Da sa sti ca daia nu poate sa mai mearga el cu masina prin oras, ca nu are acele calibrate si ca nu stie cand depaseste viteaza :-j
Tot puneti intrebari de ce pe logan 2.8, da de ce a bagat bani si in fosta lui dacie? Ca in majoritatea filmuletelor pe youtube toti zic ceva gen uite coaie a luat dacia, ceea ce e surprinzator, asta vrea sa faca si acu sa faca intrecere cu nu stiu ce bmw din 90 si toti asteptandu-se la bmw sa castige raman :O cand vad loganu la metri in fata....La exterior pare un logan normal cu niste jante si lasat pe burta, in rest ai zice ca e acelasi motor clasic de 1.4 sau 1.6.
El vrea sa faca din tantar armasar:P
01 dec 2010, 11:57
+1
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
hai sa zicem, bine, lasam acele si restu in draci, dreptui, sa functioneze, DAR acuma toti sar cu gura, ca va face BMW din ala si audi din alalalt....inca un DAR, dar cu motor de 2.8!! Care VW? Ca de dacine nu,in fine , sa fie asa, DAR as fii curios, pe care pisica de 2.8 o face? Acuma sa fim cinstiti, ca...e evident ca face orice 316,318, 320 probabil, dar...unu la categoria lui...oare?! si sa nu vina vorba de o curba....
E clar ca turometrul ala nu are nicio treaba cu realitatea, e in lumea lui, dar trebuie sa recunosc ca proiectul a fost unul ambitios. Nu stiu daca merita sau nu, pentru cei care au preparat-o probabil ca da. Sunt curios insa de performantele puse pe hartie.
adevarat , are ceva ani motorul , pana la urma nu e chiar rau , pt baza e bun dar totusi .... nu stiu nu as fi facut asa ceva , in primul rand nu pe logan si plus ca cilindree mai mare greutate mai mare mai multa bataie de cap , un piston o problema ....4 sunt de ajuns , 6 ... inseamna 2 probleme in plus :)
ma ce copac esti... aia 174 de cai din 2.8 sunt scosi din fabrica nu din garaj, se pare ca nu ai nici cea mai mica idee de ce motor vorbesti, vorbesti ca sa nu taci... acum zi-mi, stii ce e un sleeper???
Acele nu mai are cum sa le calibreze....e absolut ridicol....nici nu cred ca e un vr6 "underTHEhood"!...
Turometru ar trebuii sa indice corect....si cu toate astea...se duce dincolo de 7000rpm desii motoru nici nu se aude a 7000....deci de unde vine semnalul ala... :-" !
Vitezometru...nici daca iti colectezi semnalul de pe un traductor GPS nu o sa fie aceasi treaba ca si semnalul traductorului din cutie si probabil ala pe care il etine cutia acum oscileaza mai rar dat fiind faptul ca arata 70 si depasea toate masinile!!
E...bafta..si tie ca si prietenului meu KOZMA cu a lui ASTRA F cu motor de CALIBRA :)):)):)::)))
Ar fi considerat tuning dasca luai un 1,6 16v si il duceai in 170 de cai sau alt motor de pe logan.respect munca pentur ce ai facut tu,si apreciez ca te-ai chinuit ,dar sincer,asta pot si eu...am si eu atelier,si eu lucrez singur la masini ,si eu imi fac motorul singur...puteam sa pun si eu motoru asta pe logan.tu nu faci tuning,faci o tiganie.te ia politia ,pa...vii la curse,intri in clasa mare,ti-o iei de la toti,de aratat arata ca dreaq masina,motoru nu`i vreo opera de arta,consuma mult,nu merge pe curbe masina ...ce ai vrut sa faci cu ea? nu poti sa te plimbi,la curse ti-o iei (poate bati vreun logan :))) ),te ia politia dai spaga,arata ca dreaq masina...daca era vreun vis,sa ai cel mai rapid logan,felicitari,l-ai implinit...in rest.de *****...
Daca tot esti asa de destept..
de ce nu te pui tu si faci un Logan Vr6 mai puternic,mai tare ? priveste masina ca pe o provocare.
Chiar credeti ca e usor,sunt o gramada de rahaturi de piese ce trebuiesc adaptate..De ce cand cineva face ceva mai diferit aruncam cu rahat ?..Iar despre 1.6 16v..ala nu e motor de scos 170 de cai din el...Si daca ii pui turbo,aduci modificari la el,crezi ca nu te ia politia ? :))
un motor de honda de 1,6 16v , ma refer la b16a2 face lejer mult peste 200 de cai aspirat , cat despre b16b nu mai zic ca vine din fabrica cu mai mult de 170 de cai. nu tot timpul conteaza marime :)
si cuplu ioc......nu poti compara, sunt 2 motoare diferite, principii diferite.....dc voi astia cu honde nu puteti intelege ca mai exista si altceva pe lumea asta, asa si un 1.8t il poti duce "lejer" in 400 de cai....
