ca vorbesti aiurea si ai vazut tu loganul lu sgm ca s-a dat cu cineva pana acum????te unde stii tu ca trage sau nu???
01 dec 2010, 21:31
0
xanderrr
17 comentarii 13 puncte
exact..scuze tie...e vb ca si eu lucrez la aceleasi masini..find amici..legat de tras, vb degeaba acum..doar ne dam castane unul altuia, din fata calculatoarelor.
02 dec 2010, 10:17
0
arminyoyo
219 comentarii 10 puncte
Asta nui masina care sare in ochi nici pe putin, cu asa interior plictisitor obosesti in 5 minute de condus, nu zic are lux are cei trebuie dar se putea mai bine, cu mult mai bine. Nu mai am de comentat mai mult astept pozele finale si mai multe detali.
30 nov 2010, 22:02
0
alex.panciu
144 comentarii 112 puncte
ba frate vad ca sunteti numai bagatori de seama pe aici.....a zis omul ca a facut-o sa f..a tot ce misca sau ca o duce la vreun salon de tuning in america????OMUL A PUS UN MOTOR SI A FACUT MODIFICARI TEHNICE NU DE INFRUMUSETARE!!!!!!!!!!!
01 dec 2010, 21:34
0
20 comentarii 9 puncte
BRAVO! Pentru cei cu comment-uri "destepte": cred ca SGM ar fi mai mult decat incantat sa va arate la o liniuta cat de calibrate ii sunt acele si ce pot cei "doar" 174 de caluti :)
30 nov 2010, 22:03
+1
Comentează şi tu:
Pentru a comenta trebuie să te loghezi. Login »
Pagina precedentă
1 2 3 4 5
Pagina următoare