BMW Team RLL a urcat pe podium la Laguna Seca
Chiar daca cele doua masini BMW M3 GT ale BMW Team RLL au fost in postura de lider al clasei GT pentru cea mai mare parte a cursei de sase ore de la Monterey, a treia runda din American Le Mans Monterey, ele au incheiat pe locul al treilea, respectiv al patrulea. Bill Auberlen (SUA) si Jorg Muller (Germania) au parcurs 232 de tururi ale circuitului Laguna Seca - avand 11 viraje si o lungime de 2,238 mile (3,601 km) - si au dus modelul BMW M3 GT #55 pe locul al treilea, primul lor podium impreuna si cea de-a treia clasare consecutiva a echipei in Top 3.
Joey Hand (SUA) si Dirk Muller (Germania) au terminat chiar in urma coechipierilor, pe locul al patrulea. Ambii piloti au avut de suferit in urma incidentelor in care au fost implicati cu alti competitori, iar Hand a experimentat maximum in acest sens pentru ca era lider. Imediat dupa intrarea cursei in a doua jumatate, Joey a fost lovit din spate de modelul Corvette de pe locul al doilea, masina BMW M3 GT #56 a pierdut bara si difuzorul spate ceea ce a afectat echilibrul aerodinamic pentru restul intrecerii.
Incetinita de numeroasele perioade de neutralizare din primele cinci ore si jumatate, cursa a fost decisa in cele din urma in ultimele 15 minute cand a fost fluturat steagul verde pentru ultima oara. Dirk Muller se afla pe pozitia a patra fara a fi amenintat din spate, in timp ce Auberlen (BMW M3 GT #55) a repornit de pe locul al doilea. Inainte ca experimentatul pilot californian sa poata declansa atacul pentru pozitia de lider al categoriei GT, el a fost blocat de un prototip la intrarea in virajul 1, ceea ce a permis modelului Corvette de pe locul al treilea sa se strecoare pe pozitia a doua. Pierzand si mai mult teren la iesirea din viraj, el a decis ca este mai bine sa conserve locul al treilea.
Acum, BMW se afla pe locul al doilea in clasamentul constructorilor. Hand si Dirk Muller sunt pe aceeasi pozitie la piloti, in timp ce Auberlen si Jorg Muller se regasesc pe locul al patrulea. Dupa traditionala pauza in sezonul ALMS pentru ca echipele sa poata participa la cursa de 24 de ore de la Le Mans (Franta), cea de-a patra etapa - American Le Mans Northeast Grand Prix - va avea loc la Lime Rock Park (SUA), la 7 iulie.
Bobby Rahal (Team Principal):
"Fara indoiala, adversarii nu ne-au facut viata usoara. Ne-am pastrat locurile fruntase in ciuda faptului ca am fost loviti de mai multe ori si am obtinut puncte pretioase."
Jorg Muller (BMW M3 GT #55):
"Ma bucur ca am revenit la Laguna Seca. A fost o saptamana fantastica. Nu a fost o cursa usoara, dar Bill si cu mine au reusit primul nostru podium impreuna."
Bill Auberlen (BMW M3 GT #55):
"Aceasta a fost o cursa de sase ore si am tratat-o precum un sprint de 45 de minute. Este incredibil cat de competitiv a devenit acest campionat. La ultimul restart, am fost scos de pe trasa de un prototip, iar Magnussen a profitat de oportunitatea ivita. Este bine ca am urcat pe podium, dar mai avem de facut inca doi pasi importanti."
Dirk Muller (BMW M3 GT #56):
"Chiar daca masina noastra a fost afectata, aveam potentialul de a ne clasa pe podium, dar am ratat aceasta ocazie. Felicitari coechipierilor nostri pentru primul loc pe podium din acest sezon. Sunt increzator pentru cursa urmatoare de la Lime Rock Park, acolo unde eu si Joey vom incerca sa redevenim lideri ai categoriei."