Conteaza mult si cuplu. Si dute tata si viseaza tu honda si skyline si bugatti si lasa-i pe astia care se pricep si au pasiune sa isi prepare masina cu ce vrea el. Bravo frate. Mult respect. Buna alegere cu motoru asta. Are un sound belea. Cat despre cai si cuplu rezolvi tot cu un turbo sau un compressor daca chiar nu iti ajunge. Dar eu am 2 vr6, unu 2.9 si unu 2.8 si pot sa zic ca trage rau.
nu, nu te ia! pt ce sa te ia? port ilegal de turbina?=)))) un motor care vine de pe o alta marca, e cu totul alta problema... bravo SGM pt rezultate si pt munca! dar tuningul e altceva! :)
Pustiulica nu mai bine te-ai intoarce tu la jucarioarele tale?N-ai inteles fraza daca n-am scris un cuvant despartit?!Am inteles ca vrei sa te dai cu mintea rotunda dar mai trebuie sa mananci spanac sa cresti.
Vlad strumph, tu din cate spui pari foarte incompetent, in primul rand nimeni nu spune nimic de "tuning" (aici e mult mai mult de atat), in al 2 lea rand dintr-un 2.8 ai o baza pe care poti sa faci mult mai multe modificari decat dintr-un 1.6, dar tu nu ai de unde sa sti, pt ca esti incompetent , dupa cum am spus. Vad ca esti si "reisar" din cele spuse...
legat de vlad strumph...nu e atat de incompetent omul...legat de creatiile din atelier...e vb de un ford fiesta xr2..care bate lejer 2.8 de pe varu6,si are doar 1.8 , si un opel ascona '78 http://forum.4tuning.ro/116-masina-mea-opel/113681-masina-mea-opel-ascona-78-a/page-13.html "freestle rider" restul le intelegi tu "reisare" . loganul facut e foarte tare ptr felul in care este realizat, ptr munca depusa, si ptr faptul ca e unic.
acum am inteles... prima data am crezut ca e vre-un bagator de seama cum sunt multi pe aici. scuzele mele daca te-am jignit. bafta SGM si bafta si lui vlad_strumph cu forduletul
bai tata bine scoti 170 de cai din 1.6 16v dar ala dupa 10000 km e mort , pa , dus , afumat , explodat. In schimb asta sta lejer la 170 de cai ! si numai zic daca ii pune un turbo mic :)) nu stii ce vorbesti! Omu face o treaba si voi radeti chiar vreau sa vad ce faceti voi acasa ? Sau ca "mai bine facea asa sau asa sau asa. BAI ASA A VRUT OMU ! ce vrei ? putea as ia un LASTUN da voi tot intrebat de ce nu a pus motor de japoneza sau alte nebunii . REPET ASA A VRUT OMUL ! GUSTURILE NU SE DISCUTA SI RESPECT PENTRU EL ! BRAVO
mah baiete ia spune-mi tu mie pe cine nu ia politia si mai taci **** din gura ca nici nu stii ce vorbesti nici nu stii ce inseamna ala tuning.mai departe nu mai zic despre masini......ca esti degeaba.
http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/221105-3-0-4-sgm-the-comeback/page-11.html
AlexFS ia uita`te pe linkul ala , exista sau nu motorul sub capota ? Retardatule.....
Nu sunt expert in tabloul TAKOSAN si nici nu lucrez la dacia dar stiu atat
Ordinea de aprindere este controlata de bobina de inductie printr-un semnal de la calculatorul de injectie si tot el trimite si semnal mai departe catre tabloul de bord!.
Din acelasi motiv..cand crapa o fisa-piaton...turometrul indica inca corect...si tot din aceasi cauza TUROMETRELE AM sunt universale si nu vin cu mentiunea "pentru v6,pentru vr5"....
Deci el a cules un semnal complet gresit!
semnalul turatie motorului nu vine de la volanta- si in functie de asta este controleaza si aprinderea si injectia si indicatorul de bord. nu cred ca are v-eo importanta daca este 4 in linie sau V12 turtia se masoara pe arborele cotit.
Mai trebuie sa mai inveti. Pe 2 rotatii de arbore un motor de 4 cilindri primeste 4 scantei, la 6 cilindri tot pe 2 rottatii complete primeste 6 scantei. Turometrul electronic primeste aceleasi impulsuri pe care le primeste si bonina(ele), de-acolo isi ia turatia, deci in cazul de fata primeste cu 50% mai multe impulsuri. Daca nu merge senzorul de pe volanta nu primeste nici motorul scanteie nici turometrul semnal, dar semnalul de la senzorul din volanta se duce in computer, nu in turometru.
