Primul accident cu BMW i8. Pagubele depasesc 200.000 de euro

Primul accident cu BMW i8. Pagubele depasesc 200.000 de euro
  • Un prototip al noului BMW i8 a fost avariat destul de serios weekend-ul acesta
  • Cauza producerii acestui accident este neadaptarea vitezei la conditiile meteo si de drum
  • Conform primelor estimari, pagubele rezultate in urma nefericitului incident depasesc 200.000 euro
Trimite unui prieten

Neadaptarea vitezei la conditiile meteo si de drum. Aceasta pare a fi cauza care a dus la producerea primului accident ce are ca actor principal noul BMW i8.

Un prototip al primului supercar hibrid din istoria companiei bavareze de automobile a fost avariat destul de serios weekend-ul acesta, dupa ce soferul sau a pierdut controlul volanului din cauza neadaptarii vitezei la conditiile meteo si de drum.

In consecinta, BMW-ul i8, care se deplasa pe o autostrada din Germania, a lovit parapetii atat de pe centrul, cat si de pe marginea drumului, suspensia si rotile numarandu-se printre cele mai afectate componente in urma acestui accident.

Vestile rele nu nu aveau insa sa se opreasca aici, exemplarul in cauza fiind inzestrat si cu un echipament de testare extrem de avansat. Drept urmare, conform primelor estimari, pagubele rezultate in urma acestui accident depasesc 200.000 de euro.

In ceea ce priveste starea soferului, informatiile oficiale lipsesc cu desavarsire pentru moment, singurele detalii care se cunosc cu privire la acest aspect confirmand ca la volan se afla un inginer al companiei bavareze de automobile, in varsta de aproximativ 30 de ani.

Despre BMW i8

Dezvaluit in premiera mondiala in toamna anului trecut, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, noul BMW i8 este pus in miscare de un tren de propulsie hibrid, ce ofera un total de pana la 362 cai putere si 570 Newton-Metri prin combinarea unui propulsor turbo in trei cilindri, cu o capacitate de 1.5 litri si a unui motor electric.

Un alt punct forte al supercarului bavarez este reprezentat de aspectul sau remarcabil, dar in acelasi timp extrem de aerodinamic, insa nu vor fi trecute cu vederea nici constructia sa ultra usoara, unde fibra de carbon joaca un rol esential, pastrand greutatea ceva mai mica de 1.500 de kilograme, dar nici distributia maselor de 50 : 50.

Drept urmare, noul BMW i8 are nevoie de numai 4.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, in timp ce viteza maxima este limitata la 250 kilometri pe ora. In ceea ce priveste consumul mediu de carburant, acesta se invarte in jurul valorii de 2.5 litri la 100 kilometri, autonomia urmand astfel a depasi pragul celor 500 de kilometri.

Accident BMW i8

Trimite unui prieten
BMW
Publicat în categoria: Accidente DATA PUBLICĂRII: 20 Ianuarie 2014