Joey Hand (BMW M3 GT #56):
Incetinita de numeroasele perioade de neutralizare din primele cinci ore si jumatate, cursa a fost decisa in cele din urma in ultimele 15 minute cand a fost fluturat steagul verde pentru ultima oara. Dirk Muller se afla pe pozitia a patra fara a fi amenintat din spate, in timp ce Auberlen (BMW M3 GT #55) a repornit de pe locul al doilea. Inainte ca experimentatul pilot californian sa poata declansa atacul pentru pozitia de lider al categoriei GT, el a fost blocat de un prototip la intrarea in virajul 1, ceea ce a permis modelului Corvette de pe locul al treilea sa se strecoare pe pozitia a doua. Pierzand si mai mult teren la iesirea din viraj, el a decis ca este mai bine sa conserve locul al treilea.
Acum, BMW se afla pe locul al doilea in clasamentul constructorilor. Hand si Dirk Muller sunt pe aceeasi pozitie la piloti, in timp ce Auberlen si Jorg Muller se regasesc pe locul al patrulea. Dupa traditionala pauza in sezonul ALMS pentru ca echipele sa poata participa la cursa de 24 de ore de la Le Mans (Franta), cea de-a patra etapa - American Le Mans Northeast Grand Prix - va avea loc la Lime Rock Park (SUA), la 7 iulie.
Bobby Rahal (Team Principal):
"Fara indoiala, adversarii nu ne-au facut viata usoara. Ne-am pastrat locurile fruntase in ciuda faptului ca am fost loviti de mai multe ori si am obtinut puncte pretioase."
Jorg Muller (BMW M3 GT #55):
"Ma bucur ca am revenit la Laguna Seca. A fost o saptamana fantastica. Nu a fost o cursa usoara, dar Bill si cu mine au reusit primul nostru podium impreuna."
Bill Auberlen (BMW M3 GT #55):
"Aceasta a fost o cursa de sase ore si am tratat-o precum un sprint de 45 de minute. Este incredibil cat de competitiv a devenit acest campionat. La ultimul restart, am fost scos de pe trasa de un prototip, iar Magnussen a profitat de oportunitatea ivita. Este bine ca am urcat pe podium, dar mai avem de facut inca doi pasi importanti."
Dirk Muller (BMW M3 GT #56):
"Chiar daca masina noastra a fost afectata, aveam potentialul de a ne clasa pe podium, dar am ratat aceasta ocazie. Felicitari coechipierilor nostri pentru primul loc pe podium din acest sezon. Sunt increzator pentru cursa urmatoare de la Lime Rock Park, acolo unde eu si Joey vom incerca sa redevenim lideri ai categoriei."
Joey Hand (BMW M3 GT #56):
"Astazi am fost loviti de pretutindeni. Pierderea barei spate a afectat masiv comportamentul masinii. La viteze mari, masina era atat de greu de stapanit, incat Dirk si cu mine am avut de muncit din greu pentru a duce lucrurile la capat. Au trecut numai trei curse si campionatul este deja foarte strans. Acum suntem pe locul al doilea in clasamentul pilotilor, dar mai multe circuite din cele care vor urma ne-au fost favorabile in anii trecuti."
- Vw golf 2.0 tdi 2017 10500 € Ford s-max 2.0 2011 6200 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Vw golf 7 facelift 1.4 tsi 150 cp (distributie curea) rulaj... 12500 € Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 €
- Skoda yeti 2.0 tdi 2010 6890 € Vw touran diesel 2011 5790 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw passat gmo 2017 11900 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Kia sportage 1.6 crdi active smartdrive 2012 498 € Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 €
- Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Audi q5 quatro 2017 23800 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Kia carens euro 5b 2015 7950 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Mercedes a 160 a160cdi 2010 2900 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Set 4 anvelope vara 17 inch michelin primacy hp 225/50 r17 750 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12500 € Nissan qashqai 1,2 benzina turbo 2017 11750 €
PieseAuto.ro
Valva EGR: ce simptome are o masina diesel cu EGR-ul stricat?
StiriPeSurse.ro
Mişcarea de susţinere pentru Gaza ia amploare în campusurile universitare din SUA: polițiștii fac sute...
PieseAuto.ro
Bara fata auto: in ce situatii cumparam una noua sau o reparam pe cea veche?
mai multe
Publicat în categoria: Alte sporturi cu motor
DATA PUBLICĂRII: 14 Mai 2012