Nu sunt fan logan , dar sa vad cati din cei care comenteaza aiurea ar fi in stare sa bage un motor cu 6 cilindri sub capota unui logan , sa ranforseze tot cadrul , sa intareasca planetare , sa puna discuri si etc ..... daca voi reusiti ce a facut el , atunci aveti tot respectul meu ! are frane de bmw pe fata cititi topicul omului de pe forum sa vedeti cu cata meticulozitate a facut totul si sunt sigur ca nu ii trebuie multe , ca sa ii faca si conversie turbo !
bha nu mai vorbiti aiurea ce ***** e cu voi omu posteaza aici va arata ce si cum va da toate detalile cum si ce si voi va dati mari zmei ca si voi si plm....gusturile si ideile nu se discuta asa ca mai bine abtineti'va si nu comentati BV DIN PARTEA MEA merita toate laudele
felicitari pentru munca, bani depusa, dar nu ma da pe spate, am mai vazut un Logan 1.6 8v cu kompresor pe el la 170 cp testat pe dyno si prinde peste 200 km/h...oricum succesul si imaginea pe care ai avut-o cu Dacia 1310 Turbo nu o sa mai ai niciodata..Logan au toti sunt strazile pline si un motor pe asa ceva il poti pune si de pe Renault Clio Rs in jur de 200 cp, daca puteai sa gasesti motoru ala sa-l fi pus in locul VR6-lui....oricum e de apreciat si asa, dar fa-i si un tuning exterior ca arata naspa stock.
mama cati "mecanici"pe aici nu mai vede Romania atatia...de unde sunteti ma ati venit de la Pitesti de la curse?sunteti spectatorii de pe margine care criticau E30 MOM ca e o janghina de masina ca are 2 tipuri de jante si nu are bara fata ca nu a mai avut bani....eu zic sa inchideti gura daca nu stiti ce vorbiti fac pariu ca multi de aici nici nu stiti sa schimbati o roata de rezerva sau ce zic eu o roata de rezerva cred ca nici nu stiti sa desfaceti busonul de la benzina si voi comentati aiurea....mai ales Vlad Strumph cu masinutza aia a lui Lego care a imbinat-o din chirpici....Bafta cu proiectul SGM!
Inainte sa vorbiti aiurea legat de turometru, ar trebuii sa stiti ca el a fost gandit pentru patru pistoane, nu pentru 6, deci normal ca afisaza total eronat.
Edit: dupa cum a specificat si GTR.
inteleg ca omule priceput si ca a facut eforturi sa duca la capat transformarea asta. ok. dar de ce plm pui filmulete cu un bord care arata ce vrea pla lui? toate filmele urcate pe site sunt cu un turometru care parca e salbatic. pe bune acum, cumparai frate un turometru aftermarket, il prindeai in 2 suruburi pe bord si rez problema, nu? imi pui filmare pe un bulevard si imi arati cum turometrul face crize, ce sa inteleg noi, cei care citim articolul? daca faci o treaba fa-o cum trebuie. detalile sunt extrem de importante...pe langa asta sunt curios cat de practica e masina cu 2.8 pe ea. respect pentru ambitia pe care o ai, jos palaria, dar nu mai urca filme cu un bord care nu functioneaza cum trebuie, ca nu intelegem nimic
MMMMMMMAAAAAAAAAAAA desteptule....si care nu gandesti...filmuletul nu e nicidecum pus pe site ca sa ne arata turometrul sau vitezometrul(sau tu ii dai masinii tale 200km/h in oras pe ploaie si in aglomeratie dak da scuzama pe mine)ci sa ne arate sau mai bine zis sa auzim un zgomot produs de un motor foarte ok pe un logan..in fine n-am de ce sa-ti explic tine nimik...
daca era pt sunet,care e ok din filmare, de ce filmeaza bordul...nu incerca sa aduci ofense ca nu ma misti. tocmai, nu ai ce sa-mi explici, ai postat degeaba, eu mi-am spus parerea despre film si proiect si tu te bagi in seama cu japca.
foarte smecher frate...
dar nu e cea mai puternica...chiar vindea unu la sectiunea bazar un logan mai puternic..cam peste 200 cp... avea compresor de slk ..bla bla bla nu`mi amintesc exact..
oricum felicitari... si sa dai clasa la bashinosii cu cls
...Zonda HH :P
Cat despre proiect:cum zicea cva mai sus (ulysee), ce **** vrea asta cu turometrele alea necalibrate? Sa vedem cum sare acul??? Sau ce pwla? Normal ca sare la un motor vr6. Mai bine nu filma!!! In rest mi se pare ok proiectul, si BAFTA in continuare... numai sa faci video-uri de acum incolo cum trebuie, si cu CE! trebuie ;)
ba frate tu te cam bagi in seama cu japca si vb.f.mult si aiurea.....dute ma frate la treaba ta si nu mai comenta aiurea...poate ai condus vreun cls amg si atunci da,e senzatie masina dar vezi ca un cls 320 cdi si-o cam fura de la sgm.....asta daca trage cum trebuie si cred ca trage.....
Simplu,toate masinile care au viteza maxim constructiva de peste 200 km/h.ma referam la logan ca nu este conceput aerodinamic ptr 200km/h.daca too te referi la impact sigur ca ai dreptate.am mers cu un logan cu 160km/h pe autostrada si nu mai era stabil.multumit?
Am auzit de la cineva ca are un proiect sa monteze pe Logan motorul+cutie+toata suspensia de la renault clio RS si in afara de asta am inteles ca se potrivesc multe componente (sasiul original de logan provenind de la renault clio). Astept comentarii si pareri despre proiect.
se potrivesc 100% piesele si componentele de pe Clio Rs, numai ca partile sunt putin mai scumpe...oricum e aiurea sa amesteci un Renault cu un motor de Vw...
Ce mai stiu unii sa baseasca pe aici mai ales prin primele comentarii despre masina, ca nu e tuning ca nu e sa nu mai zic.Faceti voi asa in pw_la mea si pe urma vorbiti.Comenta unu in primele randuri ca era tuning daca avea motor de 1.6 16V si il ducea in 170 de cai pe ala.Nu compara motorizarea ta de logan cu ce a pus SGM pe loganul asta.Ahtiati dupa spoilere de 3 parale ce sunteti cu sisteme audio si fuste ce atarna la fiecare groapa luata.ASTA E TUNING....da nu romanesc cum stiti voi ci tuning facut in stil nemtesc.Uitat-va pe forumuri de specialitate sa vedeti nemti care in spatele blocului pun motoare V8 de BMW pe LADA.Daca la voi inca nu a a juns denumirea de SLEEPER, recomand cu caldura sa stati in banca voastra!Vlad_strumph........ai sa ramai strumph pana la moarte ca pentru el sunt scrise 99% randurile.Intai citeste fostul topic cu fosta dacie a lui SGM, gandeste si proceseaza de 10 ori si pe urma scoate cuvantul potrivit pe gura!RESPECT INCA ODATA SGM-ule PT MUNCA SI EFORTUL DEPUS!ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!
"ASTEPTAM LISTA masinilor care au trecut la spatele acestui logan!" nu prea o sa fie mare lista:) daca se da la clasa lui..iar legat de vorbit...cred ca u esti singurul care "baseste"...e chiar asha de important sa dai exemple de bmw-uri??probabil ai pisica.dar dc ii sari in cap lui vlad strumph atat??eu cred ..ca are cu ce sa-ti dea peste nas..destul de usor..cum am spus si mai sus..ti-am aratat un thread..il poti citi la fel de usor..cum tu il recomanzi pe cel al lui sgm..e simplu..loganul e foarte tare.dar doar atat.logan cu motor de vr6.in rest? ce bati la curse?
nimic..ai 2.8..170 de cai..daca aveai 2.8 400 de cai..era cu totul alta mancare..dar poate pe viitor o sa vina un turbo...si va fi ceva special..asha ca nu mai jigni. atat timp cat tu nu ai un argument solid
vad ca tu bagi in fata pe alti cu masinile lor...mai bine taci ca vorbesti aiurea si ai vazut tu loganul lu sgm ca s-a dat cu cineva pana acum????te unde stii tu ca trage sau nu???
exact..scuze tie...e vb ca si eu lucrez la aceleasi masini..find amici..legat de tras, vb degeaba acum..doar ne dam castane unul altuia, din fata calculatoarelor.
Asta nui masina care sare in ochi nici pe putin, cu asa interior plictisitor obosesti in 5 minute de condus, nu zic are lux are cei trebuie dar se putea mai bine, cu mult mai bine.
Nu mai am de comentat mai mult astept pozele finale si mai multe detali.
ba frate vad ca sunteti numai bagatori de seama pe aici.....a zis omul ca a facut-o sa f..a tot ce misca sau ca o duce la vreun salon de tuning in america????OMUL A PUS UN MOTOR SI A FACUT MODIFICARI TEHNICE NU DE INFRUMUSETARE!!!!!!!!!!!
BRAVO!
Pentru cei cu comment-uri "destepte": cred ca SGM ar fi mai mult decat incantat sa va arate la o liniuta cat de calibrate ii sunt acele si ce pot cei "doar" 174 de caluti :)